abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98917797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat er toch zeer weinig in het weekend was dus ik liet het altijd open :')
Eens kijken of me dat nog wat gaat opleveren voortaan dan ^O^

Leuke dag had je trouwens :') Geen gezeik omdat je te laat was?
Nee ik had het er gisteren al met ze over gehad dat het allemaal heel krap was. Het was haar eigen idee om de rit weg te plannen zodat ik mezelf minder hoefde te haasten.
pi_98918419
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Mallet het volgende:
Pff wat een dag man!
(...)
Zeker een dag! Dat van die bus is herkenbaar en echt zo frustrerend! Gelukkig dat ze die 3e rit weg konden plannen.. had je ook echt niet meer kunnen doen als je nu al half 6 thuis bent.

Kreeg ook nog smsje vandaag of ik van Amsterdam naar Sittard kon.
Situatieschets: net tentamen gehad, vakantie, op het terras van het campuscafé biertjes drinken. Toen kreeg ik die sms.. ik dacht: nee.
pi_98918468
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:30 schreef Mallet het volgende:
Pff wat een dag man!
Ik kwam als eerste hiker in Veenendaal aan.. Direct achter mij nog 5 andere lui.. Waarvan ik er één nog een transportformulier heb gegeven, omdat hij vergeten was die uit te printen :'). Uiteindelijk kon ik verdomme als laatste weg doordat mijn auto nog getankt en gewassen moest worden. Al die hikers moesten voor 12.00 afleveren in Born, maar ik voor 11.00 in Born.. Onderweg nog vertraging opgelopen, moest daarna nog aftanken en was om 11.10 in Born.. Onderweg al met EW gebeld en de planning had mijn 3e rit al weggepland, was echt niet te doen meer. Vervolgens als een gek naar de bushalte, maar ik moest naar de "andere" in Born en ik kon de halte zo 123 niet vinden dus liep automatisch naar de halte waar al iets van 7 hikers stonden. Zie ik achter me mijn bus voorbij rijden over de rotonde.. Gvd. Dus lopen.. à 40min! Dan denk je.. Ik ben al in Born dat kan nooit ver zijn.. Nou dat was het dus wel! Daarna zat ik in die C30.. Deed de airco het niet, dus doorgebeld dat er sprake was van een technisch mankement :P :P. Vervolgens ook weer aftanken, moest die vrouw 30min voordat ik er was nog bellen.. Toen kon ik het niet vinden.. Heb ik haar weer gebeld om het me uit te laten leggen.. Pff en nu ben ik thuis.

Morgen overigens nog een ritje, met als het tegenzit een taxirit van 25min en maandag nog twee ritten.. Druk druk druk!
Hoe laat was je in Veenendaal? Ik moest ook van Veenendaal naar Born en er kwam iemand vlak achter mij aan. Die was bij de verkeerde bushalte uitgestapt :P

Kwam in Born ook nog een hiker tegen die verder moest naar de andere locatie in Born, maar goed, die kwam uit Gorinchem.
pi_98918487
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe laat was je in Veenendaal? Ik moest ook van Veenendaal naar Born en er kwam iemand vlak achter mij aan. Die was bij de verkeerde bushalte uitgestapt :P

Kwam in Born ook nog een hiker tegen die verder moest naar de andere locatie in Born, maar goed, die kwam uit Gorinchem.
Ik was om 8.30 in Veenendaal. Ik stapte volgens mij als een van de enige uit bij de Stationsweg in Veenendaal.
pi_98918568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:11 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Zeker een dag! Dat van die bus is herkenbaar en echt zo frustrerend! Gelukkig dat ze die 3e rit weg konden plannen.. had je ook echt niet meer kunnen doen als je nu al half 6 thuis bent.

Kreeg ook nog smsje vandaag of ik van Amsterdam naar Sittard kon.
Situatieschets: net tentamen gehad, vakantie, op het terras van het campuscafé biertjes drinken. Toen kreeg ik die sms.. ik dacht: nee.
Lekker dronken zo'n klant vervoeren, leuk toch? :+
pi_98918569
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik was om 8.30 in Veenendaal. Ik stapte volgens mij als een van de enige uit bij de Stationsweg in Veenendaal.
Oh ik was er al om 5 over 8 :)
pi_98918606
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Oh ik was er al om 5 over 8 :)
Zijn ze er al zo vroeg ja? Dan was ik ook eerder gegaan.. Maar dat had dus eigenlijk niets uitgemaakt want die auto was gewoon nog niet klaar.. Toen ik daar aankwam was hij net tanken geloof ik. Moet er morgen weer naartoe.
pi_98918925
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 18:17 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zijn ze er al zo vroeg ja? Dan was ik ook eerder gegaan.. Maar dat had dus eigenlijk niets uitgemaakt want die auto was gewoon nog niet klaar.. Toen ik daar aankwam was hij net tanken geloof ik. Moet er morgen weer naartoe.
Mijn opdracht zei tussen 8:00 en 8:30. Ik ben er volgens mij altijd nog die tijd geweest aangezien dat op mijn bus vanuit huis aansluit.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:19:51 #109
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98920997
Ik heb me ook lekker lopen haasten. Ik snap echt niet hoe ze sommige dingen kunnen plannen. Pas om 10u ophalen 's ochtends en via A'dam en Utrecht voor half 5 weer in Groningen zijn. Op een vrijdag, waarop het midden van het land vakantiekrijgt en er op het hoogtepunt 300km file staat.
#26 || Luciano da Silva
pi_98921538
Als mijn eerste rit niet geannuleerd zou zijn geweest had ik ook een haastdag gehad vermoed ik :D
Ondanks dat ik dat eerste ritje niet heb gereden was ik alsnog anderhalf uur voor m'n deadline op het adres van de laatste rit, terwijl rit 1 anderhalf uur rijden zou zijn geweest, exclusief het wassen en OV naar rit 2 :D
pi_98940882
Vanochtend ging om 6.15 de wekker en ik denk wtf waarom gaat hij af.. Zal ook wel de reden zijn dat ik mijn ritgegevens en transportformulier vergeten ben. Fijn begin alweer.
pi_98941011
Ach, kan gebeuren... Ik was m'n voorbereiding voor gisteren ook vergeten, maar m'n ouders vertrokken gisterochtend om kwart voor 6 op vakantie. Dus even uitgezwaaid en ik ben maar gelijk wakker gebleven om alles alsnog te doen :')
Ik had trouwens gisteren een ritje waarbij je die km-standen moet doormailen, maar dit rit was geannuleerd. Krijg ik alsnog zo'n herinneringsmail :o
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:04:02 #113
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_98941662
Toen ik in Barcelona zat kreeg ik ook een herrineringsmail of ik even km-standen wilde doorgeven. :')
#26 || Luciano da Silva
pi_98953566
Pfff kom ik daar aan in Breda.. 1 km van de Belgische grens.. Echt nowhere to be found.. Even een hulplijn gebeld en uiteindelijk het bedrijf gevonden. Kon helemaal niemand vinden, geen reactie op de bel en mobiel was uitgeschakeld. Ik ergens een deur geprobeerd, kom ik middenin een enorme hal met allemaal groente en fruit.. Fucking koud. Niemand wist van wat.. Uiteindelijk moest ik het maar ergens boven gaan proberen.. Toevallig hadden ze daar vandaag even kort overleg, want ze hadden helemaal de opdracht niet gegeven voor deze auto.. En ik had dus echt super mazzel dat ze er even waren anders had ik echt pech gehad.

Aan de andere kant heb ik wel een lift van 120km gekregen! ^O^
pi_98953696
Een lift van 120km? Goed bezig :D
pi_99005981
Morgenochtend om 11 uur een sollicitatiegesprek bij AutoReset! :D
pi_99007083
Morgen 4 ritten... Wel korte ritten maar wordt alsnog een lang dagje. Ben wel vaak in Meerkerk te vinden :P

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Succes ;)
pi_99011670
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef Chapelle het volgende:
Morgen 4 ritten... Wel korte ritten maar wordt alsnog een lang dagje. Ben wel vaak in Meerkerk te vinden :P

[..]

Succes ;)
Ik heb volgens mij nog nooit 4 ritten gehad. Ik hou ook niet zo van die korte ritjes van 20min ofzo. Ik mag zo weer naar Born.
  maandag 4 juli 2011 @ 09:26:08 #119
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_99012292
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 00:03 schreef Neerlands_Trots het volgende:
succes! :)
  maandag 4 juli 2011 @ 10:22:20 #120
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99013369
AR neemt dus kennelijk nog flink mensen aan.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:13:45 #121
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_99018383
Mensen van EW, hoe lang duurt het ongeveer tot je je inloggegevens hebt, en hoelang duurt het dan nog voor je eerste rit?
pi_99019236
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen van EW, hoe lang duurt het ongeveer tot je je inloggegevens hebt, en hoelang duurt het dan nog voor je eerste rit?
Inlog denk 2 werkdagen en als je dan ook het aanvraagformulier van je VOG naar ze hebt gestuurd kan je als je jezelf op beschikbaar zet ingezet worden.
pi_99019416
Hallo collega's!
Zojuist aangenomen bij AR. Rijtest wel echt verneukt, had een C4 Picasso en liet hem bij het wegrijden al 2x afslaan en bij het terugkomen weer :')
pi_99022560
Net voor het eerst sinds ik bij easyway werk een stukje door Duitsland gereden. Ik moest van Dinxperloo, klein grensplaatsje naar meerkerk, is weer eens wat anders als een randstad rit hè:p
pi_99023522
Twee ritjes voor morgen. Touran en een Partner. Moet ook naar Wieuwerd. Fijn om daar weer weg te komen, of brengen ze je vanaf daar nog naar een station?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')