Welnee, die zooi blijft op zee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
gaat weer goed onploffen in t westen
Ja klopt. Alleen een beetje regen van 5 minuten eerder op de avondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is net langs ons heengegaan allemaal, en ik maar wachten op die hagelstenen.
Hier ook vanaf alle kanten, N, maar ook O enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
Dit is echt fucking nice gewoonHet blijft maar flitsen en flitsen in Zwolle en er zitten wat flinke klappers tussen.
Klopt wel, valt voorlopig nog wel mee.quote:
Maar uiteindelijk valt het allemaal erg tegen! (Of mee voor sommige)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:24 schreef CindieY het volgende:
Dit is echt fucking nice gewoonHet blijft maar flitsen en flitsen in Zwolle en er zitten wat flinke klappers tussen.
Waar is het noodweer dan precies?quote:
Ja, voor wie niet in het zuiden woont wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:25 schreef Temlin het volgende:
[..]
Klopt wel, valt voorlopig nog wel mee.
Aantal inslagen zal wel aardig groot zijn, gezien ook de storingen bij NS en de meldingen van de brandweer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef Temlin het volgende:
Hier gaat nu wel aardig, maar ik heb wel eens ergere buien mee gemaakt.
Kom maar op! Hier in Alkmaar kunnen we wel een 2e opfrisser gebruikenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
gaat weer goed onploffen in t westen
waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef bazb het volgende:
Er ontstaat even wat aan de kust....
[ afbeelding ]
Maar het wordt aan de verkeerde kant donker, de zon hoort onder te gaan in het westen; nu is het in het oosten nog redelijk licht en in het westen pikkedonkerquote:
Nou idd. Zo ging het in regio Rotterdam ook of komt er nog meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:27 schreef yvonne het volgende:
Ik kom net thuis van m'n werk, maar voor Dordt: dit was het?
3 flitsen, anderhalve drup regen en te vroeg donker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |