Wat is nu de Cape? Zal toch na deze eerste ontladingen en de temperatuurdrop toch wel sterk afgenomen zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Burnie88 het volgende:
Op meteox is te zien dat er toch nog wel wat meer spektakel aan zit te komen als het een beetje mee zit
Oorlogsgebied omdat een paar omgewaaide boompjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Van omroep Brabant: lijkt me flinke overlast.
Hier in Den Bosch op sommige plaatsen een beetje een vergelijkbare situatie...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Van omroep Brabant: lijkt me flinke overlast.
Goeie vraag, ik weet niet waar ik dat kaartje kan vinden.. Maar ongetwijfeld dat de meeste intensiteit er wel uit is jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat is nu de Cape? Zal toch na deze eerste ontladingen en de temperatuurdrop toch wel sterk afgenomen zijn?
Nu hoor ik ook niks meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Nijna het volgende:
Emmen druppels? Hier nog niks... behalve gerommel in de verte...
13:41quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef DemonRage het volgende:
Bij Eindhoven hebben we nog een beetje energie over:
[ afbeelding ]
En de buien doen dan: om nom nom nom
Vraag me af waar al die energie aan de ZH kust heen is gegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lol! Groningen is omsingeld, mooie donderklappen hier nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:45 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij komt die van jou dan uit de internetcache van je computer ofzo.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Riekozzz het volgende:
Zo, dat was me wel weer een avondje. Heel de dag stil dit topic doorgelezen en gehoopt dat 't lekker ging onweren enzo. Nou dat heeft het gedaan! Voor het eerst bliksem geprobeerd te fotograferen. Dat is aardig gelukt al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is het redelijk gestopt met regenen, het rommelt nog wel een beetje.
Welke polder?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heerlijk om veel km's vooruit te kunnen kijken naar bliksemsHeerlijk om dan in de polder te wonen. Net als met vallende sterren, gewoon in een weiland liggen
![]()
in juni in, ik gok, 1995 fietste ik naar een vriendin. Kwam een groen lucht mij tegemoed. Daar aangekomen kolkende luchten, populieren die in tweeen werden gespleten door bliksem en windstoten. Op de terugweg overal een andere route moeten fietsen omdat er zeer veel grote bomen over de weg lagen. Opmerkelijke sfeer toen. Zonnig, stukje koeler, geen wind, en overal het geluid van de kettingzagen van de brandweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wat zijn voorbeelden uit het verleden van veel heftiger dan dit eigenlijk? Want een avond zoals vandaag is idd vrij normaal alleen is de media-aandacht tegenwoordig veel heviger.
Noodweer zoals men in Amerika bv kent, hebben we hier niet echt. Daar zijn gebieden totale rampzones na zoals pas geleden bijvoorbeeld tientallen tornados. Of een hurricane class 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |