Bang zijn voor spinnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef strontboer het volgende:
Ghehe, ik dacht al wat kriebelt het toch bij mn been. Zit er een fucking grote spin. Gelijk overreden met de wieltjes-poot-ding van bureaustoel. Dat zal 'm leren!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen
Spinnen vangen muggen, als ik ze vind verstop ik ze zodat mijn zusje ze niet doodmept
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bang zijn voor spinnen
Spinnen vangen muggen, als ik ze vind verstop ik ze zodat mijn zusje ze niet doodmept
Lui uit Oss zijn zo gek als een deur ja. Echt waar, maar kun je wel mee lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ossenaren zeker.:')
[..]
Ik niet. Ik ben gewoon een vaag mens. Mja ach.
Lol.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je nu zo gaat beginnen ga ik je lastig vallen komend schooljaar hoor
SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je niks gemistquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben in iedere provincie geweest behalve Friesland en Drenthe.
Daar gaat m'n reputatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jouw heldhaftige verhaaltje wordt hier verbogen
Ja dat sowieso maar ik schop ze gewoon in elkaar zoals een echt Brabo betaamt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol.![]()
We moeten elkaar juist steunen, daar boven de rivieren zijn we in de minderheid.
Whaha komen jullie komend jaar bij elkaar in de klas te zitten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je nu zo gaat beginnen ga ik je lastig vallen komend schooljaar hoor
Je hebt hem doodgemaaktquote:
je typte Limburg verkeerdquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom heeft iedereen hier toch een hekel aan Brabant? Brabant is de beste provincie van Nederland, iedereen behandelt ons als een stel achterlijke debielen.
Dat zijn mijn broertjes en zusjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En Zeeland is nog wel groot en deels water...
Ja, gezellig hè.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whaha komen jullie komend jaar bij elkaar in de klas te zitten?
Nee, omdat ik aan het computeren ben en dan mag mij niemand storen. En tevens is zo'n spin fucking irritant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt hem doodgemaakt
Waarom deed je dat dan? Om te bewijzen dat je mannelijker was dan die arme spin?
Wat zei ik nou net!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach over de schutting gegooide Duitser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |