uote]quote:
kankerlelijk geciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef Kaasrol het volgende:
[q
[..]
uote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lelijke edit.
Dat zei je moeder ook over je geboorte gisteren.quote:
geciteerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook over je geboorte gisteren.
quote:
quote:
Alles.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
raar wat heeft dat nou met geboorte te make![]()
Vraag dat maar aan je moeder dan hè... Wij hebben het niet verzonnen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
raar wat heeft dat nou met geboorte te make![]()
ga toch weg met je grofgebekte lijnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je moeder dan hè... Wij hebben het niet verzonnen..
quote:
quote:
quote:
Heh? Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:00 schreef Kaasrol het volgende:
Ik kom er net achter dat ik een geaard stopcontact moet gebruiken voor mijn laptop moet gebruiken ipv een gewone, en dat het daarom zo'n moordwapen is
Door lekstroom zit er een plekje op, als ik daar met mijn arm tegenaankom krijg ik een schok. En dan bedoel ik niet schokje, maar schrikdraad achtigquote:
Ouch..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Door lekstroom zit er een plekje op, als ik daar met mijn arm tegenaankom krijg ik een schok. En dan bedoel ik niet schokje, maar schrikdraad achtig
Tegen het stopcontact?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Door lekstroom zit er een plekje op, als ik daar met mijn arm tegenaankom krijg ik een schok. En dan bedoel ik niet schokje, maar schrikdraad achtig
Nope, tegen de rand links voor.quote:
Gelukkig, want Houten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was dan ook sarcastisch.
Nee, ik maak een grapje.quote:
Daten?quote:
Aluminium rand op de behuizingquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aluminium rand op de behuizing
Kutproduct.
Het zal wel ergens daarboven worden, aangezien je de meest stralende sterren in je ogen hebtquote:
* Mr.DD gooit een ijsblokje op de grond en stampt eropquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het zal wel ergens daarboven worden, aangezien je de meest stralende sterren in je ogen hebt
Heeft ie het op weten te lossen..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef Flitskikker het volgende:
Ik kende ook iemand die een laptop had die schokken gaf
Coolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het zal wel ergens daarboven worden, aangezien je de meest stralende sterren in je ogen hebt
Als je niet gearresteerd word voor het hebben van uit Afrika gesmokkelde zwarte diamanten in je ogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
CoolDan zie ik je daar wel om een uurtje of 8?
Gewoon naast een meisje neerploffen op de bank, hoi zeggen, lief glimlachen: scoren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
* Mr.DD gooit een ijsblokje op de grond en stampt erop
zo nu is het ijs gebroken!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als je niet gearresteerd word voor het hebben van uit Afrika gesmokkelde zwarte diamanten in je ogen
[..]
Gewoon naast een meisje neerploffen op de bank, hoi zeggen, lief glimlachen: scoren.
Het zou heel de dag al gaan onweren en stormen in NB, tot nu toe heb ik alleen maar zon gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem weer in Zeeland, ZH en NB.
Ik had liever regen gehad in deze hittequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Het zou heel de dag al gaan onweren en stormen in NB, tot nu toe heb ik alleen maar zon gehad
Gelukkig zit ik in het groene gedeelte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem weer in Zeeland, ZH en NB.
Groen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in het groene gedeelte.
Troll'dquote:
Ben trots op jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
keihard gegeten en het gras keihard gemaaid.
Wil je ons gras ook doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
keihard gegeten en het gras keihard gemaaid.
Groenlo is een beetje aan de verre kant. Nou valt eigenlijk ook wel mee, als de meet bij jouw thuis was, dan was ik op de fiets gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik ga eens even seizoen twee van the BIG BANG THEORY bekijken.
Heh, wat? Ik woon niet ver van Amsterdam af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ochja jij woonde in Den Helder, dat is ook zo!
Amsterdam, Den Helder, een pot nat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heh, wat? Ik woon niet ver van Amsterdam af.
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Helder, een pot nat.
Alleen wat donkere wolken nog in de Achterhoek.quote:
quote:
Had oude topic nog openstaanquote:
Je hebt een nieuwe vriendin?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
Joah, was heel gezellig! Alleen sodeknetter was was 't warm
.
Terrasjes gepaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef Flitskikker het volgende:
Wat hebben jullie gedaan?
Inderdaad hier ook tantorheet.
Ja, soulmates ALLESquote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
Zwolle is nu kats aan het stormen: regent pijpenstelen, onweer zorgt voor een heuse disco en bomen waaien waaien alle kanten op.
Jongee,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
Zwolle is nu kats aan het stormen: regent pijpenstelen, onweer zorgt voor een heuse disco en bomen waaien waaien alle kanten op.
Ik hang nu met m'n kop uit 't raam. Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jongee,ideaal weer om te vliegeren
Hé Jordy, hoorde dat jij als een Duitser praatquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé Jordy, hoorde dat jij als een Duitser praat.
Terrasjes nog welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Terrasjes gepakt. Meer kon je ook niet doen
.
[..]
Ja, soulmates ALLES
Suus kon je aardig goed nadoen.quote:
Ja, tweequote:
Suusquote:
Gepraat, gelachen, gezweet, gedronkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal op de mini-meet gedaan?![]()
Suus heeft mij nooit gehoordquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Suus.
[..]
Gepraat, gelachen, gezweet, gedronken
Klinkt als de opening van een talkshow, op het zweten naquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Suus.
[..]
Gepraat, gelachen, gezweet, gedronken
Ik ben benieuwdquote:
Suzanne is geen Oprah, kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Klinkt als de opening van een talkshow, op het zweten na
Dank en graag gedaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trouwens, nog respect voor je review van Sunny Beach![]()
Met plezier gelezen
Hoe jij dan wel praat. Suzanne klonk als 'n echte Braboquote:
Ik praat als een Chileen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe jij dan wel praat. Suzanne klonk als 'n echte Brabo.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik praat als een Chileen natuurlijk.
quote:
mijn ouders weten niet eens wat fok!, laat staan een SC isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien meet ik Suus en Sander ook nog. Maar mijn ouders roeptoeteren nog over wie het zijn etc etc dus dat wordt spannend
Ik kan bevestigen dat Suus je geen kwaad zal doen en Suus zal dat vast ook over mij kunnen bevestigenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien meet ik Suus en Sander ook nog. Maar mijn ouders roeptoeteren nog over wie het zijn etc etc dus dat wordt spannend
Klopt, Tukkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik praat wel met accent
[..]
mijn ouders weten niet eens wat fok!, laat staan een SC is
Zoiets. Klasgenoten enzo geloven ze nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat Suus je geen kwaad zal doen en Suus zal dat vast ook over mij kunnen bevestigen![]()
.
Wat heb je gezegd dan: ja mag ik naar een hardstyle/hardcore feest met een paar FOK!kers in Almere?
Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zoiets. Klasgenoten enzo geloven ze niet
Ze wil iig wel weten hoe ik thuiskom, of we daar blijven kroegen, of dat ik bij iemand slaap.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Tja, wat moet je anders zeggen, dat je in je eentje gaat
?
-beschonkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze wil iig wel weten hoe ik thuiskom, of we daar blijven kroegen, of dat ik bij iemand slaap.
Was daar al iets over afgesproken?
Noop. Voor zover ik weet gaan wij nog steeds na 't feest terug met de auto. We komen zelf al plekken tekort in de auto btw, nog een paar vrienden willen mee, maar de auto zit allang volquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze wil iig wel weten hoe ik thuiskom, of we daar blijven kroegen, of dat ik bij iemand slaap.
Was daar al iets over afgesproken?
Hoi Kikkerquote:
Tja daar moet wel even een afspraak over dan. Ik ben wel in voor wat kroegen trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Noop. Voor zover ik weet gaan wij nog steeds na 't feest terug met de auto. We komen zelf al plekken tekort in de auto btw, nog een paar vrienden willen mee, maar de auto zit allang vol!!
zweer danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja daar moet wel even een afspraak over dan. Ik ben wel in voor wat kroegen trouwens
Kom er anders toch nooit
Ik meestal ook wel, maar of ik dat ook nog ben naar FFquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja daar moet wel even een afspraak over dan. Ik ben wel in voor wat kroegen trouwens
Kom er anders toch nooit
viespeukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
Helemaal nat geregend wat is dat lekker.
Je kan inbreken in een supermarkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een broodje kipkerriesalade.
Staat hier in de koelkast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een broodje kipkerriesalade.
Ga je / we ons daar al platzuipen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel, maar of ik dat ook nog ben naar FF![]()
.
Nee, om kip-kerrie salade uit de koelkast te pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dus ik zou naar Sittard moeten rijden om je zu vermorden?
We gaan toch een keer dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iedereen kijkt TV/computert hier terwijl onweer
HmmHm, zal het overwegen. Ik krijg sneller een emailnotificatie van twitter dan dat twitter zelf herlaadtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, om kip-kerrie salade uit de koelkast te pakken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
HmmHm, zal het overwegen. Ik krijg sneller een emailnotificatie van twitter dan dat twitter zelf herlaadt
Hebben de buren WEP dan? Aircrack?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Niet 3 thomson/speedtouch routers in de buurt hebben met default instellingen
Ik heb nu 20Mbps, wat moeten mijn buren met zulk internet
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kom er net achter dat ik vandaag mijn boeken ben vergeten in te leveren![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kom er net achter dat ik vandaag mijn boeken ben vergeten in te leveren![]()
i c wat u did tharquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dus nu word ik afgezeken op twitter, kuttwitter.
Nee, maar aan de hand van de naam van die routers kan je binnen 2 tellen het standaard wachtwoord achterhalen. Heb ik ook zo'n handige app voor op mijn ipodquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hebben de buren WEP dan? Aircrack?
Hallonquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar aan de hand van de naam van die routers kan je binnen 2 tellen het standaard wachtwoord achterhalen. Heb ik ook zo'n handige app voor op mijn ipod
Bij iedere flat gratis internet
Ik ga sowieso niet (veel) zuipen daar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ga je / we ons daar al platzuipen dan?
Echt he, ik had ook internet op bepaalde plekken op schoolquote:
Ah zo.quote:
Ah ja, dat ken ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar aan de hand van de naam van die routers kan je binnen 2 tellen het standaard wachtwoord achterhalen. Heb ik ook zo'n handige app voor op mijn ipod
Bij iedere flat gratis internet
Ja okequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar jammer dat je het nog niet zeker weet!
Heden ten dage nog Lost kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
98% van mijn Lost aflevering, schiet oppp!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Veel te warm om daar in te slapen joh.
Hoezo dat? Het is gewoon een korte broek en t-shirt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht dat zulke dingen voor kinderen waren.
Iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Slapen in onderbroek met dit weer, sowieso.
Naakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Slapen in onderbroek met dit weer, sowieso.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey je moet altijd naar oma luisteren!!
Wtf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
http://shower.axe.nl/?utm(...)_campaign=Axe_Shower
wat
Haha oh. Hij is tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zag toevallig dat jij dat liedje aan het luisteren was.
Scheidingslijn tussen ingesmeerd en niet ingesmeerd ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hier ookScheidingslijn tussen reet en rug is dan wel weer grappig
Whehe maar die is toch lang niet zo duidelijk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef Keauning het volgende:
[..]
Scheidingslijn tussen ingesmeerd en niet ingesmeerd ook.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whehe maar die is toch lang niet zo duidelijk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ik luister nu naar het liedje dat door de ijscowagen hier in de buurt wordt gebruikt als muziekje. Pam pam pam pam.
......................quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ik luister nu naar het liedje dat door de ijscowagen hier in de buurt wordt gebruikt als muziekje. Pam pam pam pam.
Achteraf, ja..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
whehe dan had je mooie letters en figuren ofzo moeten maken
De mijne heeft gewoon een belquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het muziekje van de ijscowagen.
Heb ineens geen honger meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het muziekje van de ijscowagen.
quote:
Zet het dan uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutlied. Toch luister ik ernaar..
Ik word vrolijk van trance, luister dat danquote:
Daar houd ik niet van. Pam pam pam pam.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik word vrolijk van trance, luister dat dan
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neeee ik was mee aan het tududududu'en met Noisecontrollers.
Serieus niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar houd ik niet van. Pam pam pam pam.
Jup, ik meen het.quote:
quote:
Ghehe klassiekertje. Typisch tudududu-nummer.quote:
Dat ook trouwensquote:
Ik luister al jaren hardstyle hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:09 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ghehe klassiekertje. Typisch tudududu-nummer.
Sander heeft wel (positieve) invloed op je of niet?
oquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik luister al jaren hardstyle hoor
Niet raar, maar zie/hoor het niet vaakquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee maar is het zo raar dan dat een meisje hardstyle luister?
Ik stond als klein meisje op Mental Theo & Charly Lownoise te dansen voor de tv.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet raar, maar zie/hoor het niet vaak
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik stond als klein meisje op Mental Theo & Charly Lownoise te dansen voor de tv.
HHC is baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |