Ook mooi toeval danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Het moest er toch eens van komen. Voor het eerst in mijn carrière bij EW was de auto op een ander adres. Helaas stond ik in the middle of nowhere
Tweede auto was er wél en nu zit ik in de bus naar auto nummer 3. Daarna nog mijn eigen auto halen waar ik toch maar mee gegaan was en ik achteraf heel blij mee ben
Niet al te druk om maken. Als ze heel strak inplanden, ging ik gewoon aan de slag. Gebeurde er onderweg iets waardoor ik niet zou halen, dan belde ik netjes om het te melden. Vaak begonnen ze dan te zeuren en te morren, waarna ze half de wind van voren van mij kregen dat ze maar eens voor de gein hun planning moeten invoeren op 9292ov.nl om te zien hoe strak het is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef Chapelle het volgende:
Dat is echt niet relaxt werken vind ik als het zo strak op elkaar geplanned isEen keer een bus missen oid en het loopt al mis.
Haha ja, dat is ook een tactische tip. Ik belde vaak als ik al onderweg was naar de tweede auto, en als ik dat niet was.....zei ik 't welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik bel pas als ik de auto eenmaal heb. Ik heb er geen zin in dat ze me die rit afnemen en ik alsnog een teringeind moet ov'en.
Even een opmerking. Je weet dat je minimaal 6 maanden beschikbaar moet zijn he? 2 jaar je rijbewijs en in het bezit van een pak als je privé chauffeur wil worden. Verder klopt alles wat je zegt. Lees even goed de OP door, daar staat heel veel info en eventueel kan je daarna bij ons nog dingen vragen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:58 schreef Burnie88 het volgende:
Zeg mannen (en misschien dames). Ik ben op zoek naar vakantiewerk en dit baantje leek me wel wat. Ik woon in de omgeving van Arnhem; krijg ik dan ook ritten toegewezen in deze omgeving? En ik moet daar dan dus met het OV of mijn eigen auto naartoe reizen om vervolgens in iemand anders zijn/haar auto de klant te vervoeren en weer thuis te brengen? Krijg je in de tussentijd (dus terwijl je staat te wachten) doorbetaald of hoe werkt dat?
Bedankt voor je info. Ja die beschikbaarheid van 6 maanden is het enige waar ik niet aan voldoe, dus misschien is dit hem niet voor mij. Ik kan wellicht vanaf september geen één dag meer rijden i.v.m. studie, maar dat kan ook zomaar anders zijn. Ik weet niet in hoeverre men daar flexibel in is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Mallet het volgende:
[..]
Even een opmerking. Je weet dat je minimaal 6 maanden beschikbaar moet zijn he? 2 jaar je rijbewijs en in het bezit van een pak als je privé chauffeur wil worden. Verder klopt alles wat je zegt. Lees even goed de OP door, daar staat heel veel info en eventueel kan je daarna bij ons nog dingen vragen.
Oh ja en je moet een ov weekkaart hebben en hbo of wo student zijn. Mbo is niet mogelijk.
Officieel dien je minimaal één werkdag per week beschikbaar te zijn. Easy way snapt natuurlijk ook dat tentames of school voor gaat en daar maken ze echt geen probleem van, maar als je structureel niet kan wekelijks dan is het inderdaad geen optie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Bedankt voor je info. Ja die beschikbaarheid van 6 maanden is het enige waar ik niet aan voldoe, dus misschien is dit hem niet voor mij. Ik kan wellicht vanaf september geen één dag meer rijden i.v.m. studie, maar dat kan ook zomaar anders zijn. Ik weet niet in hoeverre men daar flexibel in is?
Da's ook niet onaardigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef BetweenTheRays het volgende:
Ha! Mijn vakantie begint goed. Moet om 7.45 beginnen, meneer rijden naar Leeuwarden, daarna naar Groningen en om 19.30 weer terug naar Hilversum. Ik gok op een uurtje of 14. Mooi bodempje voor de rest van de maand
Jawel, huurauto's wegbrengen en ophalen. Helaas ook schoonmakenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef BetweenTheRays het volgende:
Die vestigingsdagen zijn inderdaad altijd goed voor de uren! Vaak wel 9+ uur op een dag. Is Spaanse Polder qua werk een beetje interessant?
Bij mij lag er vandaag een volle fles cola inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef enpe het volgende:
M'n 2e auto vandaag lag nog helemaal vol met rotzooi, 3 kinderstoeltjes op de achterbank, kleurboeken, tekeningen, paraplu's, wc papier (gelukkig ongebruikt) en dat soort meuk.
En op het eerste ophaaladres wilde de beste man mijn legitimatie zien, volgens mij geloofde hij eerste instantie niet dat ik die auto kwam halen ("want normaal doen ze dat met een trailer"). Visitekaartje onder z'n neus geduwd en het was goed.
Dat met die legitimatie heb ik ook al een paar keer gehad, heb al 2x een kopie van mijn rijbewijs ergens achter moeten laten. Vorige week was er ook een man die mijn rijbewijs nummer in de pc invoerde, dat deed hij altijd zei die. Wel vervelend af en toe als ze denken dat het niet deugd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:58 schreef enpe het volgende:
M'n 2e auto vandaag lag nog helemaal vol met rotzooi, 3 kinderstoeltjes op de achterbank, kleurboeken, tekeningen, paraplu's, wc papier (gelukkig ongebruikt) en dat soort meuk.
En op het eerste ophaaladres wilde de beste man mijn legitimatie zien, volgens mij geloofde hij in eerste instantie niet dat ik die auto kwam halen ("want normaal doen ze dat met een trailer"). Visitekaartje onder z'n neus geduwd en het was goed.
Niet altijd, meestal wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Stel jij je dan altijd beschikbaar in het weekend?
Ah, ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat er toch zeer weinig in het weekend was dus ik liet het altijd openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |