abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 30 juni 2011 @ 09:39:23 #126
70532 loveli
N
pi_98856456
/generaliserend
Imho zijn we grofweg in te delen in 2 groepen. De ene groep heeft min of meer een gezond basisschema en maakt soms uitstapjes naar de *dark side*, de andere groep heeft een minder goede basis en compenseert dat met uitstapjes naar gezond voer/sport.

Balans had ik al genoemd he?
crap in = crap out
pi_98856478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:38 schreef loveli het volgende:

[..]

:*
oioioi. Mag ik onder een steen kruipen?Een heeeeeele grote?
  Vis een optie? donderdag 30 juni 2011 @ 09:41:10 #128
70532 loveli
N
pi_98856497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oioioi. Mag ik onder een steen kruipen?Een heeeeeele grote?
Je bent al genoeg gestraft met de birddroppings :+
crap in = crap out
pi_98856519
Lijstje van gister:
O: brinta
T: koffie met melk x2, vruchtenkwark
L: 2 boterhammen gekookte worst
T: rode bietjes, hand amandelen
D: curry met garnalen, erwten, paprika, rijst erbij
S: hardlopen 4 km
T: kwark? plak geitenkaas en ik denk een slankie-bonbon

Planning vandaag:
O: brinta
T: vruchtenyoghurt, koffie met melk x2
L: 2 speltboterhammen gekookte worst, 1 speltboterham fricandeau
T: paprikareepjes, hand amandelen
D: pasta met gehakt/tomatensaus
T: ?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98856551
Lijstje voor vandaag:

S: 25 minuten hardlopen, het was al veel te warm
O: bak yoghurt met banaan en allbran
T: nectarine
L: ?
T: ?
D: no butter chicken met rijst en een nog nader te bepalen groentesoort. Peultjes, ofzo
T: zelfgemaakt frambozenijsje, stukje chocola.
pi_98856610
Waren de ijsjes goed gelukt jagär?

De ingevulde onderdelen van je lijstje zien er goed uit :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98856680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:47 schreef Phaidra het volgende:
Waren de ijsjes goed gelukt jagär?

De ingevulde onderdelen van je lijstje zien er goed uit :+ .
Ja, ik moet nodig boodschappen doen!

Ja, de ijsjes zijn lekker! Makkelijk te maken, gezond en verfrissend als het warm is! Aanrader.

Ik vind jouw lijstje ook netjes! O+
pi_98856736
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, ik moet nodig boodschappen doen!

Ja, de ijsjes zijn lekker! Makkelijk te maken, gezond en verfrissend als het warm is! Aanrader.

Ik vind jouw lijstje ook netjes! O+
Jeej, approval of Jagär O+ .

Ik ga die ijsjes zeker onthouden!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:52:46 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98856738
Meh ik bene onrustig. Katjes zijn bij de da en ik ben natuurlijk bang dat ie iets vindt wat er niet hoort te zitten en dat ie ze dan moet laten uitslapen en ik heb geen afscheid genomen en blaah. Doemdenkert. En voor M over enge dingen begon was er niks aan de hand.
Niet meer actief op Fok!
pi_98856770
Uitslapen? Wist niet dat dat terminaal was... :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98856775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Meh ik bene onrustig. Katjes zijn bij de da en ik ben natuurlijk bang dat ie iets vindt wat er niet hoort te zitten en dat ie ze dan moet laten uitslapen en ik heb geen afscheid genomen en blaah. Doemdenkert. En voor M over enge dingen begon was er niks aan de hand.
Aawww :* . Het komt vast goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:55:08 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98856793
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Uitslapen? Wist niet dat dat terminaal was... :P
inslapen bedoel ik. Damn you autocorrect.
Niet meer actief op Fok!
pi_98856881
het komt heus goed Vik :*
pi_98856898
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:37 schreef Novem het volgende:

[..]

Dan Boven? Ik dus?
Als jullie vinden dat ik geen kritische mening mag geven, omdat ik niet lang genoeg meeloop/lijstjes niet in perspectief kan plaatsen dan hou ik het gewoon bij het posten van mijn eigen lijstjes hoor :)
Sorry, autocorrect en mobiel enzo. :)
Tuurlijk mag je een kritische mening hebben, graag zelfs. Maar je moet ook niet gek opkijken als anderen een andere mening hebben. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98857061
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sorry, autocorrect en mobiel enzo. :)
Tuurlijk mag je een kritische mening hebben, graag zelfs. Maar je moet ook niet gek opkijken als anderen een andere mening hebben. :)
Ik kijk daar helemaal niet van op, voor de duidelijkheid.

Ik vind het alleen nogal matig dat me dan vertelt word dat ik niet lang genoeg post hier om lijstjes in perspectief te kunnen plaatsen.

Maar ok, ik hou erover op!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:10:58 #141
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98857179
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:13:45 #142
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98857244
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik kijk daar helemaal niet van op, voor de duidelijkheid.

Ik vind het alleen nogal matig dat me dan vertelt word dat ik niet lang genoeg post hier om lijstjes in perspectief te kunnen plaatsen.

Maar ok, ik hou erover op!
Niemand beschuldigt je ervan dat je hier te kort post. Er werd wel gezegd dat, naarmate je hier langer post, het makkelijker word om lijstjes in perspectief te plaatsen omdat je weet wat degene die het lijstje post over een langere tijdsperiode eet.

Verder hoef je je niet aangevallen te voelen. Jij postte commentaar, vroeg je iets af en *rende weg*, dan kan je antwoord verwachten.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_98857249
Oh jeetje, geen rel over mijn lijstje hoor. :o. Ik ben er zelf niet tevreden over en ik ben blij dat Novem begrijpt waarom. Maar ik ben óók blij dat anderen hier me weer wat perspectief hebben gegeven. Gister was misschien niet verschrikkelijk maar zeker niet goed, dus dat ga ik vandaag beter doen!

Het is wel een valkuil hoor, niet meer af hoeven te vallen. Het is soms wel erg gemakkelijk om te denken 'ach, er hoeft toch niet echt iets af'. Maar als je dat te vaak denkt...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 30 juni 2011 @ 10:15:35 #144
70532 loveli
N
pi_98857287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is wel een valkuil hoor, niet meer af hoeven te vallen. Het is soms wel erg gemakkelijk om te denken 'ach, er hoeft toch niet echt iets af'. Maar als je dat te vaak denkt...
Been there, done that, got the T-shirt in different sizes :P
crap in = crap out
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:15:58 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98857297
Ik zie geen rel. Ik zie een interessante discussie over wat gezond is en wat niet en hoe je e.e.a. in perspectief kunt zetten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98857413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Niemand beschuldigt je ervan dat je hier te kort post. Er werd wel gezegd dat, naarmate je hier langer post, het makkelijker word om lijstjes in perspectief te plaatsen omdat je weet wat degene die het lijstje post over een langere tijdsperiode eet.

Verder hoef je je niet aangevallen te voelen. Jij postte commentaar, vroeg je iets af en *rende weg*, dan kan je antwoord verwachten.
Nogmaals, ik kijk helemaal niet op van andere meningen/antwoord van anderen.
En *rent snel weg* is 1. een grapje 2. een grapje met een kern van waarheid, omdat ik hier al lang genoeg heb meegelezen om te weten dat men hier soms ietwat fel reageert op meningen van "buitenstaanders".

Ik kom er zo nog wel wat meer op terug, moet even werken :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_98857528
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98857689
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, geen rel over mijn lijstje hoor. :o. Ik ben er zelf niet tevreden over en ik ben blij dat Novem begrijpt waarom. Maar ik ben óók blij dat anderen hier me weer wat perspectief hebben gegeven. Gister was misschien niet verschrikkelijk maar zeker niet goed, dus dat ga ik vandaag beter doen!

Betrap ik mezelf ook wel op idd, dus ik hou de weegschaal goed in de gaten en blijf toch lijstjes maken, anders heb ik er zo weer 5 kg bij.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:30:51 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98857730
What the fuck! Er is een buitenlandbetaling niet doorgekomen bij de ontvanger. Bel ik mijn bank (helpdesk) op, krijg ik als vraag "waarom ik geld overmaak naar een Duits rekeningnummer, want het bedrijf heeft toch ook een Nederlandse rekening?" De onbeschoftheid!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98857794
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
What the fuck! Er is een buitenlandbetaling niet doorgekomen bij de ontvanger. Bel ik mijn bank (helpdesk) op, krijg ik als vraag "waarom ik geld overmaak naar een Duits rekeningnummer, want het bedrijf heeft toch ook een Nederlandse rekening?" De onbeschoftheid!
het kan toch ook klantvriendelijk zijn? Geld overmaken naar een buitenlands nr kost je geld. Binnen NL niet.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')