quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
The Dentist 2 even kijken voordat je gaat
ah meis komt vast goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. En wat heeft je kat gedaan dan??
FEAUTEAUX!@!1!einz11l0l!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik heb eindelijk een jurk voor de trouwdag van mamma gevonden
Oeh wat voor jurk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
die reacties na dat filebord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik heb eindelijk een jurk voor de trouwdag van mamma gevonden
en mijn cappuchino gehad
Ah ik moet binnenkort ook weer... Ik deel je haat aan de tandarts kuuk!quote:
SNUIT!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah ik moet binnenkort ook weer... Ik deel je haat aan de tandarts kuuk!
ja?quote:
quote:
Jaaaa nee die ga ik niet echt online zetten :pquote:
ehm beetje zal met bloemetjes, niet echt iets wat ik normaal zou kopen maarja bruiloft hehquote:
Kan heel leuk zijn!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa nee die ga ik niet echt online zetten :p
[..]
ehm beetje zal met bloemetjes, niet echt iets wat ik normaal zou kopen maarja bruiloft heh
Jaaa ik heb iig wat inde kast hangen nu, dus als ik nix anders vind trek ik deze aan en anders de nieuwere ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kan heel leuk zijn!
Ik heb laatst ook een bloemetjes-jurk gekocht, de print is eigenlijk afschuwelijk maar hij stond zo goed dat ik m moest kopen
Je mag ze ook mailen hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa nee die ga ik niet echt online zetten :p
Tietenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik heb iig wat inde kast hangen nu, dus als ik nix anders vind trek ik deze aan en anders de nieuwere ..
ik moet er gewoon nog ff aan wennenplus mijn tieten zitten nu echt opgepropt
Oh dat is irritant he! Hoewel mannen het vaak niet erg vinden!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik heb iig wat inde kast hangen nu, dus als ik nix anders vind trek ik deze aan en anders de nieuwere ..
ik moet er gewoon nog ff aan wennenplus mijn tieten zitten nu echt opgepropt
en dan ook nog kleding gaan delen enzo...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef Poit het volgende:
Dames.. Serieus.. Ik heb ook gevoel he!!
Beetje open en bloot over tieten praten.. Daar kan deze boef helemaal niet tegen!!
Amsterdamquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is irritant he! Hoewel mannen het vaak niet erg vinden!
Waar woon je trouwens? Anders mag je ook wel iets van mij lenen (als we dezelfde maat hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |