Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van
zondag 20 februari 2011 22:04.
Wat is het?Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de
hiker en de
privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
HikerAls hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nlPrivéchauffeurAls privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nlWaarom studenten?Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
SollicitatieprocedureIn de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info,
hier.
Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je
hier.
KledingvoorschriftenEasyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragenOmdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-roadMensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricksNa een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
FilmpjesSPOILER
EasyWay b.v.Website:
www.easyway.nlLogin:
www.easyway.nl/loginAantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en
meerHikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Overige chauffeursdiensten:SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
About2Break1, hiker regio Rotterdam
Charlie511, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
hawk07, hiker regio Haarlem
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Keuzer, hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
mcnick1, hiker regio Apeldoorn
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Obama, hiker regio Amsterdam
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topicsEen overzicht van alle voorgaande topics is
hier terug te vinden.
Deze OP is hier te vinden.[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 29-06-2011 15:35:38 ]
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 12:30 schreef Afhaalchinees het volgende:Hallo

Kan iemand mij wat meer vertellen over het OV gedeelte. Desnoods over PM
We hadden in de OP eerst een stukje met OV-verbindingen vanaf plekken waar je veel komt (lees: Meerkerk, Almere, Born, Breda, Houten en ongetwijfeld hadden we er nog een paar), dus daar heb jij toch nog niks aan

Tenzij je iets anders bedoelt natuurlijk
quote:
Wat voor Skoda
Heb een paar Octavia's gereden en dat reed prima!
Ik vind Skoda's ook prima auto's.
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
We hadden in de OP eerst een stukje met OV-verbindingen vanaf plekken waar je veel komt (lees: Meerkerk, Almere, Born, Breda, Houten en ongetwijfeld hadden we er nog een paar), dus daar heb jij toch nog niks aan

Tenzij je iets anders bedoelt natuurlijk
Oh, het lijkt een stuk spannender met geheimhoudingsregels
quote:
Als je het woord Meerkerk laat vallen weet iedereen waar je het over hebt hoor
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 12:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:Octavia station uit 2009, het leek net alsof de achteras er los onderhing. Hele tijd horizontaal schudden op de snelweg. En ik heb dit traject vaak gereden en daar ligt het niet aan.
Schadeauto wellicht? Heb ook wel eens auto's gehad die maar naar links bleven trekken, was ook niet fijn.
Gisteren trouwens een Peugeot 308, wat een waardeloze auto's zijn dat. Lijkt wel of ze geen stuurbekrachtiging hebben.
quote:
Wacht maar tot je aangenomen bent
Morgen weer 2 ritten. Gouda - Almere en haarlem - capelle. Ben nu al vanaf vorige week woensdag elke dag ingezet, ik word de 15de aardig blij denk ik.
Jeuj, de OP klopt eindelijk haha.
Ik heb al wel een idee voor een topictitel voor #37 :p
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Beter de OP op deze manier!
Ik zit heel hard te hopen dat ik morgen nog een flinke dag krijg. Net even de laatste paar uren bijschrijven. Ik zit nu op 70 uur voor deze maand.
@ Irritatie.. Kan je even die zin in kleine letters uit de OP weghalen? Over niet noemen van klantnamen? Die zin slaat namelijk nergens op, leasemaatschappijen zijn wel degelijk klanten!
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Mallet het volgende:Beter de OP op deze manier!
Ik zit heel hard te hopen dat ik morgen nog een flinke dag krijg. Net even de laatste paar uren bijschrijven. Ik zit nu op 70 uur voor deze maand.
@ Irritatie.. Kan je even die zin in kleine letters uit de OP weghalen? Over niet noemen van klantnamen? Die zin slaat namelijk nergens op, leasemaatschappijen zijn wel degelijk klanten!
Sure, vond het ook al een beetje vreemd
Ik zit nu op 9 gewerkte uren deze maand, dus ik kan wel een goede maandwissel gebruiken.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2011 15:49:41 ]
Ik zit deze maand op 96uur, met morgen erbij moet ik wel over de 100 heengaan:) kan het geld goed gebruiken voor m'n vakantie naar Albufeira over 3 weken:D
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef joppie_saus het volgende:Met zoveel uren kun je ook redelijk wat naar de belastingdienst brengen, ongeacht wat je hebt aangekruist op je loonheffingsformulier. Volgens mij ligt die grens net onder de 600 euro.
Volgens mij gaat het om het jaarinkomen, maar ik zie het wel, zal er vast niet op achteruit zijn gegaan.
quote:
In principe is het morgen toch de laatste dag van de maand?
quote:
Ja, natuurlijk, maar de meeste ritten zijn dan nog altijd de eerste dag van de nieuwe maand?
Yes, heb nu ook zon antislipcursus via vakantieveilingen 'gewonnen', in Rosmalen. Anderen die dat ook gaan doen?
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Ja, natuurlijk, maar de meeste ritten zijn dan nog altijd de eerste dag van de nieuwe maand?
De laatste dag van de maand zijn er volgens mij vaak ook extra ritten.
Ik ben ook niet opgeroepen, wtf. Wellicht een spoedje morgen.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:Ik ben nog aangenomen voordat EW die slipcursus afschafte, dus ik hoop ooit nog eens via hun aan de beurt te komen

Valse hoop, knul.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Thrasyllus het volgende:Yes, heb nu ook zon antislipcursus via vakantieveilingen 'gewonnen', in Rosmalen. Anderen die dat ook gaan doen?
Ja, maar niet via Rosmalen. Wat heb je ervoor betaald?
#26 || Luciano da Silva
quote:
Ze zeiden dat ze het nog wel gingen doen voor degenen die voor die tijd zijn aangenomen
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Ze zeiden dat ze het nog wel gingen doen voor degenen die voor die tijd zijn aangenomen

Heb jij het nu over het bericht daterende van 16-3-2010? Daar heb ik dat namelijk voor het laatst zien staan.
Ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was. Hoe lang geleden ben je in dienst gekomen? M.a.w. die 50 vereiste ritten heb je toch allang gereden.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef Mallet het volgende:[..]
Heb jij het nu over het bericht daterende van 16-3-2010? Daar heb ik dat namelijk voor het laatst zien staan.
Ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was. Hoe lang geleden ben je in dienst gekomen? M.a.w. die 50 vereiste ritten heb je toch allang gereden.
Zou zomaar kunnen dat het die datum was ja

Ik ben in dienst sinds oktober 2009 dus heb inderdaad al wel de 50 gehaald

Ik zag trouwens wel op die FB-pagina een bericht van iemand die EW "bedankte voor de slipcursus die ik vandaag gehad heb" en dat was een bericht van 2 maanden geleden ofzo. Dus er is nog hoop

Hoewel ik er niet op reken natuurlijk en het maakt me verder op weinig uit hoor
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Zou zomaar kunnen dat het die datum was ja

Ik ben in dienst sinds oktober 2009 dus heb inderdaad al wel de 50 gehaald

Ik zag trouwens wel op die FB-pagina een bericht van iemand die EW "bedankte voor de slipcursus die ik vandaag gehad heb" en dat was een bericht van 2 maanden geleden ofzo. Dus er is nog hoop

Hoewel ik er niet op reken natuurlijk en het maakt me verder op weinig uit hoor

Ik ben augustus 2009 in dienst gekomen. Ik heb zojuist even mijn mooie certi opgezocht.. Bewijs van deelname

. Ik heb die cursus 12 mei 2010 gedaan, ghehe.
enpe
n00b
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Mallet het volgende:[..]
Ik ben augustus 2009 in dienst gekomen. Ik heb zojuist even mijn mooie certi opgezocht.. Bewijs van deelname

. Ik heb die cursus 12 mei 2010 gedaan, ghehe.
Ah is dat al zolang geleden, zat net te denken wanneer dat ook alweer was maar heb dat hippe certificaat niet meer

.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef enpe het volgende:[..]
Ah is dat al zolang geleden, zat net te denken wanneer dat ook alweer was maar heb dat hippe certificaat niet meer

.
Nou jooooh! Dat hang je toch boven je bed man! Volgens mij heb ik juist die polo weg gepleurd. Ik heb het "geleerde" overigens nog nooit in de praktijk toe hoeven passen. Wel één keer een noodstop overigens.. En toen was ik toch wel blij dat ik het een keer geoefend had

.
enpe
n00b
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Mallet het volgende:[..]
Nou jooooh! Dat hang je toch boven je bed man! Volgens mij heb ik juist die polo weg gepleurd. Ik heb het "geleerde" overigens nog nooit in de praktijk toe hoeven passen. Wel één keer een noodstop overigens.. En toen was ik toch wel blij dat ik het een keer geoefend had

.
Hehe die polo heb ik 1x aan gehad en dat was tijdens de WK finale, geen idee waar dat ding terecht is gekomen

. Heb het "geleerde" ook nog niet toe hoeven passen maar vond het slippen zeker wel de moeite waard.
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef joppie_saus het volgende:Noodstop oefenen? Gewoon vol die rem in en pas weer loslaten als het echt kan

Als je ABS hebt ja!
quote:
Rijd jij in veel nieuwe leaseauto's zonder ABS dan?
O, en doe mij 's een DM van die hyves!
Nee, maar privé wel.
quote:
Die slipcursus was zakelijk. Dat mag je niet privé gebruiken!
quote:
Uithuizen naar Amsterdam ZO
quote:
Opzich niet echt een gat, wel een kut dorp (wat wil je met een Aldi en een Lidl)

.
Drie ritten morgen!
Ik mag overigens naar de twee grote in Born. Bij die ene al lang niet meer geweest. Meer dan een jaar niet denk ik.
Edit: het is echt een gekkenhuis bij de planning, dus ik denk veel werk.
[ Bericht 49% gewijzigd door Mallet op 30-06-2011 15:49:23 ]
Ook 3 maal morgen. Numansdorp - Haarlem met een Kangoo, Den Haag - Nieuwegein in een Punto en Bunnik - Breda in een 5008. Kangoo zal wel geen airco hebben, maar da's toch de eerste rit

Moet wel om kwart over 7 weg. Misschien dat ik de auto pak (m'n ouders zijn toch op vakantie

) maar dan moet ik weer die auto in Numansdorp (aka the middle of nowhere) gaan ophalen en het eind van de dag en midden in de spits over de A29 naar Rotterdam terug rijden...
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:Ook 3 maal morgen. Numansdorp - Haarlem met een Kangoo, Den Haag - Nieuwegein in een Punto en Bunnik - Breda in een 5008. Kangoo zal wel geen airco hebben, maar da's toch de eerste rit

Moet wel om kwart over 7 weg. Misschien dat ik de auto pak (m'n ouders zijn toch op vakantie

) maar dan moet ik weer die auto in Numansdorp (aka the middle of nowhere) gaan ophalen en het eind van de dag en midden in de spits over de A29 naar Rotterdam terug rijden...
Ik moet ook vroeg weg. 07:00 de trein.
quote:
Tja ik twijfel dus nog als ik met de auto ga kan ik namelijk een uur later weg, maar ik zit op tegen hem weer ophalen
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 15:08 schreef Mallet het volgende:Drie ritten morgen!
Ik mag overigens naar de twee grote in Born. Bij die ene al lang niet meer geweest. Meer dan een jaar niet denk ik.
Edit: het is echt een gekkenhuis bij de planning, dus ik denk veel werk.
Het is inderdaad een gekkenhuis hoor ik net aan de telefoon. Ze zijn nog voor me aan het zoeken, maar ik mag sowieso ook een rit vanuit/naar born toe. Uren maken dus
Ik dacht al waarom word ik niet gebeld? Had ik mijn beschikbaarheid verkeerd ingevuld voor morgen.
Haha het is volgens mij ook echt druk ja. Werd 10uur al gebeld voor morgen, kreeg in eerste instantie 3 ritten: rhoon - Veenendaal, duiven - arnhem en doesburg - Almere. Toen ik ff ging kijken hoelang die ritten zouden duren kwam ik erachter dat dat adres in arnhem niet eens bestond en waarsschijnlijk in Amsterdam lag. Dat klopte en derde rit werd geannuleerd en heb nu een rit van Zaandam naar nieuwegein erbij gekregen.
quote:
50, kost volgens die site honderd dus vind ik wel prima. Had het 3 keer eerder geprobeerd maar die site werkt niet altijd even optimaal.
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef Chapelle het volgende:[..]
Het is inderdaad een gekkenhuis hoor ik net aan de telefoon. Ze zijn nog voor me aan het zoeken, maar ik mag sowieso ook een rit vanuit/naar born toe. Uren maken dus
Ik dacht al waarom word ik niet gebeld? Had ik mijn beschikbaarheid verkeerd ingevuld voor morgen.

Knuppel

. Ik heb echt een onmogelijke planning. Even file en we hebben de poppen aan het dansen. Ik zie overigens net op FB dat ze dringend nog iemand zoeken vanuit regio Alkmaar en regio Nijmegen.. Ze zitten gewoon nu nog op kantoor ja..
Leuk berichtje op Facebook/Twitter
quote:
We hebben nog 1 transport vanuit regio Nijmegen en 1 transport vanuit regio Almaar voor MORGEN. En 1 klantenrit vanuit Rotterdam naar Breda voor VANAVOND. Als je kunt, bel ons dan please. Gewoon kantoornummer, want we zitten er nog.. Dank je !
Half uurtje later:
quote:
Joepie..het is gelukt. We gaan afronden en naar huis. Tot morgen. Groeten van kantoordames.
EN:
quote:
Graag het online rooster invullen voor maandag 4 juli t/m 10 juli aub??? Morgen gaan we planning rondmaken voor het weekend (pc ritten) en maandag (pc- en hiker ritten) dus als je hebt aangegeven dat je kunt werken, dan is de kans groot dat wij je morgen bellen met werk want het is druk (maandwissel)! Bedankt alvast. Fijne avond
Ik heb braaf mijn beschikbaarheid ingevuld. Vanaf volgende week vakantie dus hoop op leuke ritjes
Congrats Chinees!

Tjah, ik vind dat niet echt zielig, moet je maar tegen kunnen:P Had hij het wel gehaald?
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 20:22 schreef BetweenTheRays het volgende:Congrats Chinees!

Tjah, ik vind dat niet echt zielig, moet je maar tegen kunnen:P Had hij het wel gehaald?
Ja, alle 3.
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 19:49 schreef Mallet het volgende:[..]
Knuppel

. Ik heb echt een onmogelijke planning. Even file en we hebben de poppen aan het dansen. Ik zie overigens net op FB dat ze dringend nog iemand zoeken vanuit regio Alkmaar en regio Nijmegen.. Ze zitten gewoon nu nog op kantoor ja..
Ja niet heel slim maar het is allemaal goedgekomen

Mag morgen lekker van wageningen naar born en vanuit daar ergens in de buurt naar nieuwegein. Dus ook lekker wat km's, in o.a. een a3 2.0.
Dat is echt niet relaxt werken vind ik als het zo strak op elkaar geplanned is

Een keer een bus missen oid en het loopt al mis.
ZwartmetSuiker
Kennis = macht
AutoReset: 29 en 30 juni extra druk!!!
AutoReset planning: nee sorry, geen ritten
Zal de regio wel zijn.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Ik ga ook maar eens op weg, toch maar de auto gekozen

Vanaf m'n laatste adres is het korter om met het OV terug naar de auto te gaan plus naar huis rijden dan rechtstreeks naar huis met het OV.
Net na een lange tijd eindelijk weer eens een leuke auto gereden. Audi A4 avant 2.0 automaat, en aardig dik aangekleed. Nu onderweg naar Duiven voor m'n 2de rit, is een ford focus van een afvalverwerkingsbedrijf, dus ik ben benieuwd in wat voor staat ik die auto aantref...
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef Chapelle het volgende:Dat is echt niet relaxt werken vind ik als het zo strak op elkaar geplanned is

Een keer een bus missen oid en het loopt al mis.
Niet al te druk om maken. Als ze heel strak inplanden, ging ik gewoon aan de slag. Gebeurde er onderweg iets waardoor ik niet zou halen, dan belde ik netjes om het te melden. Vaak begonnen ze dan te zeuren en te morren, waarna ze half de wind van voren van mij kregen dat ze maar eens voor de gein hun planning moeten invoeren op 9292ov.nl om te zien hoe strak het is.
Meestal begrepen ze 't wel. Uiteindelijk zeurden ze minder bij mij, want ze wisten toch wel dat ik terug ging zeuren
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 14:31 schreef joppie_saus het volgende:Ik bel pas als ik de auto eenmaal heb. Ik heb er geen zin in dat ze me die rit afnemen en ik alsnog een teringeind moet ov'en.
Haha ja, dat is ook een tactische tip. Ik belde vaak als ik al onderweg was naar de tweede auto, en als ik dat niet was.....zei ik 't wel
Maandag en woensdag hikerwerkzaaamheden in rotterdam spaanse polder. Kenners weten

Vond het de vorige keren erg gezellig daar dus komtvast goed!
Zeg mannen (en misschien dames). Ik ben op zoek naar vakantiewerk en dit baantje leek me wel wat. Ik woon in de omgeving van Arnhem; krijg ik dan ook ritten toegewezen in deze omgeving? En ik moet daar dan dus met het OV of mijn eigen auto naartoe reizen om vervolgens in iemand anders zijn/haar auto de klant te vervoeren en weer thuis te brengen? Krijg je in de tussentijd (dus terwijl je staat te wachten) doorbetaald of hoe werkt dat?
's Avonds een man, overdags rustig an
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef Burnie88 het volgende:Zeg mannen (en misschien dames). Ik ben op zoek naar vakantiewerk en dit baantje leek me wel wat. Ik woon in de omgeving van Arnhem; krijg ik dan ook ritten toegewezen in deze omgeving? En ik moet daar dan dus met het OV of mijn eigen auto naartoe reizen om vervolgens in iemand anders zijn/haar auto de klant te vervoeren en weer thuis te brengen? Krijg je in de tussentijd (dus terwijl je staat te wachten) doorbetaald of hoe werkt dat?
Even een opmerking. Je weet dat je minimaal 6 maanden beschikbaar moet zijn he? 2 jaar je rijbewijs en in het bezit van een pak als je privé chauffeur wil worden. Verder klopt alles wat je zegt. Lees even goed de OP door, daar staat heel veel info en eventueel kan je daarna bij ons nog dingen vragen.
Oh ja en je moet een ov weekkaart hebben en hbo of wo student zijn. Mbo is niet mogelijk.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Mallet het volgende:[..]
Even een opmerking. Je weet dat je minimaal 6 maanden beschikbaar moet zijn he? 2 jaar je rijbewijs en in het bezit van een pak als je privé chauffeur wil worden. Verder klopt alles wat je zegt. Lees even goed de OP door, daar staat heel veel info en eventueel kan je daarna bij ons nog dingen vragen.
Oh ja en je moet een ov weekkaart hebben en hbo of wo student zijn. Mbo is niet mogelijk.
Bedankt voor je info. Ja die beschikbaarheid van 6 maanden is het enige waar ik niet aan voldoe, dus misschien is dit hem niet voor mij. Ik kan wellicht vanaf september geen één dag meer rijden i.v.m. studie, maar dat kan ook zomaar anders zijn. Ik weet niet in hoeverre men daar flexibel in is?
's Avonds een man, overdags rustig an
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef Burnie88 het volgende:[..]
Bedankt voor je info. Ja die beschikbaarheid van 6 maanden is het enige waar ik niet aan voldoe, dus misschien is dit hem niet voor mij. Ik kan wellicht vanaf september geen één dag meer rijden i.v.m. studie, maar dat kan ook zomaar anders zijn. Ik weet niet in hoeverre men daar flexibel in is?
Officieel dien je minimaal één werkdag per week beschikbaar te zijn. Easy way snapt natuurlijk ook dat tentames of school voor gaat en daar maken ze echt geen probleem van, maar als je structureel niet kan wekelijks dan is het inderdaad geen optie.
Ik heb er vandaag 8 uur opzitten, met die hikerwerkzaamheden maandag en woensdag sowieso 17 uur erbij...

Goed begin van de maand dacht ik zo!
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef BetweenTheRays het volgende:Ha! Mijn vakantie begint goed. Moet om 7.45 beginnen, meneer rijden naar Leeuwarden, daarna naar Groningen en om 19.30 weer terug naar Hilversum. Ik gok op een uurtje of 14. Mooi bodempje voor de rest van de maand

Da's ook niet onaardig
Die vestigingsdagen zijn inderdaad altijd goed voor de uren! Vaak wel 9+ uur op een dag. Is Spaanse Polder qua werk een beetje interessant?
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef BetweenTheRays het volgende:Die vestigingsdagen zijn inderdaad altijd goed voor de uren! Vaak wel 9+ uur op een dag. Is Spaanse Polder qua werk een beetje interessant?
Jawel, huurauto's wegbrengen en ophalen. Helaas ook schoonmaken

Maar over het algemeen voornamelijk rijden en niet alleen maar wassen. Is prima uit te houden daar, zolang je zorgt dat je je collega kan bijhouden
Ok, dat klinkt nog wel als te doen.. zolang de collega's maar een beetje leuk zijn. Maar uit eerdere verhalen kon ik opmaken dat dat wel goed zat.
En dan die gasten die het iedere dag doen en met 120 rijden waar je 50 mag 'omdat er toch geen flitspaal staat' ... tja
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef enpe het volgende:M'n 2e auto vandaag lag nog helemaal vol met rotzooi, 3 kinderstoeltjes op de achterbank, kleurboeken, tekeningen, paraplu's, wc papier (gelukkig ongebruikt) en dat soort meuk.
En op het eerste ophaaladres wilde de beste man mijn legitimatie zien, volgens mij geloofde hij eerste instantie niet dat ik die auto kwam halen ("want normaal doen ze dat met een trailer"

). Visitekaartje onder z'n neus geduwd en het was goed.
Bij mij lag er vandaag een volle fles cola in

Toch maar laten liggen
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef enpe het volgende:M'n 2e auto vandaag lag nog helemaal vol met rotzooi, 3 kinderstoeltjes op de achterbank, kleurboeken, tekeningen, paraplu's, wc papier (gelukkig ongebruikt) en dat soort meuk.
En op het eerste ophaaladres wilde de beste man mijn legitimatie zien, volgens mij geloofde hij in eerste instantie niet dat ik die auto kwam halen ("want normaal doen ze dat met een trailer"

). Visitekaartje onder z'n neus geduwd en het was goed.
Dat met die legitimatie heb ik ook al een paar keer gehad, heb al 2x een kopie van mijn rijbewijs ergens achter moeten laten. Vorige week was er ook een man die mijn rijbewijs nummer in de pc invoerde, dat deed hij altijd zei die. Wel vervelend af en toe als ze denken dat het niet deugd.
Bij mij wilden ze 1 keer legitimatie zijn, maar dat was bij een ritje waar er geen transportformulieren waren. Verder nooit problemen, als ik het kenteken van de auto kan opnoemen vinden ze het altijd wel prima.
Pff wat een dag man!
Ik kwam als eerste hiker in Veenendaal aan.. Direct achter mij nog 5 andere lui.. Waarvan ik er één nog een transportformulier heb gegeven, omdat hij vergeten was die uit te printen

. Uiteindelijk kon ik verdomme als laatste weg doordat mijn auto nog getankt en gewassen moest worden. Al die hikers moesten voor 12.00 afleveren in Born, maar ik voor 11.00 in Born.. Onderweg nog vertraging opgelopen, moest daarna nog aftanken en was om 11.10 in Born.. Onderweg al met EW gebeld en de planning had mijn 3e rit al weggepland, was echt niet te doen meer. Vervolgens als een gek naar de bushalte, maar ik moest naar de "andere" in Born en ik kon de halte zo 123 niet vinden dus liep automatisch naar de halte waar al iets van 7 hikers stonden. Zie ik achter me mijn bus voorbij rijden over de rotonde.. Gvd. Dus lopen.. à 40min! Dan denk je.. Ik ben al in Born dat kan nooit ver zijn.. Nou dat was het dus wel! Daarna zat ik in die C30.. Deed de airco het niet, dus doorgebeld dat er sprake was van een technisch mankement

. Vervolgens ook weer aftanken, moest die vrouw 30min voordat ik er was nog bellen.. Toen kon ik het niet vinden.. Heb ik haar weer gebeld om het me uit te laten leggen.. Pff en nu ben ik thuis.
Morgen overigens nog een ritje, met als het tegenzit een taxirit van 25min en maandag nog twee ritten.. Druk druk druk!
Stel jij je dan altijd beschikbaar in het weekend?
quote:
Niet altijd, meestal wel.
quote:
Ah, ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat er toch zeer weinig in het weekend was dus ik liet het altijd open

Eens kijken of me dat nog wat gaat opleveren voortaan dan

Leuke dag had je trouwens

Geen gezeik omdat je te laat was?
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Ah, ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat er toch zeer weinig in het weekend was dus ik liet het altijd open

Eens kijken of me dat nog wat gaat opleveren voortaan dan

Leuke dag had je trouwens

Geen gezeik omdat je te laat was?
Nee ik had het er gisteren al met ze over gehad dat het allemaal heel krap was. Het was haar eigen idee om de rit weg te plannen zodat ik mezelf minder hoefde te haasten.
quote:
Zeker een dag! Dat van die bus is herkenbaar en echt zo frustrerend! Gelukkig dat ze die 3e rit weg konden plannen.. had je ook echt niet meer kunnen doen als je nu al half 6 thuis bent.
Kreeg ook nog smsje vandaag of ik van Amsterdam naar Sittard kon.
Situatieschets: net tentamen gehad, vakantie, op het terras van het campuscafé biertjes drinken. Toen kreeg ik die sms.. ik dacht: nee.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Mallet het volgende:Pff wat een dag man!
Ik kwam als eerste hiker in Veenendaal aan.. Direct achter mij nog 5 andere lui.. Waarvan ik er één nog een transportformulier heb gegeven, omdat hij vergeten was die uit te printen

. Uiteindelijk kon ik verdomme als laatste weg doordat mijn auto nog getankt en gewassen moest worden. Al die hikers moesten voor 12.00 afleveren in Born, maar ik voor 11.00 in Born.. Onderweg nog vertraging opgelopen, moest daarna nog aftanken en was om 11.10 in Born.. Onderweg al met EW gebeld en de planning had mijn 3e rit al weggepland, was echt niet te doen meer. Vervolgens als een gek naar de bushalte, maar ik moest naar de "andere" in Born en ik kon de halte zo 123 niet vinden dus liep automatisch naar de halte waar al iets van 7 hikers stonden. Zie ik achter me mijn bus voorbij rijden over de rotonde.. Gvd. Dus lopen.. à 40min! Dan denk je.. Ik ben al in Born dat kan nooit ver zijn.. Nou dat was het dus wel! Daarna zat ik in die C30.. Deed de airco het niet, dus doorgebeld dat er sprake was van een technisch mankement

. Vervolgens ook weer aftanken, moest die vrouw 30min voordat ik er was nog bellen.. Toen kon ik het niet vinden.. Heb ik haar weer gebeld om het me uit te laten leggen.. Pff en nu ben ik thuis.
Morgen overigens nog een ritje, met als het tegenzit een taxirit van 25min en maandag nog twee ritten.. Druk druk druk!
Hoe laat was je in Veenendaal? Ik moest ook van Veenendaal naar Born en er kwam iemand vlak achter mij aan. Die was bij de verkeerde bushalte uitgestapt

Kwam in Born ook nog een hiker tegen die verder moest naar de andere locatie in Born, maar goed, die kwam uit Gorinchem.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:[..]
Hoe laat was je in Veenendaal? Ik moest ook van Veenendaal naar Born en er kwam iemand vlak achter mij aan. Die was bij de verkeerde bushalte uitgestapt

Kwam in Born ook nog een hiker tegen die verder moest naar de andere locatie in Born, maar goed, die kwam uit Gorinchem.
Ik was om 8.30 in Veenendaal. Ik stapte volgens mij als een van de enige uit bij de Stationsweg in Veenendaal.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef BetweenTheRays het volgende:[..]
Zeker een dag! Dat van die bus is herkenbaar en echt zo frustrerend! Gelukkig dat ze die 3e rit weg konden plannen.. had je ook echt niet meer kunnen doen als je nu al half 6 thuis bent.
Kreeg ook nog smsje vandaag of ik van Amsterdam naar Sittard kon.
Situatieschets: net tentamen gehad, vakantie, op het terras van het campuscafé biertjes drinken. Toen kreeg ik die sms.. ik dacht: nee.
Lekker dronken zo'n klant vervoeren, leuk toch?
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef Mallet het volgende:[..]
Ik was om 8.30 in Veenendaal. Ik stapte volgens mij als een van de enige uit bij de Stationsweg in Veenendaal.
Oh ik was er al om 5 over 8
quote:
Zijn ze er al zo vroeg ja? Dan was ik ook eerder gegaan.. Maar dat had dus eigenlijk niets uitgemaakt want die auto was gewoon nog niet klaar.. Toen ik daar aankwam was hij net tanken geloof ik. Moet er morgen weer naartoe.
quote:
Op vrijdag 1 juli 2011 18:17 schreef Mallet het volgende:[..]
Zijn ze er al zo vroeg ja? Dan was ik ook eerder gegaan.. Maar dat had dus eigenlijk niets uitgemaakt want die auto was gewoon nog niet klaar.. Toen ik daar aankwam was hij net tanken geloof ik. Moet er morgen weer naartoe.
Mijn opdracht zei tussen 8:00 en 8:30. Ik ben er volgens mij altijd nog die tijd geweest aangezien dat op mijn bus vanuit huis aansluit.
Vanochtend ging om 6.15 de wekker en ik denk wtf waarom gaat hij af.. Zal ook wel de reden zijn dat ik mijn ritgegevens en transportformulier vergeten ben. Fijn begin alweer.
Pfff kom ik daar aan in Breda.. 1 km van de Belgische grens.. Echt nowhere to be found.. Even een hulplijn gebeld en uiteindelijk het bedrijf gevonden. Kon helemaal niemand vinden, geen reactie op de bel en mobiel was uitgeschakeld. Ik ergens een deur geprobeerd, kom ik middenin een enorme hal met allemaal groente en fruit.. Fucking koud. Niemand wist van wat.. Uiteindelijk moest ik het maar ergens boven gaan proberen.. Toevallig hadden ze daar vandaag even kort overleg, want ze hadden helemaal de opdracht niet gegeven voor deze auto.. En ik had dus echt super mazzel dat ze er even waren anders had ik echt pech gehad.
Aan de andere kant heb ik wel een lift van 120km gekregen!
Morgen 4 ritten... Wel korte ritten maar wordt alsnog een lang dagje. Ben wel vaak in Meerkerk te vinden

quote:
Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:Morgenochtend om 11 uur een sollicitatiegesprek bij AutoReset!

Succes
quote:
Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef Chapelle het volgende:Morgen 4 ritten... Wel korte ritten maar wordt alsnog een lang dagje. Ben wel vaak in Meerkerk te vinden

[..]
Succes

Ik heb volgens mij nog nooit 4 ritten gehad. Ik hou ook niet zo van die korte ritjes van 20min ofzo. Ik mag zo weer naar Born.
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:Mensen van EW, hoe lang duurt het ongeveer tot je je inloggegevens hebt, en hoelang duurt het dan nog voor je eerste rit?
Inlog denk 2 werkdagen en als je dan ook het aanvraagformulier van je VOG naar ze hebt gestuurd kan je als je jezelf op beschikbaar zet ingezet worden.
Hallo collega's!
Zojuist aangenomen bij AR. Rijtest wel echt verneukt, had een C4 Picasso en liet hem bij het wegrijden al 2x afslaan en bij het terugkomen weer
Net voor het eerst sinds ik bij easyway werk een stukje door Duitsland gereden. Ik moest van Dinxperloo, klein grensplaatsje naar meerkerk, is weer eens wat anders als een randstad rit hè:p
Twee ritjes voor morgen. Touran en een Partner. Moet ook naar Wieuwerd. Fijn om daar weer weg te komen, of brengen ze je vanaf daar nog naar een station?
Ik heb morgen ook 2 ritten. Audi A4 en Peugeot Partner.
quote:
Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef RTS91 het volgende:Twee ritjes voor morgen. Touran en een Partner. Moet ook naar Wieuwerd. Fijn om daar weer weg te komen, of brengen ze je vanaf daar nog naar een station?
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.
quote:
Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Mallet het volgende:[..]
Ze halen en brengen je altijd van/naar Mantgum. Vanaf daar ben je zo in Leeuwarden.
De snelheidsduivel in z'n Caddy.
Vanochtend was er chaos in Born. Ze accepteren daar geen auto's die niet afgetankt zijn. Nou dat wist dus niemand en alleen van een kleine dealer waar ik vandaan kwam, kwamen al 13 auto's. Dus iedereen moest met EW bellen en gedoe etc. Gelukkig was er een gast die voor die leasemaatschappij werkte, dus hij heeft met zijn pasje mijn auto betaald.
quote:
(. . . . . .) Born, Sittard-Geleen.
Afhaalchinees
Geen Chinees
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Ik mag in een A4 Avant (automaat) van Assen naar Nijmegen, ook zeer vervelend.
quote:
Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Mallet het volgende:[..]
Ah oke prima, dat scheelt al. Moet richting Meppel voor m'n tweede rit dus een lift naar Sneek zou nog fijner zijn
quote:
Gezellig met George in de auto?
Zie net dat ik op 27,25 uur zit voor deze maand. Het is 4 juli

.
quote:
1 ritje maar, werkte verder met iemand anders
quote:
Ik ook, en nog mooier, ik ga 6 augustus voor 2 weken op vakantie dus ik krijg halverwege m'n vakantie salaris gestort
quote:
Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Ik ook, en nog mooier, ik ga 6 augustus voor 2 weken op vakantie dus ik krijg halverwege m'n vakantie salaris gestort

Ik kan niet wachten tot augustus wanneer ik 22 word. Dan gaat het loon ineens een stuk omhoog i.p.v. de gebruikelijke 50 cent.
quote:
Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Mallet het volgende:[..]
Ik kan niet wachten tot augustus wanneer ik 22 word. Dan gaat het loon ineens een stuk omhoog i.p.v. de gebruikelijke 50 cent.
Dat heb ik in oktober inderdaad.
Phew, ook weer thuis.
Vandaag 14.5 uur gedraaid en 540 km gereden. Best vermoeiend.
quote:
Vandaag nam ie de verkeerde auto mee die ik moest hebben eigenlijk
quote:
Inderdaad, echt een toffe gast! Laatste twee keer dat ik daar was met hem rondgereden.
Nou de eerste auto is hier nog niet aanwezig. Wacht al een uur bij de dealer. Waarschijnlijk komt ie tussen 12 en 1. Nog even wachten dus....
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 00:58 schreef MisterX333 het volgende:[..]
Inderdaad, echt een toffe gast! Laatste twee keer dat ik daar was met hem rondgereden.

Ik vrees dat ie gisteren wel met 130 langs een flitser is gegaan waar je 100 mocht

Ik zag 'm helaas pas toen we er al naast reden
Deze week maar even een mailtje gestuurd of ze nog wel genoeg werk hebben in de zomervakantie.
Ik zit nog in mijn "inwerk"periode en denk daarom dat ik het na 1 keer werken(3.5 uur) het contract maar op te zeggen.
Wat ik jammer vind is dat de mensen die nu werken niet veel werk hebben(afhankelijk van de regio) en dat er nog constant geadverteerd word met "studentenbijbaan als studentenchauffeur of hiker".
Aan alle collega's, veel succes bij EW!
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cas-Deventer het volgende:Deze week maar even een mailtje gestuurd of ze nog wel genoeg werk hebben in de zomervakantie.
Ik zit nog in mijn "inwerk"periode en denk daarom dat ik het na 1 keer werken(3.5 uur) het contract maar op te zeggen.
Wat ik jammer vind is dat de mensen die nu werken niet veel werk hebben(afhankelijk van de regio) en dat er nog constant geadverteerd word met "studentenbijbaan als studentenchauffeur of hiker".
Ik snap je verhaal niet helemaal. Je gaat weg omdat je niet genoeg werk hebt gekregen? Heb je zelf wel af en toe een telefoontje naar de planning gedaan? Helpt vaak.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Cas-Deventer het volgende:Deze week maar even een mailtje gestuurd of ze nog wel genoeg werk hebben in de zomervakantie.
Dat is nogal logisch aangezien er elk jaar september weer veel mensen vertrekken.
Tweede rit gecanceld, 15:00 precies redde ik niet meer. Nu op de terugweg. Helaas geen Caddy avontuur voor mij in Wieuwerd, werd gewoon met de door mij gebrachte Touran gebracht. Heeft mijn leven dus gered?
Morgen 2 ritten. Rotterdam - Meerkerk in een Alfa Romeo GT en Rotterdam Barneveld in een civic.
Morgen voor twee weken naar Zuid-Frankrijk.

Fijne zomer allemaal en werkse voor degenen die later op vakantie gaan.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 18:29 schreef Hojdhopper het volgende:Morgen voor twee weken naar Zuid-Frankrijk.

Fijne zomer allemaal en werkse voor degenen die later op vakantie gaan.

Fijne vakantie!!
Ik ga 6 augustus die kant op. Waar zit je precies?
Had vanmiddag al mijn eerste ritje kunnen doen, maar aangezien we hier thuis aan het klussen zijn kon ik niet. Vrijdag kan ik pas weer, dus hoop dan te mogen werken!
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef BAC92 het volgende:Morgen 2 ritten. Rotterdam - Meerkerk in een Alfa Romeo GT en Rotterdam Barneveld in een civic.
Nice die eerste auto!
Ik moet morgen een C3 ophalen, maar als ik bij RDW het kenteken intyp kom ik op een Mazda 6 uit.

Ben benieuwd wat het gaat worden...
(en 3,8 KM in een A5 3.0 TDI

)
quote:
Hoeveel was je beschikbaar dan?
[ Bericht 4% gewijzigd door Fireblast op 05-07-2011 19:19:41 ]
quote:
Jaa ik heb dat ook altijd een mooie auto gevonden! Vriend van me die bij Autoreset werkt had gister trouwens echt een droomritje, hij had zijn eerste auto in tilburg afgeleverd en belde of er nog wat te rijden was, kreeg die een spoedje van Tilburg naar Drachten in een a8 4.0 TDI, eenmaal daar zegt die man waar die die auto moest afleveren even de spullen uit mijn eigen auto pakken, en hij geeft hem de sleutels van zijn auto. Bleek dus dat die de vorige auto van die man, een volkswagen phaeton 3.0 tdi van Drachten naar Waalwijk moest brengen. Hij even met autoreset gebeld en hij mocht hem meenemen, dit soort ritjes overkomen je niet snel een 2de keer denk ik:P
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Fijne vakantie!!
Ik ga 6 augustus die kant op. Waar zit je precies?
Merci! Argelès-sur-Mer op de camping. We gaan hard, we gaan lekker...
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Merci! Argelès-sur-Mer op de camping. We gaan hard, we gaan lekker...
Daar ga ik ook heen
Ik ga ook naar zuid Frankrijk, even een paar dagen met een vriend bij me ouders langs. Dus lekker een stukje rijden.
quote:
Haha lol! Kan ik je meteen wat leuk is en wat niet, als ik terug ben.

@BAC, je ouders wonen daar?
quote:
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef joppie_saus het volgende:Ben je mooi klaar mee dan Hojd, in je vakantie Irritatie tegenkomen

Zo zie je elkaar dan nooit, en dan op vakantie.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef Irritatie100 het volgende:Had wel leuk geweest, lekker onder het genot van een biertje kankeren over Meerkerk

Hahaha ja precies, en een beetje dagdromen over de kantoordames.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
[..]

Zo zie je elkaar dan nooit, en dan op vakantie.
[..]
Hahaha ja precies, en een beetje dagdromen over de kantoordames.

Inderdaad

Welke camping zit je eigenlijk?
quote:
Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Hojdhopper het volgende:[..]
Haha lol! Kan ik je meteen wat leuk is en wat niet, als ik terug ben.

@BAC, je ouders wonen daar?
Nee, gaan naar een camping in frejus, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar omdat ik met vrienden nog naar albufeira ga, en me ouders langer blijven rijden we zelf, wat ik totaal niet erg vind. Hij heeft een Audi A3 uit 2011 dus met het vervoer zit het ook wel goed.
quote:
Camping Bouix, jij?
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef BAC92 het volgende:Jammer dat je maar 130 mag in Frankrijk dan.

[..]
Nee, gaan naar een camping in frejus, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Maar omdat ik met vrienden nog naar albufeira ga, en me ouders langer blijven rijden we zelf, wat ik totaal niet erg vind. Hij heeft een Audi A3 uit 2011 dus met het vervoer zit het ook wel goed.
quote:
Ik Le Soleil, zit zo'n beetje op het strand

Ik ga trouwens met de trein

En 1 iemand met de motor.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 00:26 schreef joppie_saus het volgende:Nice, BAC. Ik ga met een Fox, Polo of Ibiza naar Antwerpen met mijn vriendin. Ik zie het wel.
Zijn ook allemaal geen verkeerde auto's toch;) jij komt uit het noorden toch? Dan is Antwerpen nog best een stukje rijden, ik ben er zo haha.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 08:42 schreef joppie_saus het volgende:Nah, de Polo en de Ibiza kunnen nog wel, maar zijn wel de 1.2 versie. En ik woon in Groningen, dus 3 uurtjes rijden ongeveer.
Die Audi A3 is ook een 1.2 maar wel met turbo en een chipje, dus die heeft nu rond de 140pk. Gaat wel leuk. Dat er tegenwoordig gewoon 140pk uit een 1.2 kan worden gehaald, als ik vroeger aan een 1.2 dacht, dacht ik aan een twingo ofzo:p
guru033
Paniekzaaierrrr
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 00:13 schreef BAC92 het volgende:[..]
Ik zit over een week 10 km verderop!
Bescheiden huisje in Agay, Saint Raphaël.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef guru033 het volgende:[..]
Ik zit over een week 10 km verderop!
Bescheiden huisje in Agay, Saint Raphaël.
Zuid Frankrijk is populair onder de EW'ers merk ik hahah. Morgen trouwens 2 ritten, Gouda - Almere en Amsterdam - Oosterhout.
Morgen maar eens een dagje gedwongen vrij...
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef Afhaalchinees het volgende:Tegewoordig zie je ook veel minder 3.0 enzo, gewoon omdat je tegenwoordig met 1.6 ook gewoon veel vermogen hebt
De Giulietta haalt 170pk uit een 1.4. Ik wist het wel als ik mocht leasen.
#26 || Luciano da Silva
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef joppie_saus het volgende:[..]
De Giulietta haalt 170pk uit een 1.4. Ik wist het wel als ik mocht leasen.
Een Aygo automaat zonder airco
ZwartmetSuiker
Kennis = macht
quote:
Dan heb je het echt slecht getroffen

Ik heb een keer een Mini Cooper gehad voor Heerenveen - Breda, heerlijke wagen zeg

Alleen geen cruise control en dat mis je wel op zo'n stuk
ZwartmetSuiker
Kennis = macht
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 21:57 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Dan heb je het echt slecht getroffen

Ik heb een keer een Mini Cooper gehad voor Heerenveen - Breda, heerlijke wagen zeg

Alleen geen cruise control en dat mis je wel op zo'n stuk

Ja dat laatste mistte ik ook. Irritante tellers. Maar toch, fijne auto. Had nog nooit zelf Mini gereden.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 21:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:[..]
Ja dat laatste mistte ik ook. Irritante tellers. Maar toch, fijne auto. Had nog nooit zelf Mini gereden.
Het interieur is inderdaad niet het toonbeeld van efficientie, maar als je eenmaal rijdt is dat snel vergeten

Stuurt echt messcherp
Ik vind de Mini nogal overschat hoor. Ik heb ook geen dikke versie gehad, maar wel een redelijk nieuwe. Ik vond het wel leuk om ff in te rijden, maar als ik het geld had, had ik hem niet gekocht / geleased.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 22:26 schreef Mallet het volgende:Ik vind de Mini nogal overschat hoor. Ik heb ook geen dikke versie gehad, maar wel een redelijk nieuwe. Ik vond het wel leuk om ff in te rijden, maar als ik het geld had, had ik hem niet gekocht / geleased.
Dat niet inderdaad

Zo onpraktisch als wat. Maar het rijdt heerlijk hoor!
Werd vandaag nog weggebracht in een Mini (*bruggetje slaat), nadat ik een Skoda Superb automaat had weggebracht naar een decadente buurt in Eerbeek. Alles zat erin, wat een prachtige auto. En dat Bose Soundsystem doet behoorlijk z'n werk, wat komt daar een hoop geluid uit als je em op half volume zet. Mooi ding, helaas maar 35 minuten mee gereden. Daarna wel 2 behoorlijke degradaties; Twingo Diesel en een 307. De 307 was zo goed als versleten. Koppeling was verkracht, ruitenwissers waren uitgedroogd en hingen los aan het frame, (niet leuk in die gigantische hoosbui van vanmiddag) en het meurde naar zure melk. Al met al een divers dagje.
quote:
Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef joppie_saus het volgende:Skoda

In ieder geval, ik ga op vakantie met een Polo Bluemotion Diesel. Ach, zo lang ik maar in Antwerpen aan kom

Skoda
Polo Bluemotion
Sterkte.
Pfff heb net een auto afgeleverd in Oosterhout, wat een drama Ov verbinding vanaf daar, ben nu al een half uur aan het lopen richting een dorpje dat Den Hout heet, vanaf daar moet ik de bus pakken, dit wordt nog wat...
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 12:55 schreef BAC92 het volgende:Pfff heb net een auto afgeleverd in Oosterhout, wat een drama Ov verbinding vanaf daar, ben nu al een half uur aan het lopen richting een dorpje dat Den Hout heet, vanaf daar moet ik de bus pakken, dit wordt nog wat...
Herkenbaar ja. Toen ik daar was vroeg ik heel subtiel aan die man: waar is de dichtstbijzijnde bushalte?
Ik wist dat het ver was, dus ik hoopte dat hij zou zeggen: nou, dat is heel ver, ik breng je wel. Maar helaas
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Irritatie100 het volgende:[..]
Herkenbaar ja. Toen ik daar was vroeg ik heel subtiel aan die man: waar is de dichtstbijzijnde bushalte?
Ik wist dat het ver was, dus ik hoopte dat hij zou zeggen: nou, dat is heel ver, ik breng je wel. Maar helaas

Ik vond die man sowieso al niet al te vriendelijk over komen die mij geholpen heeft. Het is ook altijd zo lekker dat 9292 routes hemelsbreed weergeeft, vooral als je in een weilanden gebied zit met 3 wegen...
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 13:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:Net gebeld of ik morgen voor mijn eerste werkdag vestigingswerkzaamheden wilde doen

Ik heb maar bedankt en gevraagd of ze morgen nog transporten hadden. Dat zouden ze straks gaan bekijken en lieten het me nog wel weten. Hoop niet dat ze nu een hekel aan me hebben

Terecht, raar dat ze dat meteen vragen.
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 17:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:Deze week 4 dagen beschikbaar, en 4 dagen aan het werk. Hopelijk blijft dit zo.

Ik 5 beschikbaar en maar twee gewerkt waarvan 1 maar een ritje

. Heb je zelf gebeld voor werk of hebben ze je altijd gebeld?
Zelf bellen doe ik persoonlijk niet vaker dan 2x in de week. Dat wordt echt irritant op een gegeven moment.
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 17:44 schreef Mallet het volgende:Zelf bellen doe ik persoonlijk niet vaker dan 2x in de week. Dat wordt echt irritant op een gegeven moment.
Ik doe het ook zo min mogelijk (eigenlijk nooit). Ben benieuwd hoe vaak je wel werk krijgt als je uiteindelijk zelf belt terwijl je niet gebeld bent .
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 18:00 schreef Thrasyllus het volgende:[..]
Ik doe het ook zo min mogelijk (eigenlijk nooit). Ben benieuwd hoe vaak je wel werk krijgt als je uiteindelijk zelf belt terwijl je niet gebeld bent .
Als ik zelf bel schiet ik er meestal weinig meer mee op... En soms reageren ze ook best geïrriteerd als je zelf belt

Morgen gelukkig een ritje. Doetinchem Born. En ga daarna Maastricht in met een vriend dus kan relaxt met de auto weer terug
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Thrasyllus het volgende:[..]
Ik 5 beschikbaar en maar twee gewerkt waarvan 1 maar een ritje

. Heb je zelf gebeld voor werk of hebben ze je altijd gebeld?
Nee, ik heb geen één keer zelf hoeven bellen.
quote:
Op donderdag 7 juli 2011 18:36 schreef Chapelle het volgende:[..]
Als ik zelf bel schiet ik er meestal weinig meer mee op... En soms reageren ze ook best geïrriteerd als je zelf belt

Morgen gelukkig een ritje. Doetinchem Born. En ga daarna Maastricht in met een vriend dus kan relaxt met de auto weer terug

Ja ik voel me ook wel bezwaard hoor als ik bel. Niet altijd, maar ik zet het ook gewoon vaak bij mijn beschikbaarheid dat ik graag wil werken.
Wat voor auto heb je morgen? Trouwens ontzettend lang terug met het openbaar vervoer hè.. Heb ik ook wel eens moeten doen. Kan je mooi die uren schrijven.
Afhaalchinees
Geen Chinees
Ik had dat ding in de zomer

Was boven de 20 graden.
Maandag ook 1 ritje naar Breda.
Haha ik ben nog nooit voor vestigingswerk gevraagd, maar als ik het zo hoor is het niks haha. Maandag 2 ritten trouwens Gouda - Barneveld en Hengelo - Breda.
En nog een ritje, Oosterhout - Barneveld
Maandag twee ritten

Wel weer een Fox, waardeloze auto.
Oké, ik ben net terug van het vestigingswerk, en het was echt vet!
Helemaal niets schoonhgemaakt, alleen maar gereden en een keer door de wasstraat geweest.
Moest eerst een Fiat 500 met een gare halfautomaat naar Nieuwegein brengen

Ik snapte er eerst geen fuck van, de pook had de standen A/M, E, N en R. N is neutraal en R achteruit, oke, maar die andere standen snapte ik niet

Uiteindelijk kreeg ik door dat 'ie in de E ging rijden en hij viel steeds uit bij elk stoplicht, maar dit schijnt zo te horen ofzo?
Toen weer terug naar Utrecht en na een koffiepauze zijn we naar Culemborg gereden in een Mitshubishi Colt, opzich wel een leuke auto maar niet bijzonder ofzo. Daar een auto opgehaald (Hyundai i30) en weer terug naar Utrecht.
Toen met een Fiat Panda naar Amsterdam Zuid gereden, echt wat een zaadauto is dat

Geen airco en rijdt gewoon belabberd.
Toen kregen we helemaal een leuke opdracht: Eerst naar Millingen a/d Rijn (ergens bij Nijmegen) om een Duitse auto op te halen en te brengen naar Kleve (net over de Duitse grens). Bij aankomst in Millingen bleek het adres niet te bestaan, maar de straatnaam bleek anders gespeld te moeten worden. Toen we op het goede adres bleek er niemand thuis te zijn en we hadden ook geen telefoonnummer ofzo van de klant. Toen dus maar de vestiging gebeld en zij gingen de klant bellen, maar ook zonder succes. Toen konden we dus weer helemaal terug naar Utrecht. Een Opel Zafira trouwens met maar 6000 km op de teller, reed wel fijn

Al met al een supergezellige dag gehad en bij een bejaarde in de auto gezeten die met dik 80 door de bebouwde kom Utrecht reed
quote:
Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef joppie_saus het volgende:Jaja. Oogjes dicht en denken aan je vrouwelijke judo spar partner of niet jongen

Ik doe niet anders!
quote:
Wedden dat ze zeggen.. Hmm ja ik kan vanaf hier ook niets voor je doen, dus ga er maar vanuit dat het niet doorgaat en wie weet bellen we je maandag nog.

EDIT: een oproep op Facebook wil ook nog wel eens werken.
quote:
Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Mallet het volgende:[..]
Wedden dat ze zeggen.. Hmm ja ik kan vanaf hier ook niets voor je doen, dus ga er maar vanuit dat het niet doorgaat en wie weet bellen we je maandag nog.

EDIT: een oproep op Facebook wil ook nog wel eens werken.
Krijg die klote voicemail
quote:
Ja normaal hoor je geloof ik in te spreken en dan moeten ze je binnen 15min terugbellen ofzo.. Las ik laatst op de FB-pagina toen een zieke chauffeur ze ook niet te pakken kreeg. Daarna reageerde de FB-EWer dat hij/zij ervoor ging zorgen dat hij z.s.m. werd teruggebeld.
Heb hem ook ingesproken maar nog niks terug, als ik morgen niets hoor dan gaan we wel aan de FB.
Nou eindelijk contact gehad. Ritten geannuleerd

, zonder dat ik gebeld ben...
enpe
n00b
quote:
Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef RTS91 het volgende:Nou eindelijk contact gehad. Ritten geannuleerd

Maar goed dat je het zelf in de gaten had dan....ik had een keer een rit gekregen zonder dat ze me gebeld hadden. Logde in en er stond ineens een ritje van 20 km aan de andere kant van het land

.
joppie_saus
FootballCulture
quote:
Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef RTS91 het volgende:Nou eindelijk contact gehad. Ritten geannuleerd

Kun je wel lekker leren maandag
#26 || Luciano da Silva
quote:
Fuck dat

Heb mezelf vakantie gegeven!
Wat kut man! Ik zou daar echt schijt chagarijnig van worden.
Ja niks aan te doen. Ben de eerste die gebeld wordt bij een spoedje, hopen we daar maar op.
Iemand nog dat spoedje veenendaal born gedaan?
quote:
Nee ik kreeg wel de sms maar ben niet beschikbaar.
quote:
Nee, was al onderweg.
Pfff in een Volkswagen Fox gereden, een donkere die heerlijk buitenstond. Was een huurauto maar ik snap niet dat iemand die ooit gehuurd heeft. Geen airco, geen elektrische ramen

geen centrale deurvergrendeling
Fleauris
Heehohee!
quote:
Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:Ik moet morgen het precheck formulier van de grote autoboer in Almere gebruiken. Weet iemand wat de letters A B C D E F G H I J K L M op dat formulier betekenen en wat ik daarmee moet doen?

Heb m even opgezocht, maar kan het ook niet plaatsen. Misschien dat iedere letter bij een stukje auto hoort, maar dan staan de letters op de afbeelding van de auto weer niet aangegeven..
En waar heb je btw het pre-check formulier voor nodig? Nog nooit gebruikt

Vandaag ook wel lekkere dag, Audi A3 en Toyota Rav4 'Executive', weer de halve reis zitten spelen met de automatische stoelbediening haha
quote:
Op maandag 11 juli 2011 18:06 schreef Fleauris het volgende:[..]
Heb m even opgezocht, maar kan het ook niet plaatsen. Misschien dat iedere letter bij een stukje auto hoort, maar dan staan de letters op de afbeelding van de auto weer niet aangegeven..
En waar heb je btw het pre-check formulier voor nodig? Nog nooit gebruikt

Gewoon een ritje naar Almere, maar dan staat er bij de ritgegevens dat ik schade moet controleren en pre-check formulieren gebruiken. Werd ook aan de telefoon benadrukt.
quote:
Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:[..]
Gewoon een ritje naar Almere, maar dan staat er bij de ritgegevens dat ik schade moet controleren en pre-check formulieren gebruiken. Werd ook aan de telefoon benadrukt.
Het lijkt erop alsof je inderdaad de letters moet gebruiken om schades aan te duiden. Beetje onzinnig. Je zou op de lijntjes iets kunnen schrijven van A = kras, B = deuk en C = pit enzovoorts.
Ik denk idd de letters in de tekening schrijven waar schade zit en dan op de lijntjes ze benoemen.
Als PC vorige week in 2 dagen bijna 28 uur gewerkt en 1000 km gereden. Zowel in Leeuwarden, Groningen als Gent geweest. Tot nu toe bevalt het me prima!
Werkt de stomerij wel vlot genoeg of heb je meerdere pakken?

Want neem aan dat je alles in pak doet?
Maar klinkt goed verder! Hoewel 14 uur per dag misschien wel ietwat veel van het goede is
Pak kun je best paar keer aan, overhemd kun je wisselen en regelmatig wassen.
14 is opzich wel te doen met veel wachttijd. Had pas 6 uur wachttijd in Gent terwijl er een concert van Prince aan de gang was, ook maar even van meegenoten
Dat klinkt niet verkeerd.... Maar als het wachten erg lang duurt zou ik het toch niet zo fantastisch vinden denk ik.
quote:
Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef BetweenTheRays het volgende:Pak kun je best paar keer aan, overhemd kun je wisselen en regelmatig wassen.
14 is opzich wel te doen met veel wachttijd. Had pas 6 uur wachttijd in Gent terwijl er een concert van Prince aan de gang was, ook maar even van meegenoten

Wat doe je in 6uur wachtijd dan? ik kan mezelf met mn iphone wel even vermaken, maar 6uur wordt wel heel lang, tenzij je een dikke auto rijdt en je rondjes mag gaan rijden, wat denk ik niet zo vaak voorkomt.
quote:
Op maandag 11 juli 2011 23:12 schreef BAC92 het volgende:[..]
Wat doe je in 6uur wachtijd dan? ik kan mezelf met mn iphone wel even vermaken, maar 6uur wordt wel heel lang, tenzij je een dikke auto rijdt en je rondjes mag gaan rijden, wat denk ik niet zo vaak voorkomt.
Dan nog.. 6 uur rondrijden.. Man ik moet er niet aan denken.. Niks voor mij zo lang "niets" doen.
quote:
Dan zit ik inderdaad liever in allerlei vage bussen

(nee, dit is geen sarcasme

)
Afhaalchinees
Geen Chinees
Ik ben regelmatig te vroeg. Ben vaak al voor ophaaltijd aanwezig wanneer dat kan. Vind het altijd wel lekker om de bus van 6.45 te pakken..
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef BetweenTheRays het volgende:Ik ben regelmatig te vroeg. Ben vaak al voor ophaaltijd aanwezig wanneer dat kan. Vind het altijd wel lekker om de bus van 6.45 te pakken..
Ja inderdaad wie houdt daar nou niet van!

.
Alweer drie ritjes voor morgen. Een bijna nieuwe C1, een Octavia een een Zafira. Ritjes sluiten wel mooi op elkaar aan, alleen vanaf Almere weer terug OV'en.
Ook geen verkeerde auto's en afstanden

Morgen twee ritten, waarvan 1 een kopie van die van maandag. Alleen gelukkig een andere auto, Transporter in plaats van Fox.
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 16:08 schreef joppie_saus het volgende:Stond vanochtend een smerige flitser op de N7 in Groningen. Op 400 meter voor de verkeerslichten, als die groen worden geef je dus gas om het groene licht nog te halen. Ik hoop dat ik hard genoeg geremd heb, reed ook niet veel te hard (10 km/h ofzo en dan nog je tellerafwijking) maar het is toch zonde als je weer 20-30 euro af mag tikken..
Hoe laat was dat? Ik kwam daar rond 10u langs maar toen heb ik niets gezien.
Vandaag reed ik trouwens een Caddy uit januari 2006 met maar 15.000 km op de teller. Dat zie je ook niet vaak.
enpe
n00b
quote:
Lekker...hoop voor je dat 't een beetje langere rit is met de Cayenne.
Ben overigens niet gebeld voor morgen :\.
quote:
Mag je een keer in een Porsche is het een jeep
Nee hoor, lijkt me prima!!
Ik ben helaas niet ingezet. Ik had een afspraak tot half 6, dus ik had rond half 4 gebeld dat ze ritjes gewoon op de site konden zetten. Ik net vol verwachting inloggen, maar helaas, niks
Nice Fleauris die cayenne! Idd hoe lang mag je ermee touren?
Ik kreeg een uurtje geleden trouwens een telefoontje van de administratie dat ik een dag geen ritbonnen had opgestuurd. Had het digitaal gedaan en zie gewoon in mijn inbox een kopie ervan staan...
Fleauris
Heehohee!
Dus iemand heeft serieus een Cayenne lopen leasen?

Wat een baas ben je dan

Of ga je niet naar de feestlocatie?
quote:
Op dinsdag 12 juli 2011 17:59 schreef Fleauris het volgende:Amsterdam - Meerkerk, opzich niet heel lang. Maar leuk om even mee te mogen touren! Wel het oude model jammer genoeg

Cayenne, leuk. Maar ik wil de motorinhoud en pk's horen!
Fleauris
Heehohee!
Jawel, dus hij is geleased ja

Nice!
Ik had vorig jaar ook een geleasede Range Rover Sport, ook wel fijn voor de bijtelling!
EDIT: 3,6L V6 -> 290pk
Kom ik aan met een BMW 520d en een Volvo S80 2.5T...
Ah de instapversie zeg maar

! Blijft verder wel een erg fijne auto! Heb vorig jaar in een 2010 Cayenne Diesel mee gereden, heerlijk die trekkracht.
Haha het had me echt niet uitgemaakt dat het de instapversie is, ook al was het een cayenne met flinstone aandrijving, geef hem maar mee hoor hahah.
Bah verschrikkelijk als er duizenden instructies op de ritgegevens staan en daarna nog niet duidelijk is wat je moet doen. (Fleetrent)
Gewoon hetzelfde als altijd, alleen bellen naar EW als je klaar bent.
PS: iets met klantnaam
quote:
Op maandag 11 juli 2011 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:Werkt de stomerij wel vlot genoeg of heb je meerdere pakken?

Want neem aan dat je alles in pak doet?
Maar klinkt goed verder! Hoewel 14 uur per dag misschien wel ietwat veel van het goede is

Huishoudelijke tip: een pak kun je gewoon maanden dragen. Je moet een pak niet te vaak naar de stomerij brengen, daarmee verpruts je 'm. ~1x per jaar is prima.
Tenzij...ongelukjes.
Ik morgen ook twee ritten. Ook in een Partner en nog een Passat. Zie je daar wel weer joppie :p
Ik heb een paar keer zo'n nieuwe partner gehad, ik vind die dingen echt prima rijden. Ik heb sowieso geen problemen met busjes als ze maar gewoon schoon zijn.
Rijden wel prima ja, alleen zit er nooit cruise controle op. Toch wel fijn voor 250km. Die van morgen is sowieso schoon want komt direct bij de grote oranje vandaan!
quote:
Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef RTS91 het volgende:Rijden wel prima ja, alleen zit er nooit cruise controle op. Toch wel fijn voor 250km. Die van morgen is sowieso schoon want komt direct bij de grote oranje vandaan!
Ik had er vandaag 1 met cruise control en airco (beide niet nodig vandaag alleen

).