Ik doe niet anders!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef joppie_saus het volgende:
Jaja. Oogjes dicht en denken aan je vrouwelijke judo spar partner of niet jongen
Wedden dat ze zeggen.. Hmm ja ik kan vanaf hier ook niets voor je doen, dus ga er maar vanuit dat het niet doorgaat en wie weet bellen we je maandag nog.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:55 schreef RTS91 het volgende:
Kut voor mekaar, ritten opeens verdwenen van de site
Krijg die klote voicemailquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wedden dat ze zeggen.. Hmm ja ik kan vanaf hier ook niets voor je doen, dus ga er maar vanuit dat het niet doorgaat en wie weet bellen we je maandag nog.
EDIT: een oproep op Facebook wil ook nog wel eens werken.
Ja normaal hoor je geloof ik in te spreken en dan moeten ze je binnen 15min terugbellen ofzo.. Las ik laatst op de FB-pagina toen een zieke chauffeur ze ook niet te pakken kreeg. Daarna reageerde de FB-EWer dat hij/zij ervoor ging zorgen dat hij z.s.m. werd teruggebeld.quote:
Maar goed dat je het zelf in de gaten had dan....ik had een keer een rit gekregen zonder dat ze me gebeld hadden. Logde in en er stond ineens een ritje van 20 km aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef RTS91 het volgende:
Nou eindelijk contact gehad. Ritten geannuleerd, zonder dat ik gebeld ben...
Kun je wel lekker leren maandagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef RTS91 het volgende:
Nou eindelijk contact gehad. Ritten geannuleerd, zonder dat ik gebeld ben...
Nee ik kreeg wel de sms maar ben niet beschikbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Thrasyllus het volgende:
Iemand nog dat spoedje veenendaal born gedaan?
Nee, was al onderweg.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:10 schreef Thrasyllus het volgende:
Iemand nog dat spoedje veenendaal born gedaan?
Heb m even opgezocht, maar kan het ook niet plaatsen. Misschien dat iedere letter bij een stukje auto hoort, maar dan staan de letters op de afbeelding van de auto weer niet aangegeven..quote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik moet morgen het precheck formulier van de grote autoboer in Almere gebruiken. Weet iemand wat de letters A B C D E F G H I J K L M op dat formulier betekenen en wat ik daarmee moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |