En waarom dan niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Deventer daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
In mijn dorp WIL je dood gevonden worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Voor je het weet word je aangereden door één of andere racemaniakquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Een minpunt van Zwolle: die kebabzaak waar ik laatst nog zo'n overheerlijke kapsalon had besteld is gesloten, failliet of weetikveelquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Ooit ga ik naar Zwolle.
Krijg ik dan een uberbegrafenis ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
In mijn dorp WIL je dood gevonden worden.
Truequote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Voor je het weet word je aangereden door één of andere racemaniak
Omdat Eagles.quote:
Ik ben dit weekend naar Arnhem geweest en kwam daar je concurrent nog tegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Een minpunt van Zwolle: die kebabzaak waar ik laatst nog zo'n overheerlijke kapsalon had besteld is gesloten, failliet of weetikveel.
Ik durf niet door het onweerquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ga eronder staan, ik zal je aaien en strelen. Wees niet bang
Ik al 500x of zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ben minimaal 20x in Zwolle () geweest.
Waar ga je dan heen? DM misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens Ezell, ik zie net dat de plek waar ik van de zomer op vakantie ga 20km van jouw woonplaats vandaan ligt
Sukkels.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Een minpunt van Zwolle: die kebabzaak waar ik laatst nog zo'n overheerlijke kapsalon had besteld is gesloten, failliet of weetikveel.
Ik vind het gewoon een fijn dorp om in te wonen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krijg ik dan een uberbegrafenis ofzo?
Fakking baasquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben 1x in Zwolle geweest. Voor de LEGO Familiedag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |