Twee dijken van nummers!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:46 schreef Fallen het volgende:
Klassiekertje voor de zomer:
Het einde ook...
en deze!![]()
Goed nieuwsquote:
Betersss!quote:
quote:
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele game wel geloof. De SP kon me niet boeien en ben dan ook nog niet echt ver. Maar wellicht moet ik de MP maar eens proberen met jou ja, kan je me weer afslachten of reviven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef koei het volgende:
[..]
Wie weet kunnen we dan toch ooit nog eens Killzonen!
Ik weet tegenwoordig hoe ik moet revivenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele game wel geloof. De SP kon me niet boeien en ben dan ook nog niet echt ver. Maar wellicht moet ik de MP maar eens proberen met jou ja, kan je me weer afslachten of reviven...
Nee, ik wil alleen met Fallen spelen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Solique het volgende:
Mindere van de kz3 online is wel dat de meesten al ver gevorderd zijn met de upgrades.
Jullie kunnen altijd roepen kan ik ook mee doen, alleen verveeld zo snel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen met Fallen spelen!
nee hoor, ik denk dat we alle hulp die we kunnen krijgen van harte kunnen gebruiken
Afwachten is stilstaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Mday het volgende:
ja, dat weet ik dus niet. gesprek was wel okee gegaan maar ze zijn zo flink aan het uitbreiden dat ze eigenlijk een slag om de arm willen houden. Denk dat ik ondertussen maar gewoon naar iets anders moet kijken en ze zo nu en dan moet bellen. Ik heb wel kans denk ik, maar ze moeten zelf nog zien of ik ergens qua expertise tussen pas. eigenlijk had ik zo'n oordeel wel verwacht...
maar jebus christ wat werd ik ziek van die files. zó erg, dat je spontaan claustrofobie-aanvallen zou krijgen. ja. dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Tain het volgende:
Jammere van files is dat ze zo populair zijn dat mensen er voor in de rij staanEn terwijl de oplossing zo simpel is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Duimen voor jequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Mday het volgende:
ja, dat weet ik dus niet. gesprek was wel okee gegaan maar ze zijn zo flink aan het uitbreiden dat ze eigenlijk een slag om de arm willen houden. Denk dat ik ondertussen maar gewoon naar iets anders moet kijken en ze zo nu en dan moet bellen. Ik heb wel kans denk ik, maar ze moeten zelf nog zien of ik ergens qua expertise tussen pas. eigenlijk had ik zo'n oordeel wel verwacht...
maar jebus christ wat werd ik ziek van die files. zó erg, dat je spontaan claustrofobie-aanvallen zou krijgen. ja. dus.
Verboden in de kofferbak van je voorligger te rijden.quote:
BAAS!quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is WAARDELOZE WOENSDAG met als tophit:
Kommaarop met je kadooooootjes!quote:
Ja...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:18 schreef SuperFruitig het volgende:
ik snap er geen hol van
bedoelt hij gênant?
ah komt wel goed toch, is het alleen controle?quote:
Je ging op je kat staan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah komt wel goed toch, is het alleen controle?
bah net nog nooit zo'n zielige schreeuw uit mijn kat horen komen
Ja maar dan nogquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah komt wel goed toch, is het alleen controle?
bah net nog nooit zo'n zielige schreeuw uit mijn kat horen komen
The Dentist 2 even kijken voordat je gaatquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. En wat heeft je kat gedaan dan??
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
The Dentist 2 even kijken voordat je gaat
ah meis komt vast goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. En wat heeft je kat gedaan dan??
FEAUTEAUX!@!1!einz11l0l!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik heb eindelijk een jurk voor de trouwdag van mamma gevonden
Oeh wat voor jurk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
die reacties na dat filebord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik heb eindelijk een jurk voor de trouwdag van mamma gevonden
en mijn cappuchino gehad
Ah ik moet binnenkort ook weer... Ik deel je haat aan de tandarts kuuk!quote:
SNUIT!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah ik moet binnenkort ook weer... Ik deel je haat aan de tandarts kuuk!
ja?quote:
quote:
Jaaaa nee die ga ik niet echt online zetten :pquote:
ehm beetje zal met bloemetjes, niet echt iets wat ik normaal zou kopen maarja bruiloft hehquote:
Kan heel leuk zijn!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa nee die ga ik niet echt online zetten :p
[..]
ehm beetje zal met bloemetjes, niet echt iets wat ik normaal zou kopen maarja bruiloft heh
Jaaa ik heb iig wat inde kast hangen nu, dus als ik nix anders vind trek ik deze aan en anders de nieuwere ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan heel leuk zijn!
Ik heb laatst ook een bloemetjes-jurk gekocht, de print is eigenlijk afschuwelijk maar hij stond zo goed dat ik m moest kopen
Je mag ze ook mailen hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa nee die ga ik niet echt online zetten :p
Tietenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik heb iig wat inde kast hangen nu, dus als ik nix anders vind trek ik deze aan en anders de nieuwere ..
ik moet er gewoon nog ff aan wennenplus mijn tieten zitten nu echt opgepropt
Oh dat is irritant he! Hoewel mannen het vaak niet erg vinden!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik heb iig wat inde kast hangen nu, dus als ik nix anders vind trek ik deze aan en anders de nieuwere ..
ik moet er gewoon nog ff aan wennenplus mijn tieten zitten nu echt opgepropt
en dan ook nog kleding gaan delen enzo...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef Poit het volgende:
Dames.. Serieus.. Ik heb ook gevoel he!!
Beetje open en bloot over tieten praten.. Daar kan deze boef helemaal niet tegen!!
Amsterdamquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is irritant he! Hoewel mannen het vaak niet erg vinden!
Waar woon je trouwens? Anders mag je ook wel iets van mij lenen (als we dezelfde maat hebben)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Ik probeer alleen maar te helpen...
En daarom vind ik je ook een poepescheet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
Ik probeer alleen maar te helpen...
Ik heb ook meestal maat S en af en toe idd hetzelfde probleem als jij. Maar maat M zal niet mooi zitten als S verder goed past.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdamgeen idee wat voor maat jij hebt? Ik heb dus van alles maat S alleen mijn boobs passen er dan nooit in
zit te twijfelen om morgen naar ander filiaal te gaan om een M te passen alleen dan zal de jurk wss wel weer te groot zijn ..
mango ben ik geweest maar hadden ze nixquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb ook meestal maat S en af en toe idd hetzelfde probleem als jij. Maar maat M zal niet mooi zitten als S verder goed past.
Misschien moet je eens bij de steps of mango kijken daar hebben ze vaak hele nette jurkjes.
Ahhquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Poit het volgende:
[..]
En daarom vind ik je ook een poepescheet!
agree! zal ik vertellen hoe leuk het in de hunkemuller was vandaag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh
Maar jullie mannen moeten niet klagen over ons tieten-gesprek want ze mogen niet meer gepost worden op fok. Dus hier moeten jullie het tegenwoordig mee doen
Kom ik idd ook nooit de zara, vooral in evh is dat altijd dikke chaos in die winkel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mango ben ik geweest maar hadden ze nixik shop meestal bij de guess maar ook geen leuke jurkjes.
Ik heb deze bij Zara gekocht, een winkel waar ik echt nooit kom want veel te druk en chaosdit is ook het eerste dat ik daar gekocht heb
Ik moet nog een nieuwe bikini na er 100 te hebben gepast dus ik heb ook nog verhalen genoeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
agree! zal ik vertellen hoe leuk het in de hunkemuller was vandaag?
Jamaar.. jamaar.. plaatjes van tieten zijn simpel.. Daar kijk je naar en klaar.. Praten over b00bies triggert de fantasie nog een stukje meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh
Maar jullie mannen moeten niet klagen over ons tieten-gesprek want ze mogen niet meer gepost worden op fok. Dus hier moeten jullie het tegenwoordig mee doen
Zara en h&m en dat soort winkelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kom ik idd ook nooit de zara, vooral in evh is dat altijd dikke chaos in die winkel.
Maar aan de andere kant shar, veel meiden zouden een moord doen voor wat meer tiet
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar.. jamaar.. plaatjes van tieten zijn simpel.. Daar kijk je naar en klaar.. Praten over b00bies triggert de fantasie nog een stukje meer.
ik heb nu echt een toffe van tommy hilfigerquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe bikini na er 100 te hebben gepast dus ik heb ook nog verhalen genoeg!
kittennnquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind het hier wel mooi geweest, op naar huis, snel wat eten roggelen, dan katje uitzoeken (helaas nog niet meenemen) en dan vnv/vannacht laatste punjtes op de i van m'n essay zetten!
Ja dat probeerde ik, maar ik heb gewoon een raar lijf maat-technisch gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zara en h&m en dat soort winkelsik kan er niet tegen
maar ik ben dan ook een verwendkutnest ..
tieten zijn wel oke hoor maar niet als t opgepropt moetbij bikinis kan je latijd zelf samen stellen en verschillene maten nemen enzo
Tanks!quote:
soweiso teveel bewegen op het strandquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat probeerde ik, maar ik heb gewoon een raar lijf maat-technisch gezien.
Maar desnoods hou ik het bij mijn oude bikini. (die past heel goed, maar is zo'n op-het-strand-lig-bikini waarin ik niet teveel moet bewegen)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soweiso teveel bewegen op het stranddan pleuren je boobs er meestal uit ... ik hou me maar zo rustig mogelijk
Haha precies! Daarom hebben mijn vriendinnen en ik altijd een boob-alert!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
soweiso teveel bewegen op het stranddan pleuren je boobs er meestal uit ... ik hou me maar zo rustig mogelijk
of witte bikinis... die schijnen altijd door in t water!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha precies! Daarom hebben mijn vriendinnen en ik altijd een boob-alert!
Valt er eentje uit en heeft ze het niet door hebben we een teken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |