De flashplugin voor Mac is ook niet helemaal 100% op het momentquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar animated gifs is dan ook iets waar Safari echt totaal niet mee overweg kan. Niet dat ik nu zo'n splinternieuwe iMac heb, maar ook die kreunt en steunt bij een pagina met een aantal animated gifs.
FireFox gaat daar toch beter mee om. Maar ja, Safari blijft gewoon verder wel een lekkere browser en dus default.
You're welcome.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
hmh, waarom komt k*t nieuws altijd vlak voor de vakantie
Hmmquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:54 schreef Solique het volgende:
Zie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Gezien de mening van Apple over Adobe Flash zal dat niet snel veranderenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
De flashplugin voor Mac is ook niet helemaal 100% op het moment
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte.
[..]
Zie:Altijd kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
[..]
Zie:Damn kerel... Sterkte inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
[..]
Zie:bah veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Konijntjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:59 schreef Laniboekje het volgende:
Poit, ik zit nog in dubio om een konijntje te kopen of niet. Gisteren bijna gedaan maar toen vond ik het zielig om dat beest te gaan verplaatsen in die brandende hitte. En vandaag heb ik geen tijd... Misschien morgen weer eens kijken of niet... Want dat betekent nog een nachtje erover slapen en dan ben ik vast weer genezen van mijn gevoel: hebbuh, hebbuh, hebbuh!
[..]
Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte man !!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Beestje zal wel op het balkon komen te staan met het hok en dat is juist het euvel... Hok wat ik op het oog heb is waarschijnlijk net een aantal cm's langer en staat dan net niet lekker op het balkon. Dus dat houdt me een beetje tegen... Voor de rest weet ik natuurlijk al helemaal hoe die dan zal gaan heten en bladiebladiebla...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Konijntjes
Geweldige beesten!
Als ik er de ruimte voor had gehad dan wist ik het wel
Ligt eraan wat voor beestjesquote:
quote:
Vanaf morgen 2quote:
Haha, geweldig.. Dan moet je toch een keuze maken... Of een ander hok of niet zo zeurenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Beestje zal wel op het balkon komen te staan met het hok en dat is juist het euvel... Hok wat ik op het oog heb is waarschijnlijk net een aantal cm's langer en staat dan net niet lekker op het balkon. Dus dat houdt me een beetje tegen... Voor de rest weet ik natuurlijk al helemaal hoe die dan zal gaan heten en bladiebladiebla...![]()
Ik ben te erg.
Oh, die meegeteld dan euh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, die meegeteld dan euh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |