Hoe/wanneer/waar wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, hoe en wanneer en waar?
We moeten toch maar eens een 'noorder'meet houden.
Deze is bijvoorbeeld geschikt voor herstel tijdens / na ziekte.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, toen ik longontsteking had en absoluut niks wilde eten kreeg ik van de dokter speciale pakjes drinken met alles erop en erin, zodat ik toch voedingstoffen binnen kreeg.
De HA was heel erg van mening dat een lichaam niet kon herstellen zonder de juiste voedingstoffen (was helaas niet mijn eigen HA)
Sinds wanneer dan? Mij kost het al jaren niets. En het gaat haar niets aan waarom ik geld overmaak naar een Duitse bankrekening. Kom op zeg. Dat is toch prive-informatie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het kan toch ook klantvriendelijk zijn? Geld overmaken naar een buitenlands nr kost je geld. Binnen NL niet.
En? Wat was zijn/haar reactie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hoe/wanneer/waar wat?
Noordermeet lijkt me een goed plan, ik ben niet zo van meteen grootschalige meets.Maar voorlopig ben ik nog in Utrecht, gok ik zo, want ik heb net de makelaar heel beleefd verteld wat ik van de enorme bemiddelingskosten vind.
Als je je cola skipt zumba je zo kamp 1 inquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Spierpijn!![]()
![]()
Novem, zo'n newbie ben je intussen ook niet meer toch![]()
Loveli: ik probeerde te bedenken in welk 'kamp' ik zou horen en ik hoop het 1e maar ik denk dat ik wel eens een uitstapje maak naar kamp 2 in tijden van stress
Nederlandse beleefdheid. Duitsers zijn beter opgevoed/gedrild wat dat betreft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Mij kost het al jaren niets. En het gaat haar niets aan waarom ik geld overmaak naar een Duitse bankrekening. Kom op zeg. Dat is toch prive-informatie.
Ze belden meteen, met een verhaal over "mijn collega heeft het toch uitgelegd" (niet dus), maar uiteindelijk willen ze nu ongeveer de helft (350 euro) van de eenmalige kosten af doen. Ik weet niet of ik dat genoeg vind.quote:
Dat is dan de verkeerde beleefdheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Nederlandse beleefdheid. Duitsers zijn beter opgevoed/gedrild wat dat betreft.
Bedoelde gebrek aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is dan de verkeerde beleefdheid.
*Tink is duidelijk volledig verduitst
Wat vind je wel genoeg? En wat wil je maximaal betalen (maar vind je misschien net iets te veel?). Probeer uit te komen op wat je wilt, maar neem eventueel genoegen met je maximum.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ze belden meteen, met een verhaal over "mijn collega heeft het toch uitgelegd" (niet dus), maar uiteindelijk willen ze nu ongeveer de helft (350 euro) van de eenmalige kosten af doen. Ik weet niet of ik dat genoeg vind.
Als je gebruik maakt van een Iban/Bic code, dan kost het idd niets. Als je daar geen gebruik van kunt maken, dan kost het wel ged.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sinds wanneer dan? Mij kost het al jaren niets. En het gaat haar niets aan waarom ik geld overmaak naar een Duitse bankrekening. Kom op zeg. Dat is toch prive-informatie.
Nou, volgens mij denkt ze inderdaad dat ze mij een klantvriendelijke dienst heeft gedaan. Toch verkeerde beleefdheid dus. Maar toch... het lef.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je je cola skipt zumba je zo kamp 1 in
Wat was het ook weer, the road to hell is paved with good intentions?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, volgens mij denkt ze inderdaad dat ze mij een klantvriendelijke dienst heeft gedaan. Toch verkeerde beleefdheid dus. Maar toch... het lef.
Hm, da's wel een goeie ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat vind je wel genoeg? En wat wil je maximaal betalen (maar vind je misschien net iets te veel?). Probeer uit te komen op wat je wilt, maar neem eventueel genoegen met je maximum.
Ligt eraan. Te weinig energie kan een hoop oorzaken hebben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:51 schreef sigme het volgende:
Loveli, welke supplementen / voedingsstoffen zouden iemand die altijd nét een beetje weinig energie heeft vooruit kunnen helpen?
Awwquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
Even offtopic hoor. Ik kom er net achter dat in 2010 mijn yogaleraar van toen ik nog in Rotterdam woonde is overleden. Raar eigenlijk maar het greep me zo aan, ik moest spontaan huilen! Ik bedoel zo goed kende ik hem niet, maar het was echt zo'n fantastische man, en hij heeft me destijds erg geholpen mezelf op het rechte pad de zetten... En dan word je ineens zo geconfronteerd met de eindigheid van het leven. Bah.
Ik ben blij dat ik je niet tegen de schenen heb geschopt, want dat was natuurlijk niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, geen rel over mijn lijstje hoor.. Ik ben er zelf niet tevreden over en ik ben blij dat Novem begrijpt waarom. Maar ik ben óók blij dat anderen hier me weer wat perspectief hebben gegeven. Gister was misschien niet verschrikkelijk maar zeker niet goed, dus dat ga ik vandaag beter doen!
Het is wel een valkuil hoor, niet meer af hoeven te vallen. Het is soms wel erg gemakkelijk om te denken 'ach, er hoeft toch niet echt iets af'. Maar als je dat te vaak denkt...
En dat is ook je goed recht en je gaf terechte kritiek!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je niet tegen de schenen heb geschopt, want dat was natuurlijk niet mijn bedoeling.
In perspectief: het is inderdaad niet het eind van de wereld en er is geen reden om je schuldig/rot te voelen om een slechte eetdag.
Ik wilde gewoon sec het lijstje beoordelen zoals het is.
Uit eten kan ook best gezond zijn. Een gegrilde biefstuk met salade bijvoorbeeld. Of vis met gegrilde groente. Of pasta met een groentesaus (geen witte saus nemen). Brood met kruidenboter laten staan, espresso toe, witte wijn mengen met water.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En dat is ook je goed recht en je gaf terechte kritiek!
Maar blijkbaar kennen de mensen die me hier al langer zien posten als iemand die normaal vrij netjes eet en vinden ze een dag als gister dus niet zo'n ramp. Wat ik ook wel weer tof vind..
Ik ga alleen wel vanavond wéér uit eten. Deze weken hangen aan elkaar van afscheidsetentjes en zo..
Ik ga vanavond naar een Argentijnse Grillquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit eten kan ook best gezond zijn. Een gegrilde biefstuk met salade bijvoorbeeld. Of vis met gegrilde groente. Of pasta met een groentesaus (geen witte saus nemen). Brood met kruidenboter laten staan, espresso toe, witte wijn mengen met water.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn moeder wil niet haar computer laten opschonen want dan is misschien haar ' hyves' weg.. I feel your pain
Wat doet dat?quote:
We gaan naar de wok. Ik denk dat ik daar best gezonde keuzes kan maken! Lekker een hoop groente laten wokken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uit eten kan ook best gezond zijn. Een gegrilde biefstuk met salade bijvoorbeeld. Of vis met gegrilde groente. Of pasta met een groentesaus (geen witte saus nemen). Brood met kruidenboter laten staan, espresso toe, witte wijn mengen met water.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm nu is fenegriekzaad de oorzaak van EHEC... klinkt toch logischer dan kiemen op 1 of andere manier, dit geloof ik wel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef _aurum_ het volgende:
Nou Marmar ik weet wat er met je PGB is gebeurd
'Fraude psychiaters met 1600 neppatiënten'
meh, kan niet slapen![]()
Omdat je hormoonhuishouding in de war is. En ik vermoed dat je te weinig serotine aanmaakt op het moment.quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb nog maar wat melatonine tabletjes genomen en had mijn ogen weer dicht gedaan.. Toch nog wat gedoezeld enzo, normaal zou ik al om 5 uur dingen gaan doen/tot 8 uur achter mn laptop gaan zitten. Ik ben echt uitgeput... waarom kan ik in godsnaam dan niet normaal slapen..
quote:
Als ik last minute naar een belangrijke meeting moet, neem ik een atkinsreep (als de appie ind e buurt die heeft). Blijf ik langer alert mee dan met carbs, trek en irritatie verdwijnen pronto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:44 schreef Tinkepink het volgende:
Nu ongeveer 650 kcal. Wat zal ik eens gaan lunchen? Eigenlijk geen tijd.
Wij gaan vanavond ook naar de wokquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We gaan naar de wok. Ik denk dat ik daar best gezonde keuzes kan maken! Lekker een hoop groente laten wokken..
Ja, daar hoeft niemand zich druk over te makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:
dan moet je wel redelijk wat eten bij de wok, want ik vind dit een mager lijstje, uniek. Maar goed, jij zult vast een paar borden flink opscheppen daar...
Het is nog steeds niet veel, maar wat er op staat is wel gezond!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far.
O: paar slokken cranberrysap
L: groot glas smoothie van beetje melk, flinke eetlepel franse kwark, bananenkwark en ca. 200 gr aardbeien
T: afscheidreceptie van een zakenrelatie, met als thema high tea. Dus probably kop thee en wat zoets, als ik er zin in heb
D: griekse salade of couscous of tomaat/courgette ovenschotel
Jeeeequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik hoorde net m'n irritante rokende bovenbuurvrouw, waarvan altijd de as op m'n balkon beland, zeggen dat ze morgen gaat verhuizen!![]()
![]()
Ik moet ook bedenken wat ik ga lunchen, zo maar eens naar de supermarkt wandelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |