Kohinoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend naar Arnhem geweest en kwam daar je concurrent nog tegen
Dus om 1 persoon, wil je in Deventer niet eens dood gevonden worden? Triestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Naah dat is het niet. Maar dat verhaal ga ik hier niet uitwijden op fok, ik wil geen ban.
Hater.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben minimaal 20x in Zwolle () geweest.
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus om 1 persoon, wil je in Deventer niet eens dood gevonden worden? Triest
Aah, is van dezelfde eigenaar als die van Zwolle. Maar die in Zwolle gaat eraanquote:
't Is Deventer maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kiek 'm goan!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah, is van dezelfde eigenaar als die van Zwolle. Maar die in Zwolle gaat eraan![]()
.
eerst bashen op willekeurige provincies en nu ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit is zeer triest.. Oordelen over een stad waar je nog nooit bent geweest, en alleen op grond van een oude modquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ach er zijn wel meer dingen triest, als ik me daar druk om moet maken ben ik een arm mens.
Doeiquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga maar, misschien kom ik straks nog,
Sowiesoquote:
Trustenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga maar, misschien kom ik straks nog,
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Sowieso
Het wordt een Heineken tap btw.
Joh, maak je niet druk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit is zeer triest.. Oordelen over een stad waar je nog nooit bent geweest, en alleen op grond van een oude mod
Boeien laat mij oordelen, dan kan je iedereen die oordeelt over dingen wel triest gaan noemen, omdat je over het algemeen wel vooroordelen hebt. Of wil je mij vertellen dat jij TOTAAL geen vooroordelen hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:55 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit is zeer triest.. Oordelen over een stad waar je nog nooit bent geweest, en alleen op grond van een oude mod
Terrasje gepakt in Zwolle.quote:
Ik maak me niet druk.. altijd als ik ergens op in ga zegt iedereen op fok: maak je niet druk.. Triestquote:
Geneukt met Sanderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneukt met Sander
gr grJa dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijke boodschap dan toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.. altijd als ik ergens op in ga zegt iedereen op fok: maak je niet druk.. Triest
Haha, leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ken geen andere mensen uit Zwolle dus ja.
die mod toch ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ken geen andere mensen uit Zwolle dus ja.
voor deze keerquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik mag dat ik ben in die tijd opgegroeid
IK MAG OOK.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik mag dat ik ben in die tijd opgegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |