Vet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die rolwolk die in één keer boven Veldhoven ontstond en richting Eindhoven trok?
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Die jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die rolwolk die in één keer boven Veldhoven ontstond en richting Eindhoven trok?
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
In Kampen is het helemaal los gegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit nu in de bus tussen emmeloord en zwolle...je ziet het overal in slaan. Vet bizar
Heeeeyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik zit nu in de bus tussen emmeloord en zwolle...je ziet het overal in slaan. Vet bizar
Wauw!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Hehe, die heb ik van de andere kant gefilmd. Links in beeld, niet heel goed te zien, maar hij zag er op afstand wel dreigend uit.... (excusez le soundtrackquote:
Ik zie het bovem kampen idd ook aardig flitsenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Veel onweer en bliksem al? In Kampen wel.
Wow. ik heb 'm hier ook gezien (Gemert). er waren ook wat draaiende delen in de wolk, die ik best eng vond (in combinatie met plots aantrekkende wind)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Bliksem voornamelijk vanaf mijn balkon kun je de peperbus en wat andere torens zien, heb er al wat flitsen heen zien gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Veel onweer en bliksem al? In Kampen wel.
Damn...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik had 'm te pakken!!
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Jep, achterin Kampen gaat het zooo hard. Het regent hier als een gekke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik zie het bovem kampen idd ook aardig flitsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |