Je bent al genoeg gestraft met de birddroppingsquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oioioi. Mag ik onder een steen kruipen?Een heeeeeele grote?
Ja, ik moet nodig boodschappen doen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:47 schreef Phaidra het volgende:
Waren de ijsjes goed gelukt jagär?
De ingevulde onderdelen van je lijstje zien er goed uit.
Jeej, approval of Jagärquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik moet nodig boodschappen doen!
Ja, de ijsjes zijn lekker! Makkelijk te maken, gezond en verfrissend als het warm is! Aanrader.
Ik vind jouw lijstje ook netjes!
Aawwwquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Meh ik bene onrustig. Katjes zijn bij de da en ik ben natuurlijk bang dat ie iets vindt wat er niet hoort te zitten en dat ie ze dan moet laten uitslapen en ik heb geen afscheid genomen en blaah. Doemdenkert. En voor M over enge dingen begon was er niks aan de hand.
inslapen bedoel ik. Damn you autocorrect.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef V1z0R het volgende:
Uitslapen? Wist niet dat dat terminaal was...
Sorry, autocorrect en mobiel enzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Dan Boven? Ik dus?
Als jullie vinden dat ik geen kritische mening mag geven, omdat ik niet lang genoeg meeloop/lijstjes niet in perspectief kan plaatsen dan hou ik het gewoon bij het posten van mijn eigen lijstjes hoor
Ik kijk daar helemaal niet van op, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, autocorrect en mobiel enzo.![]()
Tuurlijk mag je een kritische mening hebben, graag zelfs. Maar je moet ook niet gek opkijken als anderen een andere mening hebben.
Niemand beschuldigt je ervan dat je hier te kort post. Er werd wel gezegd dat, naarmate je hier langer post, het makkelijker word om lijstjes in perspectief te plaatsen omdat je weet wat degene die het lijstje post over een langere tijdsperiode eet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik kijk daar helemaal niet van op, voor de duidelijkheid.
Ik vind het alleen nogal matig dat me dan vertelt word dat ik niet lang genoeg post hier om lijstjes in perspectief te kunnen plaatsen.
Maar ok, ik hou erover op!
Been there, done that, got the T-shirt in different sizesquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is wel een valkuil hoor, niet meer af hoeven te vallen. Het is soms wel erg gemakkelijk om te denken 'ach, er hoeft toch niet echt iets af'. Maar als je dat te vaak denkt...
Nogmaals, ik kijk helemaal niet op van andere meningen/antwoord van anderen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niemand beschuldigt je ervan dat je hier te kort post. Er werd wel gezegd dat, naarmate je hier langer post, het makkelijker word om lijstjes in perspectief te plaatsen omdat je weet wat degene die het lijstje post over een langere tijdsperiode eet.
Verder hoef je je niet aangevallen te voelen. Jij postte commentaar, vroeg je iets af en *rende weg*, dan kan je antwoord verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betrap ik mezelf ook wel op idd, dus ik hou de weegschaal goed in de gaten en blijf toch lijstjes maken, anders heb ik er zo weer 5 kg bij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jeetje, geen rel over mijn lijstje hoor.. Ik ben er zelf niet tevreden over en ik ben blij dat Novem begrijpt waarom. Maar ik ben óók blij dat anderen hier me weer wat perspectief hebben gegeven. Gister was misschien niet verschrikkelijk maar zeker niet goed, dus dat ga ik vandaag beter doen!
Het is wel een valkuil hoor, niet meer af hoeven te vallen. Het is soms wel erg gemakkelijk om te denken 'ach, er hoeft toch niet echt iets af'. Maar als je dat te vaak denkt...
het kan toch ook klantvriendelijk zijn? Geld overmaken naar een buitenlands nr kost je geld. Binnen NL niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:30 schreef Tinkepink het volgende:
What the fuck! Er is een buitenlandbetaling niet doorgekomen bij de ontvanger. Bel ik mijn bank (helpdesk) op, krijg ik als vraag "waarom ik geld overmaak naar een Duits rekeningnummer, want het bedrijf heeft toch ook een Nederlandse rekening?" De onbeschoftheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |