Geef regen AUB.!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Boh het is vet klam, maar ziet eruit alsof het gaat regenen.
quote:
Jij dacht toch al dat je geslaagT was?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Een der laatste posts des Gitaarmats in EXA SC.
Morgen richting Belgie.
Ben er niet met m'n eigen examenuitslag.
Dankjewel voor je betrokkenheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moest net even de zolder op om de router te rebooten, medelijden met alle mensen die op de zolder slapen.
De remixes van Camo & Krookedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eindelijk de DnB plaat van afgelopen zaterdag gevonden
Dat is helemaal niet met een pquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eindelijk de DnB plaat van afgelopen zaterdag gevonden
?quote:
Klinkt ook lekkahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De remixes van Camo & Krooked
Ook een pareltje deze;
Je zei dat het met een P wasquote:
Weet ik veelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Och ja, nee dat was sarcastisch, hoe zou ik inhemelsnaam moeten weten dat het met een P was
Ge ken de groete uit broabant kreégequote:
Daar gebruik ik een afstandbediening voorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moest net even de zolder op om de router te rebooten, medelijden met alle mensen die op de zolder slapen.
Nee, ik zit nu in de trein naar huis!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nog steeds aan het terassen ?
Leuke minimeet gehadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in de trein naar huis!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sander en Suzanne zullen ook wel aan het wegsmoren zijn
Oeh, ik had gelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
En ik heb er 5 liter uitgezweet volgens mij, sodefuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |