Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zijn er kansen voor een terugbreak?
Ik heb 1000 maal liever die Dettol dan dat ik weer hoor dat ze last heeft van eelt en harde stukjes op d'r voetquote:
Dan wint 'ie wel de meeste punten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef TheArt het volgende:
Fish kneusGa lekker rustig met Nadal mee slaan in die rally's
Maar het is gewoon niet de manier. Het zal best, maar de enige manier voor hem om het Nadal nog moeilijker te maken is gewoon de manier van Tsonga: ga er gewoon lekker voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan wint 'ie wel de meeste punten.
er zit ook nog een interactieve kwis bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb 1000 maal liever die Dettol dan dat ik weer hoor dat ze last heeft van eelt en harde stukjes op d'r voet
Blijft toch heel jammer dat zo'n Fish net tegen Nadal niet z'n topniveau haalt. Het kan wel, zie Müller in de eerste twee sets of Haase vorig jaar en nog talloze andere voorbeelden. Het ligt niet aan Nadal dus. Gewoon mentale zwakte van Fish.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef TheArt het volgende:
Fish kneusGa lekker rustig met Nadal mee slaan in die rally's
Oh die jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
er zit ook nog een interactieve kwis bij
Nee, dan word ik gebanned wegens het posten van valse scores (niet dat iemand behalve ikzelf dat erg vindtquote:
Van wie, Fish?quote:
Beetje opgespoten jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |