quote:
Had oude topic nog openstaanquote:
Je hebt een nieuwe vriendin?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Joah, was heel gezellig! Alleen sodeknetter was was 't warm
.
Terrasjes gepaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef Flitskikker het volgende:
Wat hebben jullie gedaan?
Inderdaad hier ook tantorheet.
Ja, soulmates ALLESquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
Zwolle is nu kats aan het stormen: regent pijpenstelen, onweer zorgt voor een heuse disco en bomen waaien waaien alle kanten op.
Jongee,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
Zwolle is nu kats aan het stormen: regent pijpenstelen, onweer zorgt voor een heuse disco en bomen waaien waaien alle kanten op.
Ik hang nu met m'n kop uit 't raam. Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jongee,ideaal weer om te vliegeren
Hé Jordy, hoorde dat jij als een Duitser praatquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé Jordy, hoorde dat jij als een Duitser praat.
Terrasjes nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Terrasjes gepakt. Meer kon je ook niet doen
.
[..]
Ja, soulmates ALLES
Suus kon je aardig goed nadoen.quote:
Ja, tweequote:
Suusquote:
Gepraat, gelachen, gezweet, gedronkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal op de mini-meet gedaan?![]()
Suus heeft mij nooit gehoordquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Suus.
[..]
Gepraat, gelachen, gezweet, gedronken
Klinkt als de opening van een talkshow, op het zweten naquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Suus.
[..]
Gepraat, gelachen, gezweet, gedronken
Ik ben benieuwdquote:
Suzanne is geen Oprah, kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Klinkt als de opening van een talkshow, op het zweten na
Dank en graag gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trouwens, nog respect voor je review van Sunny Beach![]()
Met plezier gelezen
Hoe jij dan wel praat. Suzanne klonk als 'n echte Braboquote:
Ik praat als een Chileen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe jij dan wel praat. Suzanne klonk als 'n echte Brabo.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik praat als een Chileen natuurlijk.
quote:
mijn ouders weten niet eens wat fok!, laat staan een SC isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien meet ik Suus en Sander ook nog. Maar mijn ouders roeptoeteren nog over wie het zijn etc etc dus dat wordt spannend
Ik kan bevestigen dat Suus je geen kwaad zal doen en Suus zal dat vast ook over mij kunnen bevestigenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien meet ik Suus en Sander ook nog. Maar mijn ouders roeptoeteren nog over wie het zijn etc etc dus dat wordt spannend
Klopt, Tukkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik praat wel met accent
[..]
mijn ouders weten niet eens wat fok!, laat staan een SC is
Zoiets. Klasgenoten enzo geloven ze nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat Suus je geen kwaad zal doen en Suus zal dat vast ook over mij kunnen bevestigen![]()
.
Wat heb je gezegd dan: ja mag ik naar een hardstyle/hardcore feest met een paar FOK!kers in Almere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |