SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga vnv m'n katje uitzoeken!ik zal wel weer n filmpje maken en die hier zetten!
Hmm oke, sommige mensen zijn er dus blij meequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef Laniboekje het volgende:
Yay. Ik mag op 4 juli weer bloed gaan geven.
quote:
I know!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Laniboekje het volgende:
Awwwwwwwww![]()
![]()
Poit, wat zijn ze lievvvvv!
minstens 2 hequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit, zullen wij ook een ratje kopen
Thnxquote:
Nee, wel een collectie scheermesjesquote:
Oh ja uiteraard, we hebben dan ook 2 vogeltjesquote:
sure sure, alsof die volgens nog niet genoeg kabaal makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fruit, zullen wij ook een ratje kopen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
sure sure, alsof die volgens nog niet genoeg kabaal maken
en rotzooi
1 perenijs + 1 perenijs = 2 perenijs behalve als ik de eerste al op heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
IK ZIT AL 2 UUR VAST OP EEN FORMULE FFFUUUUUUU
iemand wiskundig onderlegd hier? Het kan niet heel moeilijk zijn
je bent serieus? 2 ratjes? waar wil je die neerzetten gekquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 perenijs + 1 perenijs = 2 perenijs behalve als ik de eerste al op heb.
Volgens mij geef je de oplossing zelf alquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je bent serieus? 2 ratjes? waar wil je die neerzetten gek
en ratten eten vogels, dus dat is geen top-combi
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 perenijs + 1 perenijs = 2 perenijs behalve als ik de eerste al op heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij geef je de oplossing zelf al
Ik zou het deze persoon vragen, die weet wel eens wat over getalletjes:quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm fok is traag met laden van topics, of hebben meer mensen er last van?
Mijn paps heeft wiskunde gestudeerd. Stuur maar op, dan leg ik het vanavond eens aan hem voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking.
bedoel je nu dat het bij jou traag is en vraag je of anderen er last van hebben.
Of
FOK! is traag, zijn er andere sites die ook traag zijn?
Nooit, ik drink geen koffie. Maar je vergelijking blijft scheef. Maar hier gaat niets traag in ieder geval, op het pellen van mijn sinaasappel na. Rotvellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. volgens mij had ik het over fok..
geen koffie op vandaag?
ik heb al meer dan 20 mensen in streetpassquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Oeh, ik moet je nog toevoegen als m'n 3DS maatje.. Nog niet gedaan..
Zijn jullie al iemand via Streetpass tegen gekomen? Ik neem dat ding regelmatig mee in de hoop in de trein / op het station iets op te pakken maar so far nog geen resultaat..
Ik nogal wat, allemaal van de E3quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al meer dan 20 mensen in streetpass
Nja zodra je een topic bekijkt, zie je alleen de op en de rest niet :/. En na 10 seconden komt de rest pasquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit, ik drink geen koffie. Maar je vergelijking blijft scheef. Maar hier gaat niets traag in ieder geval, op het pellen van mijn sinaasappel na. Rotvellen.
Jahoor!! De sexy dame is weer populairder dan ik..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al meer dan 20 mensen in streetpass
Ah ja op de E3 kun je een hoop streetpass scoren iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nogal wat, allemaal van de E3Zelfs Miyamoto en Reggie
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor!! De sexy dame is weer populairder dan ik..
Nee, geen last van. Mobiel? Browser? Provider?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zodra je een topic bekijkt, zie je alleen de op en de rest niet :/. En na 10 seconden komt de rest pas
Firefox, Ziggo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Mobiel? Browser? Provider?
Versie 5 zekerquote:
quote:
Moet het nu hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn paps heeft wiskunde gestudeerd. Stuur maar op, dan leg ik het vanavond eens aan hem voor
Flash die loopt te bokken? Onder de OP zit natuurlijk zo'n flashbanner...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zodra je een topic bekijkt, zie je alleen de op en de rest niet :/. En na 10 seconden komt de rest pas
Ah joh! Ze hoeven niet in dezelfde kooi!! Gekkie!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je bent serieus? 2 ratjes? waar wil je die neerzetten gek
en ratten eten vogels, dus dat is geen top-combi
Mijn oude mac loopt soms al te bokken op animated gifsquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Flash die loopt te bokken? Onder de OP zit natuurlijk zo'n flashbanner...
Zou het wel eens kunnen zijn idd, krijg idd onderin een melding dat ie ergens op aan het wachten is..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Flash die loopt te bokken? Onder de OP zit natuurlijk zo'n flashbanner...
Maar animated gifs is dan ook iets waar Safari echt totaal niet mee overweg kan. Niet dat ik nu zo'n splinternieuwe iMac heb, maar ook die kreunt en steunt bij een pagina met een aantal animated gifs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude mac loopt soms al te bokken op animated gifsDIng kan echt niets meer. Alleen nu geen geld om eennieuwe te kopen, dus jammerdebammer, gifjes skippen dan maar
De flashplugin voor Mac is ook niet helemaal 100% op het momentquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar animated gifs is dan ook iets waar Safari echt totaal niet mee overweg kan. Niet dat ik nu zo'n splinternieuwe iMac heb, maar ook die kreunt en steunt bij een pagina met een aantal animated gifs.
FireFox gaat daar toch beter mee om. Maar ja, Safari blijft gewoon verder wel een lekkere browser en dus default.
You're welcome.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
hmh, waarom komt k*t nieuws altijd vlak voor de vakantie
Hmmquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
Zie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Gezien de mening van Apple over Adobe Flash zal dat niet snel veranderenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
De flashplugin voor Mac is ook niet helemaal 100% op het moment
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte.
[..]
Zie:Altijd kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
[..]
Zie:Damn kerel... Sterkte inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
[..]
Zie:bah veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Konijntjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
Poit, ik zit nog in dubio om een konijntje te kopen of niet. Gisteren bijna gedaan maar toen vond ik het zielig om dat beest te gaan verplaatsen in die brandende hitte. En vandaag heb ik geen tijd... Misschien morgen weer eens kijken of niet... Want dat betekent nog een nachtje erover slapen en dan ben ik vast weer genezen van mijn gevoel: hebbuh, hebbuh, hebbuh!
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte man !!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Beestje zal wel op het balkon komen te staan met het hok en dat is juist het euvel... Hok wat ik op het oog heb is waarschijnlijk net een aantal cm's langer en staat dan net niet lekker op het balkon. Dus dat houdt me een beetje tegen... Voor de rest weet ik natuurlijk al helemaal hoe die dan zal gaan heten en bladiebladiebla...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Konijntjes
Geweldige beesten!
Als ik er de ruimte voor had gehad dan wist ik het wel
Ligt eraan wat voor beestjesquote:
quote:
Vanaf morgen 2quote:
Haha, geweldig.. Dan moet je toch een keuze maken... Of een ander hok of niet zo zeurenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Beestje zal wel op het balkon komen te staan met het hok en dat is juist het euvel... Hok wat ik op het oog heb is waarschijnlijk net een aantal cm's langer en staat dan net niet lekker op het balkon. Dus dat houdt me een beetje tegen... Voor de rest weet ik natuurlijk al helemaal hoe die dan zal gaan heten en bladiebladiebla...![]()
Ik ben te erg.
Oh, die meegeteld dan euh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, die meegeteld dan euh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet zo'n goede cameraquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
k verwacht wel picspam vanaf morgen meneertje!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef Laniboekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje Poit. Maar dan iets jonger. En de naam: Noga.![]()
![]()
lieefquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:14 schreef Laniboekje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje Poit. Maar dan iets jonger. En de naam: Noga.![]()
![]()
Dat excuus word van mijn kant ook niet geaccepteerdquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga nu de stad in fietsen, cappuchino en lunchen met vriendinnetje
knijn halen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
Ik maak mijzelf weer helemaal gek met dat knijn. Ik ga douchen, lunchen en dan op pad richting Breda.
Nee maar echt!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat excuus word van mijn kant ook niet geaccepteerd
geen smoesjes !quote:
En daarna knijn halen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee
Bijkletsen met een vriendin die daar woont en die ik alweer te lang niet gezien heb.
Nee, maar echt!!!quote:
Omstandigheden maken voor mij niet uit, foto mislukt toch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:19 schreef Poit het volgende:
Nee maar echt!
Heb niet zulk goed licht in m'n stulpje (spaarlampen) en alle foto's zijn dan donker en korrelig as hell..
Gezellig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
Ik maak mijzelf weer helemaal gek met dat knijn. Ik ga douchen, lunchen en dan op pad richting Breda.
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Knuf.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Thanksquote:
Nouja, sterkte er mee. Het zijn de moeilijke dingen wel in het leven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef Solique het volgende:
Thanks allen
Overleef het wel, weten ook niet hoelang het nog kan gaan duren.
Al gaat het de laatste maand wel enorm hard achteruit.
Maar wij blijven positief.
Oeh! Ik ga kijken.quote:
[..]
Zie:Sterkte sol!! * insert bloemetje *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Dat wordt lang zwaaien danquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Succes. Ik heb namelijk geen idee waar ik naar moet zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |