veel plezier met hosselenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben weer weg, adios muchos musicada bien.
Oh daar doe ik ook wel eens aan meequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik dacht vanwege het hoge kusjekroel gehalte
Precies! Dus als iemand wat post wat niet in t topic past ok prima lees er lekker over heen en ga niet schijnheilig lopen huilen in een FB topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij valt niemand er persoonlijk mee lastig of zo. Ik vermaak me verder wel met hem en stoor me er niet aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
haha ben je gekquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]kben echt blij dat jij het niet ofvatte als raar stalker.. idee achtig iets
Joa.. volgens diverse mensen was het kusjekroel gehalte te hoog enquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh daar doe ik ook wel eens aan mee
kusjekroel
neuken? enzo
Snap ik joh!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Dus als iemand wat post wat niet in t topic past ok prima lees er lekker over heen en ga niet schijnheilig lopen huilen in een FB topic.![]()
Niet persoonlijk op jou gericht ToT!
Ach zo is er altijd wel iets...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa.. volgens diverse mensen was het kusjekroel gehalte te hoog enenzow
Slaap lekker!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, kutbui, vroeg op.. Ik ben weg..
Ow minder man, hey kop op he!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach zo is er altijd wel iets...
Maar ik ga mijn bed op zoeken
fijne avond allen
Ik zal altijd aan je denkenquote:
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatlesquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is dat zo dametje?
Doe eens gek..
Dank.quote:
Komt wel weer, morgen ofzo..quote:
quote:
Thanks, bankje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Veel plezier in dromenland Jofu en Lovely![]()
en datdus ook.. veel plezier
PM eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zal altijd aan je denken
[..]
- CD's van Toto/Battles/Cage The Elephant/Foo Fighters/The Gaslight Anthem/The Subs/Elbow/The Beatles
- Zelfgemaakte CD's
- wegwerpcamera's
- rolfondant
- cakevormpjes (kleine)
- zwarte fotolijstjes
- Oude anologo fotocamera's
- armbandjes
- een inklaptandenborstel
- een spongebob broodtrommel
- een witte etui
- een nieuw dagboek
- geld
- een ketting waar een foto in het hangertje kan
- treinkaartjes zonder datum traject zevenaar-gouda (of delen daarvan)
- OOR (tijdschrift)
- kookboeken
- gevulde fotolijstjes
- een stressbal
- een pinpashoesje
Denk je dat ik steeds die post ga terugzoeken? Ben je malquote:
Je pikt er nu al iets uit en schrijft dat opquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk je dat ik steeds die post ga terugzoeken? Ben je mal
doe je kan tot 12 uur volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als niemand wil, dan wil ik wel een leuke poging doen
ja ik heb nog nooit gedraaid, kan je nog 1 nummer doen, dan kan ik even opstartenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
doe je kan tot 12 uur volgens mij
als ToT niet gaat heh
Das te makkelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je pikt er nu al iets uit en schrijft dat op
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
[..]
doe je kan tot 12 uur volgens mij
als ToT niet gaat heh
Je mag nu ook wel hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, top! Probeer ik het een ander keertje
ik vind jouw UI echt zooo liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oke, top! Probeer ik het een ander keertje
Ik heb de meeste info wel, maar weet de wachtwoord niet precies. Ik ga er nu wel ff in, jij gaat info opvragen en dan mag jij het overnemen, goed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar ik moet ip adres en shit hebben, dan wil ik het wel proberen
Ik probeer het tot 12 uur, maar ik moet nu nog even 3 minuutjes hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie gaat er draaien... en tot hoelaat?
ik moet het weten zodat ik kan doorgeven aan de nieuwe dj of hij kan of niet vannacht en hoelaat enzow
Ik heeft live gehoordquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)hiel/20110629-19.wma
Vanaf 02:14:50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |