gewoon low budget in amsterdam. ze zijn bij het kijkpunt voor de metrolijn geweest en op de wallen. voor de rest wist hij het niet zo meer. ze hebben heel veel gelopen in elk geval.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef snoopy het volgende:
Waar is Luca vandaag op excursie geweest lady-wrb?
waar is hier?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Poezebeest het volgende:
Als ik twitter mag geloven is het een aardige ravage hier, omgevallen bomen enzo, heb al verschillende sirenes gehoord. Mijngaat zo een rondje lopen, de ramptoerist.
Dat is toch wat voorheen het torture museum was? Lijkt me best eng jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon low budget in amsterdam. ze zijn bij het kijkpunt voor de metrolijn geweest en op de wallen. voor de rest wist hij het niet zo meer. ze hebben heel veel gelopen in elk geval.
weet iemand wat amsterdam dungeon is? ik zou er wel een keer heen willen met luca, maar die is bang dat het te eng is.
Ik ben er zelf niet geweest maar even gegoogeld voor je:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon low budget in amsterdam. ze zijn bij het kijkpunt voor de metrolijn geweest en op de wallen. voor de rest wist hij het niet zo meer. ze hebben heel veel gelopen in elk geval.
weet iemand wat amsterdam dungeon is? ik zou er wel een keer heen willen met luca, maar die is bang dat het te eng is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twitter hebt, hierop zoeken, dan krijg je vele foto's en filmpjes met een indruk.
[ Bericht 11% gewijzigd door Poezebeest op 28-06-2011 22:09:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.London dungeon is nog gaver!
Rocka, volgens buienradar komt het over ong. Een uur bij ons. Nog eventjes geduld. Ik kan het ook niet afwachten. Ik heb nu stevige hoofdpijn door de wamte. Bah.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou moe. Het waait over... Zit nog steeds in de tuin, droog te wezen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef p_iglet het volgende:
amsterdam dungeon is leuk!!!
het is een soort spook theater. Niet mega mega eng.waar moet ik ongeveer van uitgaan? luca had het over achtbanen, maar ik begreep niet echt of dat daar is of dat hij in het algemeen bang is van achtbanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.London dungeon is nog gaver!
Twan heeft z'n boek al vol... Zeg maar welke plaatjes jullie nog moeten hebben....dan kijk ik wel even of ze erbij zitten. De komende weken krijg ik ook ng steeds nieuwe plaatjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah Diaan, jou moesk net hebben. Doe jij mee met dat AH plaatjesspul? Ik wil ruilen
Er zit een achtbaantje in, maar geen over de kop werk ofzo hoor....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar moet ik ongeveer van uitgaan? luca had het over achtbanen, maar ik begreep niet echt of dat daar is of dat hij in het algemeen bang is van achtbanen.
[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah Diaan, jou moesk net hebben. Doe jij mee met dat AH plaatjesspul? Ik wil ruilen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 3
Ja nee, maar voordat hier lijstjes met nummertjes verschijnen. Ik denk, ik meld het ffquote:
Ik denk dat Rocka dat wel in een PM zet.. Toch??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja nee, maar voordat hier lijstjes met nummertjes verschijnen. Ik denk, ik meld het ff
*kuch*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja nee, maar voordat hier lijstjes met nummertjes verschijnen. Ik denk, ik meld het ff
Het water van de zee spoelt ook over Twente uit nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is net de zee in de lucht hier, echt gaaf te zien
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
*kuch*
Ik heb dat topic nb zelf bedacht!
Ik vind het wel een goeie reden weer eens een minimeet te doen
oeh! dat heb je lekker snel gedaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:41 schreef Vicky het volgende:
Hij pakt water en zegt klik.. C'est tout..morgen komt de nieuwe!
ik heb nog een hoop te wassen voor we op vkanatie gaan en als we terug komen wil ik wel gelijk kunnen wassen....quote:
ja, da's idd wel fijn ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nog een hoop te wassen voor we op vkanatie gaan en als we terug komen wil ik wel gelijk kunnen wassen....
nou ik ben er blij mee. Mijn oudste mag natuurlijk nog niet een baantje, maar heeft wel 7 weken vakantie. en iedereen in zijn klas werkt wel. dus beetje Remi was ie. nu kan ie ook wat doen, zijn zakgeld wat aanvullen. En reken maar dat ie goed slaapt vannacht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef freecell het volgende:
Haha Buuf
Ik herken het helemaal van vroeger
Ow dat ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
idd maar dan onkruid tussen de tegels weghalen
ik haat mn pleegouders er nog steeds voor
wij ook hoor, we waren met idioot veel in t pleeggezin (als t volle bak was dan 17 personen + vriendjes en vriendinnetjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow dat ookEn de auto volledig in de was zetten
Maar sowieso moesten wij, naar onze leeftijd, op zaterdag helpen. Ik had de mazzel dat ik de jongste was van 7 dus ik mocht óf alle schoenen poetsen, óf de aardappels schillen voor zondag. Dat was dan vaak voor minimaal 14 mensen, dus wel ff werk
Gewoon een grote dikke blaas/blaar. Het voelt wel gekkig, net ff anders.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef bitterend het volgende:
ohh ik hoop dat ik het te bestuderen krijg! ik vind het altijd leuk om dit soort dingen te zien
ik ben ook zo gek dat ik bijvoorbeeld het geval "open rug" heb opgezocht online en foto's van bekeken. Toen ik zwanger net was zei iedereen je moet foliumzuur slikken tegen open ruggetje...tje dan wil ik weten wat het is en hoe het er uit ziet!
Sorry Estrys, maar Eva vindt je schoenen niet zo mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef Estrys het volgende:
Wat kan dat fijn zijn he Cara, de uitverkoop![]()
Mijn kind heeft een hekel aan winkelen. Precies zijn vader![]()
Wel gisteren nieuwe schoenen gekocht.
[ afbeelding ]
Reactie van lief: want je had nog geen schoenen?![]()
Echt wat een typische mannenreactieZeg ik toch ook niet als hij een laptop of zo koopt. Want je had nog geen computer?
jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Lois het volgende:
Een placentafototopic en ik heb schaamlipcorrectie reclames
Misschien werkt het wel als preventieve anticonceptie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef moussy het volgende:
Oh ja, wat ik wilde posten eigenlijk...
Ik zat eens op een site van iemand te scrollen door de mega hoeveelheid foto's van een thuisbevalling, dat was incl ploppende/uitpuilende anus.. en toen stond Cas naast me
Hahaha ja over dat stuk was ik ook al aan het nadenkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja
ik bescheur me steeds
GROOTS RESULTAAT
ja das nou net niet wat je nodig hebt bij een schaamlipcorrectie
dat moet je dan toch zeggenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon een grote dikke blaas/blaar. Het voelt wel gekkig, net ff anders.
Nee, gek genoeg ik ook niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahaha ja over dat stuk was ik ook al aan het nadenkenMaar heb weer geen behoefte om daar foto's van te zoeken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef bitterend het volgende:
ohh ik hoop dat ik het te bestuderen krijg! ik vind het altijd leuk om dit soort dingen te zien
ik ben ook zo gek dat ik bijvoorbeeld het geval "open rug" heb opgezocht online en foto's van bekeken. Toen ik zwanger net was zei iedereen je moet foliumzuur slikken tegen open ruggetje...tje dan wil ik weten wat het is en hoe het er uit ziet!
nee toch? : D is een grote glimlach...denk ik altijdquote:
Moussy weet uit eigen ervaring hoe het erit ziet. Dat weet jij waarschijnlijk niet, maar vandaar dat een lachsmiley toch wel wat verkeerd over kan komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:58 schreef bitterend het volgende:
[..]
nee toch? : D is een grote glimlach...denk ik altijd
oh noh, was niet eens zo zeer ivm eigen ervaring hoor, dacht gewoon ff de honger naar info te stillen ofzo. Vond het gewoon een rare reactie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moussy weet uit eigen ervaring hoe het erit ziet. Dat weet jij waarschijnlijk niet, maar vandaar dat een lachsmiley toch wel wat verkeerd over kan komen.
ik mocht een keertje zelf helpen met het weghalen van een moedervlek bij de huisarts op mijn armquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef freecell het volgende:
Ik kijk ook graag als ik gehecht of ontwrat oid word
Medische tic
Ik denk het wel, in al die advertenties zit een miniwebcam, die is aagesloten bij die spijker bij jou aan de muur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:05 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt bij tig topics die schaamlipdinges.... Ik hoop dat dat geen hint is
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk het wel, in al die advertenties zit een miniwebcam, die is aagesloten bij die spijker bij jou aan de muur.
azo, nou redelijk goed nieuws dus. In elk geval beterschap voor je jongstequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, ze gaan niks doen. Het is niet erg genoeg om nu gelijk buisjes te plaatsen dus dat viel mee. En verder dus verkoudheden in de gaten houden en in okt/nov terug.
ik kreeg als advies om bij de minste verkoudheid neusspray te gebruiken en dat doe ik dan maar trouw. Daarmee heb ik al menig glue-ear voorkomen. Constructiefoutjequote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, ze gaan niks doen. Het is niet erg genoeg om nu gelijk buisjes te plaatsen dus dat viel mee. En verder dus verkoudheden in de gaten houden en in okt/nov terug.
vicky enjoy
Vicky Pollardquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
WAAR IS MIJN MY ACTIVES KNOP BOVENAAN :I(
Computer says noooooquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:20 schreef Kleurdoos het volgende:
WAAR IS MIJN MY ACTIVES KNOP BOVENAAN :I(
wel yeah but no but yeah but no but.........quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Anyway don't listen to her coz everyone knows her fanny goes sideways
Die is ook leuk!quote:
I want bitty. No, you had bitty. Mummy doesn't have any bitty. You want Granny bitty?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Kleurdoos het volgende:
jaaaa Bitty, goed idee, dat ga ik Polle leren
en zelf rondrennen als Anne.
EEH EH EEEEEEEEEEEEEEEH
Little britain in the USA.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
I want bitty. No, you had bitty. Mummy doesn't have any bitty. You want Granny bitty?
En gewoon plassen waar je staat! Of Projectiel braken! (of allebei!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij Anthony Head maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef phluphy het volgende:
Ik ben gewoon kei-verliefd op Sebastian.
(voor de leken: de man rechts).
[ afbeelding ]
Not yet! Maar ik verheug me er wel al op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef twentemeisje het volgende:
Hebben jullie 'Come fly with me' ook al gezien?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
heeeeeej phluph!long time no see
en die twee kerels zijn eng
Naakt?quote:[b]Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef RockabeIIa het volgende:[/b
Phlupher! Ik dacht gister nog aan je/jullie
home at the Kumars.quote:
Ik hou d'r ook niet echt van, maar sinds ik consequent elke 6 weken ga en ik mijn gezicht dagelijks was en insmeer met spul op tea tree basis, zie ik er eindelijk niet meer standaard uit als een puber net in de pubertijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
oh en ik vind het helemaal niet fijn als iemand aan mijn gezicht zit te tutten.maar voor momunentenbehoud zou het wel goed zijn als ik weer eens ging.
Owwww is dat het!quote:
JIJ HEBT LIEVER CAPSLOCKDAY?quote:
nou ja, leesbaar, leesbaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Danny het volgende:
En om dat te vieren is het forum de hele dag leesbaar in het geweldige lettertype Comic Sans MS
(en ja, dat kan betekenen dat sommige elementen even niet helemaal goed gepositioneerd zijn)
Kan ik het ook uitzetten?
Wanneer is het weer weg?
middernacht
Waarom is het?
Voor de leuk
Maar ik haat het en ik lig nu huilend in foetushouding, duimzuigend in m'n broek te plassen!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:53 schreef moussy het volgende:
Peet vind het een mooi lettertype, tijd om een scheiding aan te vragen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo bewijs je in een klap dat het verstand met de jaren komt Diaan! Oh, gelukkig, de lettertjes worden iets groter, dat helpt wel met lezen.
Ik zat als een bejaarde met mijn gezicht in het scherm
Ik vind het nog steeds een lief lettertype, voor twee regeltjes in een kaartje of op een uitnodiging... Maar zoals nu hier op FOK! kost het me zoveel moeite om te focussen dat ik er hoofdpijn van krijgquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het erg lastig lezen dat Comic Sans hier. En dan te bedenken dat ik dit lettertype 12 jaar geleden erg mooi vond.
Nou dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een lief lettertype, voor twee regeltjes in een kaartje of op een uitnodiging... Maar zoals nu hier op FOK! kost het me zoveel moeite om te focussen dat ik er hoofdpijn van krijg
Ik lufs youquote:
Extra, internetopties, lettertypenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je weer levend Kimski? oh, en uitzetten gaat dus niet. We doen het er maar mee. Maar ik ga geloof ik wel even wat Banners uitzetten hier en daar.![]()
![]()
ik lufs je compleet terug BarbieQ
Klopt, Coen en Sander hebben het bedacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef simmu het volgende:
selenesystem of a lego
![]()
het css gedoetje is afkomstig van 3fm naar het schijnt trouwens
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
home at the Kumars.![]()
Die vrouw met die hond vind ik ook erg grappig. Disturbing, maar grappig. Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat hun hond "dingen bedoelt".
ja, want dat wordt je caramel. Door het blikje 1,5 uur in kokend water te zetten *dulce de lechequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik rook al zoiets
ff vraagje, ik wil zo'n chocolacaramel shortcake maken maar in t recept dat ik heb, staat dat ik gecondenseerde melk nodig heb (is dat echt nodig?)
ja. Maar kijk, help ik je maar mooi met mijn oude grijze hoofd.quote:
ohquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, want dat wordt je caramel. Door het blikje 1,5 uur in kokend water te zetten *dulce de leche
stevia, mag hij dat wel? Dan kun je het daar mee zoetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Saffier het volgende:
He wat jammer Simmu
Vraagje voor de bakmiepen hier, Tobias wil graag appeltaart eten, maar hij mag geen suiker dus een gewone appeltaart valt af. Nu dacht ik aan een springvorm bekleden met bladerdeeg, appel, kaneel, geklutst eitje, abrikozen (of perzik oid) en in de oven schuiven. Wordt dat wat of wordt dan de bodem te nat?
Ik ook!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef BarbieQ het volgende:
Ik vind dit er ook wel als een geschikt recept uitzien http://appeltaarten.web-l(...)suikervrije-app.html
allemaal aan de suikervrije gebakjes van de bakkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Saffier het volgende:
Als je met zoetstof gaat bakken krijg je een heel bittere nasmaak aan je gebak. Het mag maar tot een bepaalde temp verhit worden, zit je daarboven dan krijg je dat dus. Als ik eronder blijf en dan mijn baktijd verleng hou ik hetzelfde probleem. Ik heb gewoon nog nooit zélf lekker gebak met suikervervangers gemaakt.
Stevia? Dat ken ik niet BarbieQ, ga ik eens naar op zoek.
Het 'probleem' Rocks is dat Tobias 'gewoon' mee wil doen en niet elke keer een apart gebakje wil hebben. Dat snap ik heel goed en heb 'm dus appeltaart beloofd. Heb overigens nog nooit aan de bakker gevraagd hoe die zijn suikervrije spul maakt.
Die andere recepten kijk ik later even naar, bedankt dames!
Ja, mooi he? Is alleen voor OUD!quote:
die ene die school heet ? waar ik gisteren tot laat ( als in 22.00) was en vanrmogen alweer voor half 8 ? Die steen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
SMIDDAGS! Onder welke steen lag u mevroi Muksels?
<internet en telefoon er urenlang uit>quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Balen simmu. Hadden jullie er al op verheugd?
Ik kon maar niet op haar Nick komen!! Ik mis haar ook al ene tijd, heb pas nog oude topics zitten kijken hoe ze ook alweer heette, maar ben niet ver genoeg terug geweest denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben er nu pas achter wie ik mis hier
waar is Pinquit?!
de jongste kat springt zo op je been in de tuin als daar toevallig een vliegje langskomtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Fannie het volgende:
Als ik die kat knuffel dan blijft die kont maar omhoog gaan![]()
En auw, tand door de lip van een kattekopstoot... brrrr![]()
![]()
Ja Pinq, waar zit die, die zie ik ook nooit meer elders op Fok!
zoeten met Stevia? het is nu niet meer verboden dacht ik en een goede suikervervangerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Saffier het volgende:
He wat jammer Simmu
Vraagje voor de bakmiepen hier, Tobias wil graag appeltaart eten, maar hij mag geen suiker dus een gewone appeltaart valt af. Nu dacht ik aan een springvorm bekleden met bladerdeeg, appel, kaneel, geklutst eitje, abrikozen (of perzik oid) en in de oven schuiven. Wordt dat wat of wordt dan de bodem te nat?
ze waren een bom aan het demonteren toch, daar bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef simmu het volgende:
en internet, telefoonj (en vanochtend ook tv) eruit hier, plus hagel (dus niet naar buiten kunnen) zo om het half uur en f16 oefeningen. grmbl dus.
sangdrax komt zo lekker vroeg thuis, en die neemt lekker een flesje (of 2) wijn mee
geen idee. normaal zoek ik dat op, op internetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze waren een bom aan het demonteren toch, daar bij jullie in de buurt?
het heeft een optie "niet bloederige beelden"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Fannie het volgende:
Ow okeej, manlief heeft ook dat soort spul ja
(is dat nie erg bloederig voor dr?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |