quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 perenijs + 1 perenijs = 2 perenijs behalve als ik de eerste al op heb.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij geef je de oplossing zelf al
Ik zou het deze persoon vragen, die weet wel eens wat over getalletjes:quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
IK ZIT AL 2 UUR VAST OP EEN FORMULE FFFUUUUUUU
iemand wiskundig onderlegd hier? Het kan niet heel moeilijk zijn
Vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm fok is traag met laden van topics, of hebben meer mensen er last van?
Mijn paps heeft wiskunde gestudeerd. Stuur maar op, dan leg ik het vanavond eens aan hem voorquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:24 schreef SuperFruitig het volgende:
IK ZIT AL 2 UUR VAST OP EEN FORMULE FFFUUUUUUU
iemand wiskundig onderlegd hier? Het kan niet heel moeilijk zijn
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking.
bedoel je nu dat het bij jou traag is en vraag je of anderen er last van hebben.
Of
FOK! is traag, zijn er andere sites die ook traag zijn?
Nooit, ik drink geen koffie. Maar je vergelijking blijft scheef. Maar hier gaat niets traag in ieder geval, op het pellen van mijn sinaasappel na. Rotvellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..].. volgens mij had ik het over fok..
geen koffie op vandaag?
ik heb al meer dan 20 mensen in streetpassquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Oeh, ik moet je nog toevoegen als m'n 3DS maatje.. Nog niet gedaan..
Zijn jullie al iemand via Streetpass tegen gekomen? Ik neem dat ding regelmatig mee in de hoop in de trein / op het station iets op te pakken maar so far nog geen resultaat..
Ik nogal wat, allemaal van de E3quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al meer dan 20 mensen in streetpass
Nja zodra je een topic bekijkt, zie je alleen de op en de rest niet :/. En na 10 seconden komt de rest pasquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit, ik drink geen koffie. Maar je vergelijking blijft scheef. Maar hier gaat niets traag in ieder geval, op het pellen van mijn sinaasappel na. Rotvellen.
Jahoor!! De sexy dame is weer populairder dan ik..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb al meer dan 20 mensen in streetpass
Ah ja op de E3 kun je een hoop streetpass scoren iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nogal wat, allemaal van de E3Zelfs Miyamoto en Reggie
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor!! De sexy dame is weer populairder dan ik..
Nee, geen last van. Mobiel? Browser? Provider?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zodra je een topic bekijkt, zie je alleen de op en de rest niet :/. En na 10 seconden komt de rest pas
Firefox, Ziggo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Mobiel? Browser? Provider?
Versie 5 zekerquote:
quote:
Moet het nu hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn paps heeft wiskunde gestudeerd. Stuur maar op, dan leg ik het vanavond eens aan hem voor
Flash die loopt te bokken? Onder de OP zit natuurlijk zo'n flashbanner...quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zodra je een topic bekijkt, zie je alleen de op en de rest niet :/. En na 10 seconden komt de rest pas
Ah joh! Ze hoeven niet in dezelfde kooi!! Gekkie!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
je bent serieus? 2 ratjes? waar wil je die neerzetten gek
en ratten eten vogels, dus dat is geen top-combi
Mijn oude mac loopt soms al te bokken op animated gifsquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Flash die loopt te bokken? Onder de OP zit natuurlijk zo'n flashbanner...
Zou het wel eens kunnen zijn idd, krijg idd onderin een melding dat ie ergens op aan het wachten is..quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Flash die loopt te bokken? Onder de OP zit natuurlijk zo'n flashbanner...
Maar animated gifs is dan ook iets waar Safari echt totaal niet mee overweg kan. Niet dat ik nu zo'n splinternieuwe iMac heb, maar ook die kreunt en steunt bij een pagina met een aantal animated gifs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude mac loopt soms al te bokken op animated gifsDIng kan echt niets meer. Alleen nu geen geld om eennieuwe te kopen, dus jammerdebammer, gifjes skippen dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |