Hahaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zoiets. Klasgenoten enzo geloven ze niet
Ze wil iig wel weten hoe ik thuiskom, of we daar blijven kroegen, of dat ik bij iemand slaap.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Tja, wat moet je anders zeggen, dat je in je eentje gaat
?
-beschonkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze wil iig wel weten hoe ik thuiskom, of we daar blijven kroegen, of dat ik bij iemand slaap.
Was daar al iets over afgesproken?
Noop. Voor zover ik weet gaan wij nog steeds na 't feest terug met de auto. We komen zelf al plekken tekort in de auto btw, nog een paar vrienden willen mee, maar de auto zit allang volquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ze wil iig wel weten hoe ik thuiskom, of we daar blijven kroegen, of dat ik bij iemand slaap.
Was daar al iets over afgesproken?
Hoi Kikkerquote:
Tja daar moet wel even een afspraak over dan. Ik ben wel in voor wat kroegen trouwensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Noop. Voor zover ik weet gaan wij nog steeds na 't feest terug met de auto. We komen zelf al plekken tekort in de auto btw, nog een paar vrienden willen mee, maar de auto zit allang vol!!
zweer danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja daar moet wel even een afspraak over dan. Ik ben wel in voor wat kroegen trouwens
Kom er anders toch nooit
Ik meestal ook wel, maar of ik dat ook nog ben naar FFquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja daar moet wel even een afspraak over dan. Ik ben wel in voor wat kroegen trouwens
Kom er anders toch nooit
viespeukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
Helemaal nat geregend wat is dat lekker.
Je kan inbreken in een supermarkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een broodje kipkerriesalade.
Staat hier in de koelkast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een broodje kipkerriesalade.
Ga je / we ons daar al platzuipen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik meestal ook wel, maar of ik dat ook nog ben naar FF![]()
.
Nee, om kip-kerrie salade uit de koelkast te pakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dus ik zou naar Sittard moeten rijden om je zu vermorden?
We gaan toch een keer dood.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iedereen kijkt TV/computert hier terwijl onweer
HmmHm, zal het overwegen. Ik krijg sneller een emailnotificatie van twitter dan dat twitter zelf herlaadtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, om kip-kerrie salade uit de koelkast te pakken.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
HmmHm, zal het overwegen. Ik krijg sneller een emailnotificatie van twitter dan dat twitter zelf herlaadt
Hebben de buren WEP dan? Aircrack?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Niet 3 thomson/speedtouch routers in de buurt hebben met default instellingen
Ik heb nu 20Mbps, wat moeten mijn buren met zulk internet
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kom er net achter dat ik vandaag mijn boeken ben vergeten in te leveren![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kom er net achter dat ik vandaag mijn boeken ben vergeten in te leveren![]()
i c wat u did tharquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dus nu word ik afgezeken op twitter, kuttwitter.
Nee, maar aan de hand van de naam van die routers kan je binnen 2 tellen het standaard wachtwoord achterhalen. Heb ik ook zo'n handige app voor op mijn ipodquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hebben de buren WEP dan? Aircrack?
Hallonquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar aan de hand van de naam van die routers kan je binnen 2 tellen het standaard wachtwoord achterhalen. Heb ik ook zo'n handige app voor op mijn ipod
Bij iedere flat gratis internet
Ik ga sowieso niet (veel) zuipen daar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ga je / we ons daar al platzuipen dan?
Echt he, ik had ook internet op bepaalde plekken op schoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |