De vuist van God!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Hier begon het mee; het eerst zichtbare in Eindhoven, net voor acht uur.
Ontwikkelde zich razendsnel.
Succesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit op mn balkon in Groningen (Stad) en kijk rechtstreeks richting Friesland en de lucht wordt superdonkerIk zag ook al enkele forse flitsen
Okay, ik zit in de Held, zal wel roepen als het hier begint.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:13 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zit op mn balkon in Groningen (Stad) en kijk rechtstreeks richting Friesland en de lucht wordt superdonkerIk zag ook al enkele forse flitsen
Ik vind het voor dieren altijd zo sneu die snappen er niks van... Mijn pony staat ook buiten maar die staat bij een bliksemafleider dus daar vrees ik niet voor. Maar je hoort wel eens verhalen van koeien of paarden die geraakt worden, wel naarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vogels, vlinders, tis toch wat
Onze konijntjes zitten nog onwetend in hun ren, denk dat ze straks heeeeeel hard hun nachthok inrennen
dr ontstaat daar anders wel weer watquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoezo gaat het in Zeeland weer los?.
Niks aan de hand man. Roze zonsondergang jah.
Idem hier in Oost (maar ik zag de flits boven Amsterdam Noord)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Qunix het volgende:
WOOOOW
Goeie flits... Het begint weer
Onweer met pittige flitsen en regen!
Amsterdam ZO
Yo, Kleffe_Dop is je buurmanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit de winnaar is in de smerige-wolken-competitie van vandaag
Schade tot nu toe: drie bomen uit de grond in em om mijn straat, paar flinke takken op auto's gevallen (waarvan 1 recht voor mijn deur, gelukkig niet mijn auto) en behoorlijk wat water overal.
Ben benieuwd of het hierbij blijft of dat we voor een tweede ronde gaan
Heb je een waakpony tegen koperdieven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het voor dieren altijd zo sneu die snappen er niks van... Mijn pony staat ook buiten maar die staat bij een bliksemafleider dus daar vrees ik niet voor. Maar je hoort wel eens verhalen van koeien of paarden die geraakt worden, wel naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |