Twee dijken van nummers!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:46 schreef Fallen het volgende:
Klassiekertje voor de zomer:
Het einde ook...
en deze!![]()
Goed nieuwsquote:
Betersss!quote:
quote:
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele game wel geloof. De SP kon me niet boeien en ben dan ook nog niet echt ver. Maar wellicht moet ik de MP maar eens proberen met jou ja, kan je me weer afslachten of reviven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef koei het volgende:
[..]
Wie weet kunnen we dan toch ooit nog eens Killzonen!
Ik weet tegenwoordig hoe ik moet revivenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele game wel geloof. De SP kon me niet boeien en ben dan ook nog niet echt ver. Maar wellicht moet ik de MP maar eens proberen met jou ja, kan je me weer afslachten of reviven...
Nee, ik wil alleen met Fallen spelen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Solique het volgende:
Mindere van de kz3 online is wel dat de meesten al ver gevorderd zijn met de upgrades.
Jullie kunnen altijd roepen kan ik ook mee doen, alleen verveeld zo snel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:06 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen met Fallen spelen!
nee hoor, ik denk dat we alle hulp die we kunnen krijgen van harte kunnen gebruiken
Afwachten is stilstaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Mday het volgende:
ja, dat weet ik dus niet. gesprek was wel okee gegaan maar ze zijn zo flink aan het uitbreiden dat ze eigenlijk een slag om de arm willen houden. Denk dat ik ondertussen maar gewoon naar iets anders moet kijken en ze zo nu en dan moet bellen. Ik heb wel kans denk ik, maar ze moeten zelf nog zien of ik ergens qua expertise tussen pas. eigenlijk had ik zo'n oordeel wel verwacht...
maar jebus christ wat werd ik ziek van die files. zó erg, dat je spontaan claustrofobie-aanvallen zou krijgen. ja. dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Tain het volgende:
Jammere van files is dat ze zo populair zijn dat mensen er voor in de rij staanEn terwijl de oplossing zo simpel is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Duimen voor jequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef Mday het volgende:
ja, dat weet ik dus niet. gesprek was wel okee gegaan maar ze zijn zo flink aan het uitbreiden dat ze eigenlijk een slag om de arm willen houden. Denk dat ik ondertussen maar gewoon naar iets anders moet kijken en ze zo nu en dan moet bellen. Ik heb wel kans denk ik, maar ze moeten zelf nog zien of ik ergens qua expertise tussen pas. eigenlijk had ik zo'n oordeel wel verwacht...
maar jebus christ wat werd ik ziek van die files. zó erg, dat je spontaan claustrofobie-aanvallen zou krijgen. ja. dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |