Oooooh, leuk! Dat hebben wij hier niet, maar ik wil deze gaan makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee van MaakJeTaart
is een TE leuk winkeltje hier in Hoorn
Lijkt me moeilijk :dquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oooooh, leuk! Dat hebben wij hier niet, maar ik wil deze gaan maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zien er grappig uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Jij zou niet eens meer aan een meisje denken, dat je zo lang geleden kende. Mag ik dan concluderen dat ik anders ben dan al die anderen en dus wél een langere relatie vol kan houden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm.. een meisje dat je zo lang geleden kende.. Daar zou ik nieteens meer aan denken..
ik vind hem prachtig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk :d
Ik ben blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen
voor een eerste keer niet slecht
Sorry, mijn laatste relatie duurde 3 jaar.. Alles wat voor m'n 16e gebeurde aan "liefde" is niet relatief, want dan weet je helemaal nog niet wat het inhoudt.. Dat leer je echt pas in de fase van je leven waar jij en Faye nu in zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Jij zou niet eens meer aan een meisje denken, dat je zo lang geleden kende. Mag ik dan concluderen dat ik anders ben dan al die anderen en dus wél een langere relatie vol kan houden?
Ik ben alleen bang dat ik de balletjes niet stijf genoeg krijg, maar dat moet wel te doen zijn, lang in de koelkast en hoppaaa! Moet trouwens nog wel wat bedenken, maar ik zat te denken aan chocoladecake met wit laagje en discodip, of knalblauw of groen, misschien bloemetjes van fondant erop. Lastigquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk :d
Ik ben blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen
voor een eerste keer niet slecht
Of je gaat trouwen en gaat scheidenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, mijn laatste relatie duurde 3 jaar.. Alles wat voor m'n 16e gebeurde aan "liefde" is niet relatief, want dan weet je helemaal nog niet wat het inhoudt.. Dat leer je echt pas in de fase van je leven waar jij en Faye nu in zitten.
Blauw! Discodip!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik de balletjes niet stijf genoeg krijg, maar dat moet wel te doen zijn, lang in de koelkast en hoppaaa! Moet trouwens nog wel wat bedenken, maar ik zat te denken aan chocoladecake met wit laagje en discodip, of knalblauw of groen, misschien bloemetjes van fondant erop. Lastig
das nooit mooi he stijve balletjes!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik de balletjes niet stijf genoeg krijg, maar dat moet wel te doen zijn, lang in de koelkast en hoppaaa! Moet trouwens nog wel wat bedenken, maar ik zat te denken aan chocoladecake met wit laagje en discodip, of knalblauw of groen, misschien bloemetjes van fondant erop. Lastig
als ze maar onzinnig worden, maar ik ga wel mijn best doen, want ze zijn ook een beetje voor mijn verjaardagquote:
Hmm ik ben daar 1x naar binnen geweest, met het WK.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee van MaakJeTaart
is een TE leuk winkeltje hier in Hoorn
Waaraan ging die laatste relatie kapot, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, mijn laatste relatie duurde 3 jaar.. Alles wat voor m'n 16e gebeurde aan "liefde" is niet relatief, want dan weet je helemaal nog niet wat het inhoudt.. Dat leer je echt pas in de fase van je leven waar jij en Faye nu in zitten.
Ohja, ook binnenkort he.. *moet nog iets bedenken*quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als ze maar onzinnig worden, maar ik ga wel mijn best doen, want ze zijn ook een beetje voor mijn verjaardag
Radio of niet. Fan van jou show of niet. :quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was wel een trouwe fan van mijn shows!
Maar als ik 20 zou zijn en naatje ook en we zouden dan iets krijgen, kijken mensen dan serieuzer tegen je aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
hwhahahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik ben daar 1x naar binnen geweest, met het WK.
Om oranje spul in een flesje te kopen om het water van die fontein oranje te maken![]()
![]()
Hij wilde zijn action man niet delen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waaraan ging die laatste relatie kapot, als ik vragen mag?
Ik heb al een lijstjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, ook binnenkort he.. *moet nog iets bedenken*
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij wilde zijn action man niet delen.
Leeftijd kan een grote rol spelen. Als ik naar mijzelf kijk hoe ik was met meisjes toen ik <18 was en nuquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verandering van intresses, uit elkaar groeien (psychisch).. We zijn van mijn 18e tot 21e bij elkaar geweest.. Zij was 15/16 toen ik 18 was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waaraan ging die laatste relatie kapot, als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |