quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alleen op z'n grieks, zodat ik haar buikspreekpop-kop niet hoef te zien.
pberends, ouwe treknetel, heb je daar ook een artikel van?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:21 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Martine van Veelen daarentegen.
Lol, vertel eens?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als je les van Ockels hebt gehad (zoals ik) neem je hem inderdaad nooit meer serieus.
Je moet toch ook benzine pompen? Ik zie geen verschilquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet praktisch? Hier in de buurt staat ook zo een oplaadstation, op de stoep, lekker handig.
Uiteraard, zweren op god, alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef msnk het volgende:
Is het koninklijk huis gelovig eigenlijk? Vast wel zeker?
Ik zat er met mijn collega over te filosoferen en wij kwamen nog op het probleem hoe al die stroom op te wekken, als echt HEEL veel auto's op electriciteit zouden gaan werken. Het toeval wilde namelijk dat bij ons gebouw NET een electrische auto aan kwam rijden (sportmodel, een Telas? zoiets, weet de naam niet meer, van leasemaatschappij Athlon die daar ook in de buurt zitten).quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef msnk het volgende:
Jammer dat er zo weinig tijd werd gegeven aan de hele geloof vs wetenschap discussie.
Die Martine was zo lachwekkend hè. Dikke cleavage laten zien (op de EO nog wel) want butterface
[..]
Je moet toch ook benzine pompen? Ik zie geen verschil? Behalve dan natuurlijk dat elektrisch nu nog in een babyfase zit, maar als men het wil kan dat heel snel veranderen, moet je het wel willen en afgaande op reacties is die wil er bij te veel mensen er (nog) niet
Is het koninklijk huis gelovig eigenlijk? Vast wel zeker?
Op het moment dat ik het typte zat ik al te denken, misschien een beetje stom geformuleerd. En ik had gelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat deze post enigszins erotiserend op mij werkt.
Nouja, het kan ons eindelijk ook iets nader tot elkaar brengen. Alles is liefde, alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef Karina het volgende:
Op het moment dat ik het typte zat ik al te denken, misschien een beetje stom geformuleerd. En ik had gelijk![]()
Gast! Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:21 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Martine van Veelen daarentegen.
Als Peter Beense aan tafel zit kun je inderdaad maar maximaal 3 andere gasten uitnodigen en aan de andere kant van de tafel zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Minister Maxime Verhagen, cabaretier Jandino Asporaat, journalist Faroek Özgünes en volkszanger Peter Beense.
Behalve Peter Beense dan misschien...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, het kan ons eindelijk ook iets nader tot elkaar brengen. Alles is liefde, alles.
Petertje bedoelt het goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve Peter Beense dan misschien...
Petertje is ook een harde werker. Hij ziet het belang in van deftig eten. Toch blijft hij al jaren en jaren onder de magische grens van 250 kilo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Petertjeik pas er 5 keer in. Hij eet meer op een dag dan ik in een week.
Goeie kroketten wel. Soms ga ik ze een half uur zitten prakken voor de lucht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn kroeg zit ook naast de Kwekkeboom geloof ik, dus zo raar is het niet dat die gast zo dik is
Nee zit tegenover Van Dobben, die maken ook kroketten trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn kroeg zit ook naast de Kwekkeboom geloof ik, dus zo raar is het niet dat die gast zo dik is
Waarom kroketten worden gemaakt is Petertje. One way or another.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zit tegenover Van Dobben, die maken ook kroketten trouwens
Wel handig, aan de ene kant van de straat bier, oversteken en daar zijn de kroketten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarom kroketten worden gemaakt is Petertje. One way or another.
Die man heeft echt over het leven nagedacht. En is nog vermogend ook, alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig, aan de ene kant van de straat bier, oversteken en daar zijn de kroketten.
IK zou hem bijna gaan versieren, bijnaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Die man heeft echt over het leven nagedacht. En is nog vermogend ook, alles.
Is dat Urkel? Maar dan ouder?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hier iemand nog vrolijk van?
Dit is een hele vervelende neger.
Mag ik dat zegg0n? Ja want het is zo.
Werd na 1 dag uit de Lama's gegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |