Nee ik haat dat. Al die stuiterende puisterige pubers die vol met GHB zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee ik haat dat. Al die stuiterende puisterige pubers die vol met GHB zitten
Waarom GHB, daar ga je niet van stuiterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
[..]
Ik ben geen stuiterende puisterige puber vol met GHB (kun je me wel makkelijk verkrachten gok ik) maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thunderdome plaatjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb een HH album, hardcore flashback II
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom GHB, daar ga je niet van stuiteren?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben geen stuiterende puisterige puber vol met GHB (kun je me wel makkelijk verkrachten gok ik) maar goed.
quote:
[..]
Of sloeg daar je spoiler opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Niet nat worden hèquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
Het begint opeens weer keihard te regenen. Ik schrok me rot.
Stilte voor de stormquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
Het is hier al een uur droog en stil
Houden zo.
Unite vind ik ook goed hoor, ben niet alleen tranceluisteraarquote:
gelukkigquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Unite vind ik ook goed hoor, ben niet alleen tranceluisteraar
Dan nog slaapt het wel kutquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is maar onweer, je gaat er niet dood aan.
Dude waar heb je het vanmiddag allemaal over gehadquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:28 schreef yosander het volgende:
Dankzij Suus weet ik waar de lyrics van dit bazennummer vandaan komt.
Nee, dat was net op msnquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dude waar heb je het vanmiddag allemaal over gehad
Precies. Heerlijke die oude NC tunequote:
HIER.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Ezell het volgende:
Limburg adoratie topique
Zijn er nog Limburgers online?
quote:
Overijsselquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Ezell het volgende:
Limburg adoratie topique
Zijn er nog Limburgers online?
quote:
Jordy is er ook nog.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
4x Overijssel, 1x brabant, 1x limburg.
Dat had eigenlijk niets met Limburg te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef Keauning het volgende:
[..]
HAIWHIAWHIWAHIAWHWAIAHI
woon aan de Belgische grens. Faal.
Noord-Holland.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik sta er niet bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ben ook tuig. KOM DAN JONGUH IK LAAT JE TANDJES TUFFEH HE HE HE KOMT ERUIT DAN!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd gelijk aan tuig denken
boerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef emzor1994 het volgende:
Veel Overijsselaars hier(of hoe je dat ook noemt)
Suus terroriseerde heel Zwolle johquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd gelijk aan tuig denken
jonge, ik maak je kapot met al m'n mattiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben ook tuig. KOM DAN JONGUH IK LAAT JE TANDJES TUFFEH HE HE HE KOMT ERUIT DAN!!
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
jonge, ik maak je kapot met al m'n matties
Dat weet iedereen hier al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
koning woont ook in... limburg....
Trekkers mogen ook door een stad rijden hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ook(ookal woon ik in een stad
)
whaha zal bestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Suus terroriseerde heel Zwolle joh.
Kikkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen haat mij
En hier worden de donders ook steeds harder
Nee, dat ging niet om jou. Het ging om de 'grap'. Kutgrap.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen haat mij
En hier worden de donders ook steeds harder
Frieslandquote:
Ja waar is die heen eigenlijk?quote:
Brabo'squote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
NIKS TEGEN BRABO'S JONGUH GODVERDOMME
Zeg dan West-Holland, want ZH en Zeeland zijn ookquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heeft zichzelf 2x laten bannen omdat verlsaafd
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heeft zichzelf 2x laten bannen omdat verlsaafd
Daarom: Frieslandquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uberhaupt op je eigen land bashen
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus daar weet ik (nog) niks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeg dan West-Holland, want ZH en Zeeland zijn ook
Ik geloof je wel hoor, klinkt op zich niet eens zo raar KB kennendequote:
Neem het nou maar van mij aan, Zeelandquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus daar weet ik (nog) niks van.
Zeeland.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neem het nou maar van mij aan, Zeeland
Ik ben nog nooit in Flevoland, Friesland en Groningen geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus daar weet ik (nog) niks van.
Ik kwam een keer op vakantie een groep brabo's tegen. Ze deden serieus niets anders dan new kids citeren en arrogant zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom heeft iedereen hier toch een hekel aan Brabant? Brabant is de beste provincie van Nederland, iedereen behandelt ons als een stel achterlijke debielen.
Vooroordelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom heeft iedereen hier toch een hekel aan Brabant? Brabant is de beste provincie van Nederland, iedereen behandelt ons als een stel achterlijke debielen.
Vooroordelen.quote:
Brabanders denken heel stoer en gezellig te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kwam een keer op vakantie een groep brabo's tegen. Ze deden serieus niets anders dan new kids citeren en arrogant zijn.
Case Closed, geen vooroordelen.quote:
Ossenaren zeker.:')quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kwam een keer op vakantie een groep brabo's tegen. Ze deden serieus niets anders dan new kids citeren en arrogant zijn.
Ik niet. Ik ben gewoon een vaag mens. Mja ach.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Brabanders denken heel stoer en gezellig te zijn.
Als je nu zo gaat beginnen ga ik je lastig vallen komend schooljaar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Keauning het volgende:
Maar ik kan het wel vinden met Brabo's hoor.
Hmm.. volgens mij ben ik in minder provincie's geweest. Tweemaal op 'vakantie' geweest in Limburg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Flevoland, Friesland en Groningen geweest.![]()
Drenthe ben ik wel eens langer geweest, Overijssel ben ik vaker doorheen gekomen.
Bang zijn voor spinnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef strontboer het volgende:
Ghehe, ik dacht al wat kriebelt het toch bij mn been. Zit er een fucking grote spin. Gelijk overreden met de wieltjes-poot-ding van bureaustoel. Dat zal 'm leren!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen
Spinnen vangen muggen, als ik ze vind verstop ik ze zodat mijn zusje ze niet doodmept
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen
Spinnen vangen muggen, als ik ze vind verstop ik ze zodat mijn zusje ze niet doodmept
Lui uit Oss zijn zo gek als een deur ja. Echt waar, maar kun je wel mee lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ossenaren zeker.:')
[..]
Ik niet. Ik ben gewoon een vaag mens. Mja ach.
Lol.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je nu zo gaat beginnen ga ik je lastig vallen komend schooljaar hoor
SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je niks gemistquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben in iedere provincie geweest behalve Friesland en Drenthe.
Daar gaat m'n reputatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jouw heldhaftige verhaaltje wordt hier verbogen
Ja dat sowieso maar ik schop ze gewoon in elkaar zoals een echt Brabo betaamt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol.![]()
We moeten elkaar juist steunen, daar boven de rivieren zijn we in de minderheid.
Whaha komen jullie komend jaar bij elkaar in de klas te zitten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je nu zo gaat beginnen ga ik je lastig vallen komend schooljaar hoor
Je hebt hem doodgemaaktquote:
je typte Limburg verkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat zijn mijn broertjes en zusjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En Zeeland is nog wel groot en deels water...
Ja, gezellig hè.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whaha komen jullie komend jaar bij elkaar in de klas te zitten?
Nee, omdat ik aan het computeren ben en dan mag mij niemand storen. En tevens is zo'n spin fucking irritant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt hem doodgemaakt
Waarom deed je dat dan? Om te bewijzen dat je mannelijker was dan die arme spin?
Wat zei ik nou net!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach over de schutting gegooide Duitser.
Als je dat beest ergens anders zet valt hij je niet lastig, jij monsterquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee, omdat ik aan het computeren ben en dan mag mij niemand storen. En tevens is zo'n spin fucking irritant.
Volgend jaar niet doen hè.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon leuk om te zeggen.
Maar dan moet ik van de stoel af komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je dat beest ergens anders zet valt hij je niet lastig, jij monster
Lui snotjongquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maar dan moet ik van de stoel af komen
Nog nooit in Zwollequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland, Gelderland, Drenthe, Friesland, Groningen en Overijssel geweest. Dat zijn er nog best veel..
Ach joh, zo eentje met grote mond, maar met klein hartje, ofniet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geen idee. Weet niet hoe Heroinjunk in het echt is
Ga eronder staan, ik zal je aaien en strelen. Wees niet bangquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef Flitskikker het volgende:
Welkom Water, had je niet gezien. Je komt hier nu hard naar beneden
Met onweer
Ik vind het eng
Fakking gezellig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geen idee. Weet niet hoe Heroinjunk in het echt is
Zelfe verhaal maar dan met kat, de 'erna' foto's zijn gruwelijk om te laten zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef strontboer het volgende:
Ghehe, ik dacht al wat kriebelt het toch bij mn been. Zit er een fucking grote spin. Gelijk overreden met de wieltjes-poot-ding van bureaustoel. Dat zal 'm leren!
Nee, nog nooit. Ooit ga ik naar Zwolle.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog nooit in Zwolle? Daar moet wat aan gedaan worden
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog nooit in Deventer? Daar moet wat aan gedaan worden
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Ooit ga ik naar Deventer.
Zoietsquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach joh, zo eentje met grote mond, maar met klein hartje, ofniet?
Dat is precies mijn katquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zelfe verhaal maar dan met kat, de 'erna' foto's zijn gruwelijk om te laten zien.
[ afbeelding ]
En waarom dan niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Deventer daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
In mijn dorp WIL je dood gevonden worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Voor je het weet word je aangereden door één of andere racemaniakquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Een minpunt van Zwolle: die kebabzaak waar ik laatst nog zo'n overheerlijke kapsalon had besteld is gesloten, failliet of weetikveelquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Ooit ga ik naar Zwolle.
Krijg ik dan een uberbegrafenis ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
In mijn dorp WIL je dood gevonden worden.
Truequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Voor je het weet word je aangereden door één of andere racemaniak
Omdat Eagles.quote:
Ik ben dit weekend naar Arnhem geweest en kwam daar je concurrent nog tegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Een minpunt van Zwolle: die kebabzaak waar ik laatst nog zo'n overheerlijke kapsalon had besteld is gesloten, failliet of weetikveel.
Ik durf niet door het onweerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ga eronder staan, ik zal je aaien en strelen. Wees niet bang
Ik al 500x of zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben minimaal 20x in Zwolle () geweest.
Waar ga je dan heen? DM misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens Ezell, ik zie net dat de plek waar ik van de zomer op vakantie ga 20km van jouw woonplaats vandaan ligt
Sukkels.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Een minpunt van Zwolle: die kebabzaak waar ik laatst nog zo'n overheerlijke kapsalon had besteld is gesloten, failliet of weetikveel.
Ik vind het gewoon een fijn dorp om in te wonen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krijg ik dan een uberbegrafenis ofzo?
Fakking baasquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben 1x in Zwolle geweest. Voor de LEGO Familiedag![]()
Kohinoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend naar Arnhem geweest en kwam daar je concurrent nog tegen
Dus om 1 persoon, wil je in Deventer niet eens dood gevonden worden? Triestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Naah dat is het niet. Maar dat verhaal ga ik hier niet uitwijden op fok, ik wil geen ban.
Hater.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben minimaal 20x in Zwolle () geweest.
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus om 1 persoon, wil je in Deventer niet eens dood gevonden worden? Triest
Aah, is van dezelfde eigenaar als die van Zwolle. Maar die in Zwolle gaat eraanquote:
't Is Deventer maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kiek 'm goan!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah, is van dezelfde eigenaar als die van Zwolle. Maar die in Zwolle gaat eraan![]()
.
eerst bashen op willekeurige provincies en nu ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit is zeer triest.. Oordelen over een stad waar je nog nooit bent geweest, en alleen op grond van een oude modquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ach er zijn wel meer dingen triest, als ik me daar druk om moet maken ben ik een arm mens.
Doeiquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga maar, misschien kom ik straks nog,
Sowiesoquote:
Trustenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga maar, misschien kom ik straks nog,
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso
Het wordt een Heineken tap btw.
Joh, maak je niet druk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit is zeer triest.. Oordelen over een stad waar je nog nooit bent geweest, en alleen op grond van een oude mod
Boeien laat mij oordelen, dan kan je iedereen die oordeelt over dingen wel triest gaan noemen, omdat je over het algemeen wel vooroordelen hebt. Of wil je mij vertellen dat jij TOTAAL geen vooroordelen hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit is zeer triest.. Oordelen over een stad waar je nog nooit bent geweest, en alleen op grond van een oude mod
Terrasje gepakt in Zwolle.quote:
Ik maak me niet druk.. altijd als ik ergens op in ga zegt iedereen op fok: maak je niet druk.. Triestquote:
Geneukt met Sanderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneukt met Sander
gr grJa dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijke boodschap dan toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.. altijd als ik ergens op in ga zegt iedereen op fok: maak je niet druk.. Triest
Haha, leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ken geen andere mensen uit Zwolle dus ja.
die mod toch ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ken geen andere mensen uit Zwolle dus ja.
voor deze keerquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik mag dat ik ben in die tijd opgegroeid
IK MAG OOK.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik mag dat ik ben in die tijd opgegroeid
quote:
neequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Gasten jullie kennen Iris van de Goo Goo Dolls toch wel? Bazennummer.
Sunny Beach over 8 dagen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
Waar kijken jullie het meeste naar uit? Volgend schooljaar bedoel ik dan.
Nieuwe mensjes ontmoetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
Uit het nietsquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef strontboer het volgende:
Ooh wacht, ik ga pitten.
Trusten allen
Trust0n.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef strontboer het volgende:
Ooh wacht, ik ga pitten.
Trusten allen
's Ochtends starbucks, shoarmazaak op 1 minuut lopen voor lunchquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sunny Beach over 8 7 dagen.
Verder kijk ik niet.
Welterustenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef strontboer het volgende:
Ooh wacht, ik ga pitten.
Trusten allen
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Gaat iedereen naar Sunny Beach hier of hoe zit het
Eerst Sunny Beach zien te overleven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sunny Beach over 8 dagen.
Verder kijk ik niet.
Toch niet elke dag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
's Ochtends starbucks, shoarmazaak op 1 minuut lopen voor lunch
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sunny Beach over 8 dagen.
Verder kijk ik niet.
Oh zeker welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh zeker welIk ben bang dat ik elke dag een Swirl wil halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je een rijke tatta voor zijnquote:
Swirlquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik elke dag een Swirl wil halen.
Ja, mij ook. Eindelijk weer wat anders. Het zijn ook meteen mensen met wie je iets gemeen heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:10 schreef emzor1994 het volgende:
Nieuwe mensen ontmoeten lijkt me wel vet.. ik ga nu toch al minimaal 6 jaar met groot en deels dezelfde mensen om, dus ik wil wel weer eens wat nieuws.
quote:
Frappuccinoquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:11 schreef yosander het volgende:
Starbucks misschien al 20x langsgelopen maar nog nooit geweest, omdat ik van koffie hou
Ja precies, toen ik naar de middelbare ging kende ik al heel veel mensen.. Nu ken ik niemand die dezelfde studie in dezelfde stad gaat doen, dus dan ga je ook niet hangen aan iemand ofzo, gewoon nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Eindelijk weer wat anders. Het zijn ook meteen mensen met wie je iets gemeen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |