SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ie weer bezopen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Jammer dat Fanta niet echt meer gesignaleerd is sinds die post in de FB.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
check mijn taart die bijna af isOrigineel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
check mijn taart die bijna af isDie ziet er euhm.. interessant.. uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Met dank aan Stokstaart......quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
check mijn taart die bijna af isDat ga ik ook doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
check mijn taart die bijna af isMarsepeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Een meisje, waar ik sinds groep 5/6 verliefd op was, heb ik nog steeds lief. Al de mensen waar ik verliefd op ben geweest, heb ik nog steeds lief. Als faye niet op mijn pad was gekomen, dan was ik nog blijven steken bij één van mijn vorige liefdes. Nu heb ik faye iets (understatement) meer lief dan al die andere liefdes en bovendien is het wederzijds.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het toch duidelijk.. Alleen Naat moet het nog inzien/leren.. Dat is waar ik niet zo goed tegen kan(En nee, dat heeft niets met andere dingen te maken die we besproken hebben..)
Mja iemand vond dat hij te veel te koop liep met zijn drankgebruik. Klopt ook wel, maar ik erger me er niet aan.quote:
Ik vind het niet echt een gemisquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
Hij was wel een trouwe fan van mijn shows!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een gemis
Er waren er wel meer die het er niet mee eens waren.. Ik ook niet. Vooral z'n gedrag niet.. Al heb ik het idee dat hij meer dan de helft speelde..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja iemand vond dat hij te veel te koop liep met zijn drankgebruik. Klopt ook wel, maar ik erger me er niet aan.
idd, overdrijven is ook een vak!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er waren er wel meer die het er niet mee eens waren.. Ik ook niet. Vooral z'n gedrag niet.. Al heb ik het idee dat hij meer dan de helft speelde..
lol waar zit je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zo van; twee hertogjannekes. Die ober zo van que?![]()
Ik houd van marsepeinquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fondant
marsepein vind ik niet lekker
Ehm.. een meisje dat je zo lang geleden kende.. Daar zou ik nieteens meer aan denken..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een meisje, waar ik sinds groep 5/6 verliefd op was, heb ik nog steeds lief. Al de mensen waar ik verliefd op ben geweest, heb ik nog steeds lief. Als faye niet op mijn pad was gekomen, dan was ik nog blijven steken bij één van mijn vorige liefdes. Nu heb ik faye iets (understatement) meer lief dan al die andere liefdes en bovendien is het wederzijds.
Ik zit volgend jaar in VWO5, dat is 9 jaar na groep 6. Ben ik dan naïef als ik zeg dat ik ook faye langer dan 2 maanden lief zal hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |