hey hoi, we hadden het nog over jou gister.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Yo, Kleffe_Dop is je buurman
Ja... Alblasserdam, Kinderdijk, Ridderkerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef Adelante het volgende:
Zijn er nog ergens enorme hagelstenen gevallen?
Ja, ik zag het, zelfde wolk. Maar mijn buurman is digibeet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Yo, Kleffe_Dop is je buurman
hihi nee, die pony is makkelijk om te kopen met een appelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heb je een waakpony tegen koperdieven?
Ik zit op een zolderkamertje, prima uitzicht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In elk geval in het donker, zal zien of het zo lukt om er een filmpje van te maken.
True. Ik heb al lang een koppel vogels in de boom, het vrouwtje is aan het broeden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het voor dieren altijd zo sneu die snappen er niks van... Mijn pony staat ook buiten maar die staat bij een bliksemafleider dus daar vrees ik niet voor. Maar je hoort wel eens verhalen van koeien of paarden die geraakt worden, wel naar
Jah, zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dr ontstaat daar anders wel weer wat
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hey hoi, we hadden het nog over jou gister.
Mooie foto!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef Rikketik het volgende:
Het begint me nu toch opeens te waaien in Enschede zeg.
[ afbeelding ]
Dit komt vanuit het zuid-westen op me af. (Kun je het niet goed zien: dit is een lichtere (en dus bewerkte!!) versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |