Dan ben je in z'n totaliteit hypocriet bezig door eerst te brabbelen over de functie van de overheid t.o.v voetbalclubs, om daarna toe te geven dat je het bij Feyenoord toe zou juichen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is lastig hoor. Sjonge. In de eerste situatie werd ik ervan beticht hypocriet gedrag in dit topic tentoongespreid te hebben. Dat is niet waar.
Zaakwaarnemer wil niet met PSV om de tafel. Rutten zegt echter zeer positief met hem SMS contact te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor weinig hoopgevende geluiden omtrent het herstel van Reis, naar 't schijnt gooit hij er weer met zijn pet naar.
Dat contract maak ik me niet zo'n zorgen over, er is geen enkele club geïnteresseerd in een speler met zo'n zware blessure en problemen uit het verleden. Alleen dat hij nu zijn oefeningen slecht tot niet uitvoert (naar wat ik heb gehoord) doen mij de hoop in die jongen wel een beetje opgeven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer wil niet met PSV om de tafel. Rutten zegt echter zeer positief met hem SMS contact te hebben.
Ja maar ik ben eigenlijk veel meer benieuwd of ze voor volgend jaar bijvoorbeeld CL hebben begroot?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef Geo3kant het volgende:
Brands heeft het net nog even uitgelegd op tv, het geld komt gewoon uit andere potjes van verkoop slacido, affelay, dszudzak en amrabat plus aantal spelers die vertrekken. (Waarvan de nieuwe spelers zijn gekocht)
Ik kan wel begrijpen dat je een speler waarvan je maar moet afwachten of hij ten eerste herstelt en ten tweede nog zijn oude niveau gaat halen geen contract aanbiedt zeker als hij minimaal nog 6 maanden amper kan lopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een non discussie wat betreft de financien. Het is en blijft een gok met deze 3 spelers maar als je volgend jaar CL haalt en weer ver komt in de EL heb je het goed voor elkaar. Ik begrijp alleen niet als je zoveel centen besteed aan 3 spelers waarom je dan Reis niet binnenhaald? Desnoods met extra salaris maar voor een kortstondig contract.
Staat in de voorwaarde dat PSV niet meer op/met CL mag begroten. (met de deal van de gemeente)quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben eigenlijk veel meer benieuwd of ze voor volgend jaar bijvoorbeeld CL hebben begroot?
Nou dat kunnen we dan ook wel vergetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat contract maak ik me niet zo'n zorgen over, er is geen enkele club geïnteresseerd in een speler met zo'n zware blessure en problemen uit het verleden. Alleen dat hij nu zijn oefeningen slecht tot niet uitvoert (naar wat ik heb gehoord) doen mij de hoop in die jongen wel een beetje opgeven.
De eerste betrouwbare Braziliaan moet nog geboren wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer wil niet met PSV om de tafel. Rutten zegt echter zeer positief met hem SMS contact te hebben.
1. Het is een Braziliaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat contract maak ik me niet zo'n zorgen over, er is geen enkele club geïnteresseerd in een speler met zo'n zware blessure en problemen uit het verleden. Alleen dat hij nu zijn oefeningen slecht tot niet uitvoert (naar wat ik heb gehoord) doen mij de hoop in die jongen wel een beetje opgeven.
2. Het is een junk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef Tarado het volgende:
De eerste betrouwbare Braziliaan moet nog geboren worden
Ik vind niet dat je hem een junk mag noemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1. Het is een Braziliaan.
[..]
2. Het is een junk.
3. Hij is zwáár geblesseerd.
Mijn hoop is 0.
Dank! Heb net even snel het jaarverslag van PSV doorgespit van vorig jaar. Daar word netjes aangegeven dat ze in de loop van afgelopen seizoen wat financiele issues hebben en dat ze daar toen al op anticipeerden om eventueel wat met de grond/stadion te doen. De kosten kwamen mede door het begroten van CL. Iets waar Ajax ook zo goed in wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarde dat PSV niet meer op/met CL mag begroten. (met de deal van de gemeente)
Nee, dat zeg ik niet. Maar een junk blijf je altijd, net zoals een alcoholist. Maargoed, andere discussie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je hem een junk mag noemenHij is afgekickt. Oneerlijk om nu nog te zeggen dat hij een junk is 'want hij zal nog wel een keer de fout in gaan'.
Ben benieuwd of hij al die miljoenen waard is...quote:
Valsspeler PSV koopt Wijnaldum van Feyenoord voor 5 miljoen euro. Feyenoord mag van de KNVB al jaren de transfermarkt niet op, ondanks het feit dat de schuld van de Rotterdammers inmiddels teruggebracht is van 40 miljoen tot minder dan 20 miljoen.quote:woensdag 29 juni 2011
Elsevier
PSV grote valsspeler in Eredivisie-voetbal
Het voetbalseizoen 2011/2012 moet nog beginnen maar nu al staat vast dat er sprake is van competitievervalsing in de Eredivisie. Met een schaamteloos een-tweetje zetten gemeente Eindhoven en voetbalclub PSV alle andere clubs voor gek
Eindhoven heeft de grond gekocht van PSV Eindhoven heeft de grond gekocht van PSV
PSV, door jarenlang ondermaats presteren net zo bankroet als Griekenland, verkocht voor 48,4 miljoen euro de grond onder het stadion en het trainingscomplex aan de gemeente, en huurt die boedel voor 2,3 miljoen euro per jaar terug.
PSV kan behalve de miljoenen van de gemeente ook bijna 30 miljoen euro aan leningen uit het bedrijfsleven tegemoet zien.
Fiat
De gemeenteraad had gisteren nauwelijks zijn fiat aan de miljoenenaankoop van de gronden gegeven, of de penningmeester van PSV trok de uitpuilende geldbuidel om huppakee drie eredivisiespelers aan te trekken: Dries Mertens en Kevin Strootman van FC Utrecht en – nog niet helemaal rond - Georginio Wijnaldum van Feyenoord. Kosten: zo’n 13 miljoen euro.
Het idee voor de constructie - in een tijd dat gemeenten moeten korten op basisvoorzieningen als bibliotheken - komt van wethouder Staf Depla (PvdA), die constant benadrukt dat het geld van de gemeente niet is bedoeld voor spelersaankopen.
Meerderheid
Nu zullen Depla en PSV vast beweren dat de transfers uit de private leningen zijn gefinancierd, maar zonder het geld van de Eindhovense belastingbetaler waren deze aankopen natuurlijk nooit mogelijk geweest.
Naming and shaming: CDA, LPF en D66 waren voor het voorstel, evenals een groot deel van de PvdA en de VVD.
SP, GroenLinks, Ouderen Appèl en TON stemden negatief. Uiteindelijk was een meerderheid van 29 van de 43 raadsleden voor.
Failliet
In plaats van dat zij PSV gewoon failliet lieten gegaan, zoals eerder gebeurde met FC Haarlem en RBC Roosendaal, hopen de slappe bestuurders volgend jaar te mogen hossen met een op gemeenschapskosten gekochte kampioensschaal. Wat een treurigheid.
Waarom gaan de andere voetbalclubs, die niet hun handje kunnen ophouden bij hun gemeente, niet naar de rechter of naar de NMA?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Valsspeler PSV koopt Wijnaldum van Feyenoord voor 5 miljoen euro. Feyenoord mag van de KNVB al jaren de transfermarkt niet op, ondanks het feit dat de schuld van de Rotterdammers inmiddels teruggebracht is van 40 miljoen tot minder dan 20 miljoen.
Zegt de supporter van de club met de meeste herrieschoppers die andermans duur betaalde spullen kapot maken omdat ze niet tegen hun verlies kunnen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef voice-over het volgende:
PSV is een club zonder moraal, zonder fatsoen. Jarenlang titels bij elkaar gekocht op kosten van de gemeenschap. De minima van Eindhoven zullen moeten bloeden voor de bezuinigingsmaatregelen van het kabinet en de gemeente. Het overeind houden van een betaalde voetbal organisatie van overbetaalde miljonairs, verergert de ellende alleen maar van de minder bedeelden van Eindhoven.
Wie wil er nou supporter zijn van zo'n schandclub?
Dat willen we ook niet, dus rot gewoon op kwalletje dat je bentquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik walg van PSV, ik heb zo'n enorme hekel aan die Brabantse boeren, dat willen jullie gewoon niet weten. Stik er maar in met die Wijnaldum.
En zo is het maar net!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef voice-over het volgende:
PSV is een club zonder moraal, zonder fatsoen. Jarenlang titels bij elkaar gekocht op kosten van de gemeenschap. De minima van Eindhoven zullen moeten bloeden voor de bezuinigingsmaatregelen van het kabinet en de gemeente. Het overeind houden van een betaalde voetbal organisatie van overbetaalde miljonairs, verergert de ellende alleen maar van de minder bedeelden van Eindhoven.
Maakte ze kampioen.. jij bent grappigquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk vind ik Gini meer een Ajacied. Hij maakte ze dit jaar al kampioen met zijn doelpuntje tegen PSV.
Ik verwacht geen kampioenschap, maar de tweede plek wel. Maar ook weer bedankt voor jouw trollpostquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef IDisposable het volgende:
En dan gewoon weer geen kampioen worden. Wat zou dat een grap zijn.
Gast, wat loop je nou te blaten? Dit is voor het eerst dat PSV écht steun van de gemeente krijgtquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef voice-over het volgende:
quote:jonathanreis89 jonathan reis
em casa com meu filho ....sorrindo ate ..bom de mais ...saudades dos meus amigos boa sorte ai pra vcs irmao vamos psv vamos ser campeao
quote:
Thuis met mijn zoon, we lachen, het gaat goed.. ik mis mijn vrienden, voor jullie veel gelijk en dat we kampioen worden. (vrije vertaling)quote:jonathanreis89 Jonathan Reis
thuis met mijn zoon lacht up .... te goed ... .. is er mis mijn vrienden voor jullie goed geluk broer we zijn kampioen PSV
Rot dan op hier, als je er zo weinig mee te maken wilt hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef voice-over het volgende:
+ dat het geld wordt geleend van een Duitse bank en dus niet van de belasting betaler. Maarja voice-over is gewoon een kut user die alleen loopt te trollenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gast, wat loop je nou te blaten? Dit is voor het eerst dat PSV écht steun van de gemeente krijgt
We zijn wel domme boeren met z'n allen, maar ondertussen zijn wij de enige die snappen hoe die deal nou in elkaar steektquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
+ dat het geld wordt geleend van een Duitse bank en dus niet van de belasting betaler. Maarja voice-over is gewoon een kut user die alleen loopt te trollen
Ziet er mooier uit dan dat het nu isquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hop en nu het stadion uitbreiden: http://www.ae-architecten(...)philips-stadion.html
Kost 80 miljoen voor 9000 extra stoeltjes, 44.000 plaatsen. Liever een nieuw stadion met 70-80.000 capaciteit ofzo over 15 jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hop en nu het stadion uitbreiden: http://www.ae-architecten(...)philips-stadion.html
quote:PSV nog niet bezig met El Hamdaoui: ‘Op dit moment speelt er niets’
Woensdag, 29 juni 2011 om 21:30
De dagen van Mounir El Hamdaoui zijn, voor zover ze dat al niet waren, definitief geteld. De Marokkaanse spits van Ajax moest dinsdag rugnummer negen inleveren en mag vertrekken uit Amsterdam. De aanvaller staat naar verluidt in de belangstelling van PSV: in Brabant zoekt men een spits en technisch manager Marcel Brands werkte in het verleden bij AZ al samen met de aanvaller.
“Op dit moment speelt er niets”, is echter de reactie van Brands tegenover Omroep Brabant. PSV zoekt een nieuwe spits door de afwezigheid van Jonathan Reis en het vertrek van Marcus Berg en Danny Koevermans. El Hamdaoui hoeft zich ondertussen niet bij de hoofdmacht van Ajax te vertonen en moet zich melden bij het beloftenteam.
Ajax is druk bezig om Kolbeinn Sigthórsson over te nemen van AZ. Trainer Frank de Boer was in een eerder stadium laconiek over een eventuele transfer van El Hamdaoui naar PSV. “Ik gun hem het allerbeste en als hij naar PSV wil, dan moet hij dat doen”, vertelde De Boer dinsdagmiddag aan AT5.
Nieuw stadion.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Kost 80 miljoen voor 9000 extra stoeltjes, 44.000 plaatsen. Liever een nieuw stadion met 70-80.000 capaciteit ofzo over 15 jaar.
Werd tijd dat dat eens ontkracht werd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141052
[..]
Beter Sigthorsson voor hun grote neus wegkapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=141052
[..]
Gaat niet door omdat er geen WK komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
The Hunterquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Beter Sigthorsson voor hun grote neus wegkapen.
Samen met Suarez denk ik.quote:
Over een paar jaar pleurt Ajax (lees gemeente Amsterdam) een extra ring op de ArenA, Twente bouwt Grolschveste uit naar 45.000, en Rotterdam bouwt een nieuwe kuip.quote:
Alleen waar moet dat stadion komen dan? De huidige locatie heeft juist zo zijn charme. Dichtbij centraal. Je loopt zo stratum op. Midden in de stad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Over een paar jaar pleurt Ajax (lees gemeente Amsterdam) een extra ring op de ArenA, Twente bouwt Grolschveste uit naar 45.000, en Rotterdam bouwt een nieuwe kuip.
Het Philips stadion kan niet verder dan 44.000, daarna is geen uitbreiding meer mogelijk. Dus we hebben geen keus lijkt me. Anders loop je gewoon achter op den duur.
Er is nog ruimte voor een spits.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Mooie aankopenmaar ben benieuwd hoe Brands zonder geld de spitspositie gaat versterken
ik gok op Toivonen in de spits
Heeft zeker charme en nostalgische waarde. Maar als ik naar een wedstrijd ga is het altijd gewoon een ramp om je auto kwijt te kunnen in de binnenstad. In de wijk parkeren is gewoon kut daar. Ergens aan de rand van de stad met goede OV verbinding en voldoende parkeerplek zou gewoon ideaal zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alleen waar moet dat stadion komen dan? De huidige locatie heeft juist zo zijn charme. Dichtbij centraal. Je loopt zo stratum op. Midden in de stad.
Je auto een paar kilometer verderop zetten, waar iedereen dat doet en vervolgens met ene hele stoet PSV'ers richting stadionquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heeft zeker charme en nostalgische waarde. Maar als ik naar een wedstrijd ga is het altijd gewoon een ramp om je auto kwijt te kunnen in de binnenstad. In de wijk parkeren is gewoon kut daar. Ergens aan de rand van de stad met goede OV verbinding en voldoende parkeerplek zou gewoon ideaal zijn.
Haha ja dat is wel mooi altijd opzich.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je auto een paar kilometer verderop zetten, waar iedereen dat doet en vervolgens met ene hele stoet PSV'ers richting stadion
In plaats van een complete parkeergarage onder/naast het stadion, zoals de ArenA.
quote:Kevin Strootman is vanaf zondag officieel PSV'er
PSV en FC Utrecht waren al akkoord over de overgang van Kevin Strootman. De verwachting is dat de international zondag zijn krabbel zal zetten onder een langdurig contract.
'We zijn in hoofdlijnen akkoord met PSV', vertelt Chiel Dekker, zaakwaarnemer van Strootman aan Voetbal International. 'Kevin is nu nog op vakantie en komt zaterdag terug. Zondag gaan we dan in Eindhoven de laatste details uitwerken en zal Kevin een medische keuring ondergaan. De intentie is dat hij een contract voor vijf seizoenen tekent.'
Naast Strootman komt ook Dries Mertens van FC Utrecht naar het Philips Stadion. De Belgische middenvelder heeft inmiddels al wel een persoonlijk akkoord met PSV. Daarnaast zijn de Brabanders druk om Georginio Wijnaldum los te weken van Feyenoord.
VI
Zo zo, er staat een keer een goed stuk in de Elsvier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Valsspeler PSV koopt Wijnaldum van Feyenoord voor 5 miljoen euro. Feyenoord mag van de KNVB al jaren de transfermarkt niet op, ondanks het feit dat de schuld van de Rotterdammers inmiddels teruggebracht is van 40 miljoen tot minder dan 20 miljoen.
De gemeente heeft de grond onder het stadion toch aangekocht?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
We zijn wel domme boeren met z'n allen, maar ondertussen zijn wij de enige die snappen hoe die deal nou in elkaar steekt
Limburgers zijn dan weer slecht Duits pratende Belgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Belg = Ben eerst Limburger geweest.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Limburgers zijn dan weer slecht Duits pratende Belgen
Zoveel spitsen hebben we niet meer dus een spits wisselen voor een spits is geen optie meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben "bang" voor komend seizoen
Rutten kan steeds moeilijker angsthazenvoetbal gaan spelen en dat is toch wat hij wil
18 miljoenquote:'Ik ben geloof ik de eerste trainer die 18 miljoen binnenhaalt voor Frans van Seumeren'
De onlangs bij FC Utrecht benoemde Erwin Koeman toont zijn relativeringsvermogen voor de camera's van de NOS inzake de verkoop van spelers.
Van Wolfswinkel is niet naar PSV hè.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18 miljoenDeze deal kan alleen maar falen. Dad dan Dzudzak gehouden en die 14 miljoen niet ontvangen, of zat er werkweigering bij hem aan te komen?
Eerder zoietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV een vrouw was, dan was ze de mooiste van de planeet
Qua uiterlijk maar wel lui zonder ooit ook maar wat lekkers voor te schotelen?, en dat alles in een spuuglelijke jurk (zie het uitshirt)quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, het ene jaar is ze beter dan het andere en ze draagt niet altijd dezelfde kleren hèquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua uiterlijk maar wel lui zonder ooit ook maar wat lekkers voor te schotelen?, en dat alles in een spuuglelijke jurk (zie het uitshirt)
PSV is de Lamborghini Aventador LP 700-4 van het voetbalquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ze kan haar eigen broek niet ophouden en als ze overheidsgeld krijgt koopt ze meteen de halve PC Hooftstraat leeg. Beetje ordinair.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt, helemaal gelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ze kan haar eigen broek niet ophouden en als ze overheidsgeld krijgt koopt ze meteen de halve PC Hooftstraat leeg. Beetje ordinair.
Een goed stuk? Ik vind het meer een jaloers stuk van een supporter van een andere club. Niets goed onderbouwd, gewoon gevoelens laten spreken. Dacht dat Elsevier wel iets scherper en sterker was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo zo, er staat een keer een goed stuk in de Elsvier.
[..]
De gemeente heeft de grond onder het stadion toch aangekocht?
Hoho, dat is in Amsterdam, daar willen we helemaal NIKS mee te maken hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ze kan haar eigen broek niet ophouden en als ze overheidsgeld krijgt koopt ze meteen de halve PC Hooftstraat leeg. Beetje ordinair.
Vind je het gek met die godenloze uit de hoofdstad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:18 schreef DuTank het volgende:
De afgunst en haat op ons op dit moment is echt genieten
Zeker wel. De enige trolls hier zijn in mijn ogen sommige PSV'ers. Elke poging om normaal te doen door anderen wordt direct de grond ingetrapt met zielig commentaar.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. De enige trolls hier zijn in mijn ogen sommige PSV'ers. Elke poging om normaal te doen door anderen wordt direct de grond ingetrapt met zielig commentaar.
Nee, want zijn commentaar is nuttig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker wel. De enige trolls hier zijn in mijn ogen sommige PSV'ers. Elke poging om normaal te doen door anderen wordt direct de grond ingetrapt met zielig commentaar.
Zijn commentaar is gewoon weg. Dat voegt niet veel toe inderdaad. Maar was een algemene opmerking. En die afbeeldingen kunnen ook wel achterwege blijven, voegen niks toe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, want zijn commentaar is nuttig.
Ik weet niet welke bril jij op hebt maar het is in ieder geval niet je leesbril.. Jij weet ook dat voice-over een kutuser is die hier alleen komt stoken maar je doet er niks aan omdat hij waarschijnlijk net binnen de lijntjes blijft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |