yeah! You did it! Vond het al een ijle luchtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrr XMertslaap lekker en nogmaals beterschap!
Club Battle was relaxed trouwens, heb de lucht om me heen helemaal aan gort gemept/getrapt
Ik ga morgen naar de fysio en dan hoop ik groen licht te krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
HPKW, heb je nou al een stukje gerend ? Heb het anders gemist..
Ik hoop het ook! Als het weer mag, dan ga ik morgen na het sporten nog een kwartiertje loopband doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop dat je snel mag beginnen, de tijd vliegt wat dat betreft.
Vandaag nog een aanbieding bij Groupon, slechts 1399 euro (geloof ik).quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar uniek, misschien is het vloeken in de kerk, maar als je jezelf eigenlijk al te dun vindt, maar toch last hebt van nog teveel vetjes rond de buik die maar niet verdwijnen, is dan iets chirurgisch niet een oplossing? Of vind je dat te eng/Connie Breukhovenachtig?
Ah!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Laureline het volgende:
Maar uniek, misschien is het vloeken in de kerk, maar als je jezelf eigenlijk al te dun vindt, maar toch last hebt van nog teveel vetjes rond de buik die maar niet verdwijnen, is dan iets chirurgisch niet een oplossing? Of vind je dat te eng/Connie Breukhovenachtig?
Het was een grapje, hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Hey..ik vind offtopic helemaal niet erg....maar goed, dat heb ik nu wel genoeg uitgelegd, geloof ik. Anyway, uk ga slapen, morgen om 4 uur de wekker om de duutser wakker te bellen zodat hij xm vliegtuig kan halen...
Ik zie hier een goede reden voor mijn bananen op een werkdag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Melatonine en serotonine zijn neurotransmitters, goed voor je "zen". Tryptofaan (zit in bananen, zuivel, noten uit m'n hoofd) is de rondstof van serotonine en daarvan kan weer melatonine gemaakt worden. Dus het hangt wel met elkaar samen, maar ik zou de melatonine niet gebruiken om stress weg te nemen.
Niet helemaal een mythe, was ergens weer een onderzoek. Lokaal trainen had beperkt effect.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Laureline het volgende:
O, die 1399 euro klinkt me nog best duur in de oren. Als dat al de aanbieding is! Gerichte oefeningen doen is een mythe, dacht ik. Waar de vetjes komen is gewoon genetisch bepaald
Yup. Alleen zag ik net ergens een lijstje met voedingsmiddelen met gehalte tryptofaan per 100g product en daar stond banaan redelijk onderaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zie hier een goede reden voor mijn bananen op een werkdag.
Hm, 'beperkt effect'. Dat is er net zo eentje als 'gematigd enthousiast'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet helemaal een mythe, was ergens weer een onderzoek. Lokaal trainen had beperkt effect.
vrijwillig verplicht en frisse tegenzinquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hm, 'beperkt effect'. Dat is er net zo eentje als 'gematigd enthousiast'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |