Daten?quote:
Aluminium rand op de behuizingquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aluminium rand op de behuizing
Kutproduct.
Het zal wel ergens daarboven worden, aangezien je de meest stralende sterren in je ogen hebtquote:
* Mr.DD gooit een ijsblokje op de grond en stampt eropquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het zal wel ergens daarboven worden, aangezien je de meest stralende sterren in je ogen hebt
Heeft ie het op weten te lossen..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef Flitskikker het volgende:
Ik kende ook iemand die een laptop had die schokken gaf
Coolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het zal wel ergens daarboven worden, aangezien je de meest stralende sterren in je ogen hebt
Als je niet gearresteerd word voor het hebben van uit Afrika gesmokkelde zwarte diamanten in je ogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
CoolDan zie ik je daar wel om een uurtje of 8?
Gewoon naast een meisje neerploffen op de bank, hoi zeggen, lief glimlachen: scoren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
* Mr.DD gooit een ijsblokje op de grond en stampt erop
zo nu is het ijs gebroken!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als je niet gearresteerd word voor het hebben van uit Afrika gesmokkelde zwarte diamanten in je ogen
[..]
Gewoon naast een meisje neerploffen op de bank, hoi zeggen, lief glimlachen: scoren.
Het zou heel de dag al gaan onweren en stormen in NB, tot nu toe heb ik alleen maar zon gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem weer in Zeeland, ZH en NB.
Ik had liever regen gehad in deze hittequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Het zou heel de dag al gaan onweren en stormen in NB, tot nu toe heb ik alleen maar zon gehad
Gelukkig zit ik in het groene gedeelte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem weer in Zeeland, ZH en NB.
Groen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in het groene gedeelte.
Troll'dquote:
Ben trots op jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
keihard gegeten en het gras keihard gemaaid.
Wil je ons gras ook doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
keihard gegeten en het gras keihard gemaaid.
Groenlo is een beetje aan de verre kant. Nou valt eigenlijk ook wel mee, als de meet bij jouw thuis was, dan was ik op de fiets gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Ik ga eens even seizoen twee van the BIG BANG THEORY bekijken.
Heh, wat? Ik woon niet ver van Amsterdam af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ochja jij woonde in Den Helder, dat is ook zo!
Amsterdam, Den Helder, een pot nat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heh, wat? Ik woon niet ver van Amsterdam af.
Nee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Amsterdam, Den Helder, een pot nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |