Hier...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik weet niet waar ik dat kaartje kan vinden.. Maar ongetwijfeld dat de meeste intensiteit er wel uit is ja
Gitzwart en droog hier in Emmermeer, wat gerommel in de verte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Mooi ik hoor de eerste druppels vallen in Emmen.
Zal wel tijd worden voor een beetje verkoeling morgen 6 uur ontbijtdienst
Ik heb een Canon EOS 350d, ik had de tijd op 1/8e seconde en het diafragma op 5.6.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nice.
Weet iemand hoe je eigenlijk het beste bliksem fotograferen met een doorsnee digitale camera? Ik heb op een gegeven moment maar gewoon de lens iets van zes seconden opengehouden, want anders ving hij bijna niets op.
Ze zullen je krijgenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Groningen is omsingeld, mooie donderklappen hier nu.
je moet je niet blind staren op die CAPE, kan genoeg gebeuren zonder uitzonderlijke CAPE hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef VacaLoca het volgende:
Idd cacheprobleempje, maar is meeste plekken dus niks over van de Cape; dus kleine kans op een volgend front wat noemenswaardig zal zijn?
Nee hoor, blijf lekker binnen.quote:
Het lijkt erop dat datgene een meer zuidelijker koers heeft of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef INViCTuS het volgende:
onderin belgie en noord frankrijk zit nog zat zo te zien.
yepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef INViCTuS het volgende:
onderin belgie en noord frankrijk zit nog zat zo te zien.
Oké, ik zal eens kijken hoe dat gaat. Je moet ook wel net het geluk hebben dat je op het goede moment de foto neemt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:49 schreef Riekozzz het volgende:
[..]
Ik heb een Canon EOS 350d, ik had de tijd op 1/8e seconde en het diafragma op 5.6.
Daarom zijn de foto's ook zo donker, het was nog vrij licht toen. Maar doordat bliksem zo vel is, komt dat er wel goed op, en verlicht dat de omgeving een heel klein beetje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |