SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ie weer bezopen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Jammer dat Fanta niet echt meer gesignaleerd is sinds die post in de FB.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
check mijn taart die bijna af isOrigineel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
check mijn taart die bijna af isDie ziet er euhm.. interessant.. uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Met dank aan Stokstaart......quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
check mijn taart die bijna af isDat ga ik ook doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
check mijn taart die bijna af isMarsepeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Een meisje, waar ik sinds groep 5/6 verliefd op was, heb ik nog steeds lief. Al de mensen waar ik verliefd op ben geweest, heb ik nog steeds lief. Als faye niet op mijn pad was gekomen, dan was ik nog blijven steken bij één van mijn vorige liefdes. Nu heb ik faye iets (understatement) meer lief dan al die andere liefdes en bovendien is het wederzijds.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het toch duidelijk.. Alleen Naat moet het nog inzien/leren.. Dat is waar ik niet zo goed tegen kan(En nee, dat heeft niets met andere dingen te maken die we besproken hebben..)
Mja iemand vond dat hij te veel te koop liep met zijn drankgebruik. Klopt ook wel, maar ik erger me er niet aan.quote:
Ik vind het niet echt een gemisquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Hij was wel een trouwe fan van mijn shows!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een gemis
Er waren er wel meer die het er niet mee eens waren.. Ik ook niet. Vooral z'n gedrag niet.. Al heb ik het idee dat hij meer dan de helft speelde..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja iemand vond dat hij te veel te koop liep met zijn drankgebruik. Klopt ook wel, maar ik erger me er niet aan.
idd, overdrijven is ook een vak!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er waren er wel meer die het er niet mee eens waren.. Ik ook niet. Vooral z'n gedrag niet.. Al heb ik het idee dat hij meer dan de helft speelde..
lol waar zit je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zo van; twee hertogjannekes. Die ober zo van que?![]()
Ik houd van marsepeinquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fondant
marsepein vind ik niet lekker
Ehm.. een meisje dat je zo lang geleden kende.. Daar zou ik nieteens meer aan denken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een meisje, waar ik sinds groep 5/6 verliefd op was, heb ik nog steeds lief. Al de mensen waar ik verliefd op ben geweest, heb ik nog steeds lief. Als faye niet op mijn pad was gekomen, dan was ik nog blijven steken bij één van mijn vorige liefdes. Nu heb ik faye iets (understatement) meer lief dan al die andere liefdes en bovendien is het wederzijds.
Ik zit volgend jaar in VWO5, dat is 9 jaar na groep 6. Ben ik dan naïef als ik zeg dat ik ook faye langer dan 2 maanden lief zal hebben?
Oooooh, leuk! Dat hebben wij hier niet, maar ik wil deze gaan makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee van MaakJeTaart
is een TE leuk winkeltje hier in Hoorn
Lijkt me moeilijk :dquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oooooh, leuk! Dat hebben wij hier niet, maar ik wil deze gaan maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er grappig uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Jij zou niet eens meer aan een meisje denken, dat je zo lang geleden kende. Mag ik dan concluderen dat ik anders ben dan al die anderen en dus wél een langere relatie vol kan houden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. een meisje dat je zo lang geleden kende.. Daar zou ik nieteens meer aan denken..
ik vind hem prachtig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk :d
Ik ben blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen
voor een eerste keer niet slecht
Sorry, mijn laatste relatie duurde 3 jaar.. Alles wat voor m'n 16e gebeurde aan "liefde" is niet relatief, want dan weet je helemaal nog niet wat het inhoudt.. Dat leer je echt pas in de fase van je leven waar jij en Faye nu in zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij zou niet eens meer aan een meisje denken, dat je zo lang geleden kende. Mag ik dan concluderen dat ik anders ben dan al die anderen en dus wél een langere relatie vol kan houden?
Ik ben alleen bang dat ik de balletjes niet stijf genoeg krijg, maar dat moet wel te doen zijn, lang in de koelkast en hoppaaa! Moet trouwens nog wel wat bedenken, maar ik zat te denken aan chocoladecake met wit laagje en discodip, of knalblauw of groen, misschien bloemetjes van fondant erop. Lastigquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk :d
Ik ben blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen
voor een eerste keer niet slecht
Of je gaat trouwen en gaat scheidenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, mijn laatste relatie duurde 3 jaar.. Alles wat voor m'n 16e gebeurde aan "liefde" is niet relatief, want dan weet je helemaal nog niet wat het inhoudt.. Dat leer je echt pas in de fase van je leven waar jij en Faye nu in zitten.
Blauw! Discodip!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik de balletjes niet stijf genoeg krijg, maar dat moet wel te doen zijn, lang in de koelkast en hoppaaa! Moet trouwens nog wel wat bedenken, maar ik zat te denken aan chocoladecake met wit laagje en discodip, of knalblauw of groen, misschien bloemetjes van fondant erop. Lastig
das nooit mooi he stijve balletjes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik de balletjes niet stijf genoeg krijg, maar dat moet wel te doen zijn, lang in de koelkast en hoppaaa! Moet trouwens nog wel wat bedenken, maar ik zat te denken aan chocoladecake met wit laagje en discodip, of knalblauw of groen, misschien bloemetjes van fondant erop. Lastig
als ze maar onzinnig worden, maar ik ga wel mijn best doen, want ze zijn ook een beetje voor mijn verjaardagquote:
Hmm ik ben daar 1x naar binnen geweest, met het WK.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee van MaakJeTaart
is een TE leuk winkeltje hier in Hoorn
Waaraan ging die laatste relatie kapot, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, mijn laatste relatie duurde 3 jaar.. Alles wat voor m'n 16e gebeurde aan "liefde" is niet relatief, want dan weet je helemaal nog niet wat het inhoudt.. Dat leer je echt pas in de fase van je leven waar jij en Faye nu in zitten.
Ohja, ook binnenkort he.. *moet nog iets bedenken*quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als ze maar onzinnig worden, maar ik ga wel mijn best doen, want ze zijn ook een beetje voor mijn verjaardag
Radio of niet. Fan van jou show of niet. :quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was wel een trouwe fan van mijn shows!
Maar als ik 20 zou zijn en naatje ook en we zouden dan iets krijgen, kijken mensen dan serieuzer tegen je aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hwhahahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik ben daar 1x naar binnen geweest, met het WK.
Om oranje spul in een flesje te kopen om het water van die fontein oranje te maken![]()
![]()
Hij wilde zijn action man niet delen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waaraan ging die laatste relatie kapot, als ik vragen mag?
Ik heb al een lijstjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, ook binnenkort he.. *moet nog iets bedenken*
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij wilde zijn action man niet delen.
Leeftijd kan een grote rol spelen. Als ik naar mijzelf kijk hoe ik was met meisjes toen ik <18 was en nuquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verandering van intresses, uit elkaar groeien (psychisch).. We zijn van mijn 18e tot 21e bij elkaar geweest.. Zij was 15/16 toen ik 18 was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waaraan ging die laatste relatie kapot, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
KNETTER![]()
![]()
Ik draag je armbandje nu trouw naar school
Dat garandeer ik je, jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar als ik 20 zou zijn en naatje ook en we zouden dan iets krijgen, kijken mensen dan serieuzer tegen je aan?
Het went, ik vind em steeds leukerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]whaha..... lijkt hij al mooier.. of blijft het een lelijk ding?
We hebben nu al andere interesses. Bovendien, als je andere interesses hebt, dan kan je daar wel beter over praten, anders doe je toch allebei hetzelfdequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verandering van intresses, uit elkaar groeien (psychisch).. We zijn van mijn 18e tot 21e bij elkaar geweest.. Zij was 15/16 toen ik 18 was.
haha ja welke ik hoorde zoveel nummersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Weet je nog welk nummer we op pinkpop hoorde? Heb je die?
Helemaal mee eens. Hij valt niemand er persoonlijk mee lastig of zo. Ik vermaak me verder wel met hem en stoor me er niet aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Radio of niet. Fan van jou show of niet. :
Waarom maken mensen zich zo druk om niet passende posts in een topic? Prima ik post ook wel eens iets wat niet boeiend is voor andere. Wat ik doe als ik zo iets zie is dat ik er over heen lees en niet reageer. Waarom is het zo moeilijk om posts te negeren????????
Tuurlijk ik reageer ook wel eens negatief op offtopic gelul maar dan moet t wel ver gaan en niet bij 1 persoon blijven. Dit slaat imo nergens op. Laat hem lekker zn ding doen en reageer niet op zo zijn alcohol posts, dan wordt t vanzelf minder omdat geen reactie.
Tis een knetterse armbandquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het went, ik vind em steeds leukerKleurtjes
Maar je kan ook naar elkaar toe groeien. Samen groeien. Toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verandering van intresses, uit elkaar groeien (psychisch).. We zijn van mijn 18e tot 21e bij elkaar geweest.. Zij was 15/16 toen ik 18 was.
Oneens, want als ik sms hoe tof Cage The Elephant is, zeg jij dat ik niet bij jou moet wezen. Daar was ik echt not amused over.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben nu al andere interesses. Bovendien, als je andere interesses hebt, dan kan je daar wel beter over praten, anders doe je toch allebei hetzelfde
Trussels!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
oh, het is al voorbij 23h, ik ga slapen, doei mensenIk moet morgen uitgerust zijn, want er komt een prachtdame naar mij toe.
Trussels!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben slapen.
Slaap lekker straks sletjens en schatjens
Jail... rock? Zoiets?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha ja welke ik hoorde zoveel nummers
Lovelyquote:
Kan.. Maar dat was in dit geval dus niet zo.. Hell, ze ging van Goth/Wiccan naar Christen.. Over je leven omgooien gesproken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar je kan ook naar elkaar toe groeien. Samen groeien. Toch?
[..]
Oneens, want als ik sms hoe tof Cage The Elephant is, zeg jij dat ik niet bij jou moet wezen. Daar was ik echt not amused over.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lovelyjij is back
![]()
oh en hoi joof
"oh en hoi Joof" wtf is dat nou weer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lovelyjij is back
![]()
oh en hoi joof
Ik vin leuk leuk leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ja zo maar ineens was ik er weer
Muziek is een interesse van ons beiden...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar je kan ook naar elkaar toe groeien. Samen groeien. Toch?
[..]
Oneens, want als ik sms hoe tof Cage The Elephant is, zeg jij dat ik niet bij jou moet wezen. Daar was ik echt not amused over.
Waarom missen ze je altijd NADAT je weer terug bent in een topicquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vin leuk leuk leuk
heb je wel gemist heur
ga je ook weer draaien?zeg ja, zeg ja, zeg ja
gwoon oh en hoi... ik hoef toch niet iedereen hoi en hallo en wat leuk.. wat onwijs tof dat iedereen er is en bladiebla te doen? gwoon oh en hoiquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"oh en hoi Joof" wtf is dat nou weer?![]()
nja.. dacht dat je weg was vanwege kusjekroel enzow... dus maar geen pm/dm gestuurdquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom missen ze je altijd NADAT je weer terug bent in een topic
Jamaar..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gwoon oh en hoi... ik hoef toch niet iedereen hoi en hallo en wat leuk.. wat onwijs tof dat iedereen er is en bladiebla te doen? gwoon oh en hoi
whut?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja.. dacht dat je weg was vanwege kusjekroel enzow... dus maar geen pm/dm gestuurd
oh ik dacht vanwege het hoge kusjekroel gehaltequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?
ik was weg omdat er zoveel gezeik was enzo
veel plezier met hosselenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben weer weg, adios muchos musicada bien.
Oh daar doe ik ook wel eens aan meequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik dacht vanwege het hoge kusjekroel gehalte
Precies! Dus als iemand wat post wat niet in t topic past ok prima lees er lekker over heen en ga niet schijnheilig lopen huilen in een FB topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij valt niemand er persoonlijk mee lastig of zo. Ik vermaak me verder wel met hem en stoor me er niet aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
haha ben je gekquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]kben echt blij dat jij het niet ofvatte als raar stalker.. idee achtig iets
Joa.. volgens diverse mensen was het kusjekroel gehalte te hoog enquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar doe ik ook wel eens aan mee
kusjekroel
neuken? enzo
Snap ik joh!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Dus als iemand wat post wat niet in t topic past ok prima lees er lekker over heen en ga niet schijnheilig lopen huilen in een FB topic.![]()
Niet persoonlijk op jou gericht ToT!
Ach zo is er altijd wel iets...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa.. volgens diverse mensen was het kusjekroel gehalte te hoog enenzow
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, kutbui, vroeg op.. Ik ben weg..
Ow minder man, hey kop op he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach zo is er altijd wel iets...
Maar ik ga mijn bed op zoeken
fijne avond allen
Ik zal altijd aan je denkenquote:
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat zo dametje?
Doe eens gek..
Dank.quote:
Komt wel weer, morgen ofzo..quote:
quote:
Thanks, bankje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Veel plezier in dromenland Jofu en Lovely![]()
en datdus ook.. veel plezier
PM eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zal altijd aan je denken
[..]
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatles
- Zelfgemaakte CD's
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- Oude anologo fotocamera's
- armbandjes
- een inklaptandenborstel
- een spongebob broodtrommel
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- een ketting waar een foto in het hangertje kan
- treinkaartjes zonder datum traject zevenaar-gouda (of delen daarvan)
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
Denk je dat ik steeds die post ga terugzoeken? Ben je malquote:
Je pikt er nu al iets uit en schrijft dat opquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk je dat ik steeds die post ga terugzoeken? Ben je mal
doe je kan tot 12 uur volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als niemand wil, dan wil ik wel een leuke poging doen
ja ik heb nog nooit gedraaid, kan je nog 1 nummer doen, dan kan ik even opstartenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
doe je kan tot 12 uur volgens mij
als ToT niet gaat heh
Das te makkelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je pikt er nu al iets uit en schrijft dat op
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
doe je kan tot 12 uur volgens mij
als ToT niet gaat heh
Je mag nu ook wel hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, top! Probeer ik het een ander keertje
ik vind jouw UI echt zooo liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, top! Probeer ik het een ander keertje
Ik heb de meeste info wel, maar weet de wachtwoord niet precies. Ik ga er nu wel ff in, jij gaat info opvragen en dan mag jij het overnemen, goed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar ik moet ip adres en shit hebben, dan wil ik het wel proberen
Ik probeer het tot 12 uur, maar ik moet nu nog even 3 minuutjes hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie gaat er draaien... en tot hoelaat?
ik moet het weten zodat ik kan doorgeven aan de nieuwe dj of hij kan of niet vannacht en hoelaat enzow
Ik heeft live gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hiel/20110629-19.wma
Vanaf 02:14:50
Oh en er wordt nu een ander nummer gedraaid, dus je hebt de tijd. Ik sta wel weer reserve.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik probeer het tot 12 uur, maar ik moet nu nog even 3 minuutjes hebben
joa.. ik is cool en alles.... want live gehoord.. en tweet enzowquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb dat gezien, want tweet van jou
eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef mr-green het volgende:
dit vind ik wel een heel tof nummer
gewoon het Engels en Nederlands door elkaar
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
Mijn naam is Erik en ik draai vanalles, Verzoekjes zijn ook mogelijk. Vanavond wil ik graag jullie laten kennismaken met mijn draaistijl.
Helleuj nieuwen dj en welkomquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
Mijn naam is Erik en ik draai vanalles, Verzoekjes zijn ook mogelijk. Vanavond wil ik graag jullie laten kennismaken met mijn draaistijl.
welkom Erikquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
Hallo beste Fok!ers,
ik zou maar gewoon tot 12 uur gaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
Ik neem het wel ff over tot Faye zegt dat ze klaarstaat.
Neem het maar over tot 12, ik faalquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef ToT het volgende:
Ik neem het wel ff over tot Faye zegt dat ze klaarstaat.
quote:
carool..quote:
Dat komt misschien omdat ik even back-up heb gedaanquote:
Eeej meisquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carool..
check den gitaarpic van green.. stukkie naar boven
Ow okee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat ik even back-up heb gedaanIk instrueer faye op dit moment even via msn
dat ben ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor het huis van god ofzow
Ikookquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor het huis van god ofzow
Hoi hoiquote:
quote:
Mijn zegen heb jequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
maar mag ik dan zo nog een kwartiertje aankloten als het lukt?
Doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
maar mag ik dan zo nog een kwartiertje aankloten als het lukt?
Draai jij nu?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan alleen geen overgangen mooi doen enzo en nog geen mic, maargoed, ik ben opvulling
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.
Goeie postquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Het probleem zit in de encoder, die ze niet heeft, mail is onderweg, probleem wordt hopelijk nog voor 0000 opgelost.
EN DAN KAN IK WEL 1 NUMMER DOENquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
Het probleem zit in de encoder, die ze niet heeft, mail is onderweg, probleem wordt hopelijk nog voor 0000 opgelost.
Lieve nieuwe DJ, ik weet dat ik het nu heel bond maak, maar mag ik een paar minuutjes van je zendtijd snoepen?quote:
bont!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lieve nieuwe DJ, ik weet dat ik het nu heel bond maak, maar mag ik een paar minuutjes van je zendtijd snoepen?
Ik doe wel een pogingquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef Fokker89 het volgende:
Oke als iemand ff tot half 1 kan draaien zou dat fijn zijn
.....picsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
ben nog eventjes bezig met mezelf installeren
kaiser chiefs.. klinkt als fayequote:
Ik hoor Kaiser Chiefsquote:
quote:
quote:
Slaap zequote:
Eenschquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
Ene Faye zou dat kunnen doen, althans zoiets heb ik gehoordquote:
Mehehehequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ene Faye zou dat kunnen doen, althans zoiets heb ik gehoord
quote:
Wel een maffe DJ dat dit zomaar kan.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:01 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga de kroeg maar eens opzoeken. Ik krijg spontaan zin in een biertje
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:01 schreef ACT-F het volgende:
Neem je er ook eentje voor mij mee?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:01 schreef ACT-F het volgende:
Isse nieuw.. straks debuut... Fokker89quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Isse nieuw.. straks debuut... Fokker89
Heb er hier geen last vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Zokunen het volgende:
is die kraak bij mij alleen of in dit mp3tje?
Kan aan mij liggen, ik haal mijn muziek overal vandaanquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Zokunen het volgende:
is die kraak bij mij alleen of in dit mp3tje?
Ja hoor, maar tegen die tijd is het glas half leeg gemorstquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Neem je er ook eentje voor mij mee?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja hoor, maar tegen die tijd is het glas half leeg gemorst
Waar lag het aan ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
Ok probleem gefixed.
Nu klinkt het weer ok
The Beach Boys? Jij draaide toch altijd 60's enzo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:11 schreef Zokunen het volgende:
En ik wil ook een liedje voor mij
Zoek maar het meest aparte uit wat je hebt ofzo, want ik vind bijna alles tof
Geen idee, heb de speakers los gehaald en weer ingeplugged en ff met de audio software lopen klooien en nu is het weer goedquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee, heb de speakers los gehaald en weer ingeplugged en ff met de audio software lopen klooien en nu is het weer goed
50s/60s/70s/70/80s/90s/00s/dance/trance/house/rap/jazz/blues/country/pop/top40/deephouse/hardstyle/hardcore/techno/minimal/classic rock/fout/GOA/klassiek en nog wel meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
The Beach Boys? Jij draaide toch altijd 60's enzo?
Dan krijg je the beach boys, die is al ingeladenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
50s/60s/70s/70/80s/90s/00s/dance/trance/house/rap/jazz/blues/country/pop/top40/deephouse/hardstyle/hardcore/techno/minimal/classic rock/fout/GOA/klassiek en nog wel meer
Ben benieuwd welkequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan krijg je the beach boys, die is al ingeladen
Tot zover klinkt t heel goedquote:
Ik heb er maar een paar, laptop is laatst gecrashedquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
kokomo zou wel origineel zijnMaar er is zoveel
Good vibrations?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paar, laptop is laatst gecrashed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |