quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heeft zichzelf 2x laten bannen omdat verlsaafd
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heeft zichzelf 2x laten bannen omdat verlsaafd
Daarom: Frieslandquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uberhaupt op je eigen land bashen
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus daar weet ik (nog) niks van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeg dan West-Holland, want ZH en Zeeland zijn ook
Ik geloof je wel hoor, klinkt op zich niet eens zo raar KB kennendequote:
Neem het nou maar van mij aan, Zeelandquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus daar weet ik (nog) niks van.
Zeeland.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neem het nou maar van mij aan, Zeeland
Ik ben nog nooit in Flevoland, Friesland en Groningen geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dus daar weet ik (nog) niks van.
Ik kwam een keer op vakantie een groep brabo's tegen. Ze deden serieus niets anders dan new kids citeren en arrogant zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom heeft iedereen hier toch een hekel aan Brabant? Brabant is de beste provincie van Nederland, iedereen behandelt ons als een stel achterlijke debielen.
Vooroordelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom heeft iedereen hier toch een hekel aan Brabant? Brabant is de beste provincie van Nederland, iedereen behandelt ons als een stel achterlijke debielen.
Vooroordelen.quote:
Brabanders denken heel stoer en gezellig te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kwam een keer op vakantie een groep brabo's tegen. Ze deden serieus niets anders dan new kids citeren en arrogant zijn.
Case Closed, geen vooroordelen.quote:
Ossenaren zeker.:')quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kwam een keer op vakantie een groep brabo's tegen. Ze deden serieus niets anders dan new kids citeren en arrogant zijn.
Ik niet. Ik ben gewoon een vaag mens. Mja ach.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Brabanders denken heel stoer en gezellig te zijn.
Als je nu zo gaat beginnen ga ik je lastig vallen komend schooljaar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:43 schreef Keauning het volgende:
Maar ik kan het wel vinden met Brabo's hoor.
Hmm.. volgens mij ben ik in minder provincie's geweest. Tweemaal op 'vakantie' geweest in Limburg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Flevoland, Friesland en Groningen geweest.![]()
Drenthe ben ik wel eens langer geweest, Overijssel ben ik vaker doorheen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |