quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:53 schreef moussy het volgende:
Peet vind het een mooi lettertype, tijd om een scheiding aan te vragen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo bewijs je in een klap dat het verstand met de jaren komt Diaan! Oh, gelukkig, de lettertjes worden iets groter, dat helpt wel met lezen.
Ik zat als een bejaarde met mijn gezicht in het scherm
Ik vind het nog steeds een lief lettertype, voor twee regeltjes in een kaartje of op een uitnodiging... Maar zoals nu hier op FOK! kost het me zoveel moeite om te focussen dat ik er hoofdpijn van krijgquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het erg lastig lezen dat Comic Sans hier. En dan te bedenken dat ik dit lettertype 12 jaar geleden erg mooi vond.
Nou dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een lief lettertype, voor twee regeltjes in een kaartje of op een uitnodiging... Maar zoals nu hier op FOK! kost het me zoveel moeite om te focussen dat ik er hoofdpijn van krijg
Ik lufs youquote:
Extra, internetopties, lettertypenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je weer levend Kimski? oh, en uitzetten gaat dus niet. We doen het er maar mee. Maar ik ga geloof ik wel even wat Banners uitzetten hier en daar.![]()
![]()
ik lufs je compleet terug BarbieQ
Klopt, Coen en Sander hebben het bedacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef simmu het volgende:
selenesystem of a lego
![]()
het css gedoetje is afkomstig van 3fm naar het schijnt trouwens
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
home at the Kumars.![]()
Die vrouw met die hond vind ik ook erg grappig. Disturbing, maar grappig. Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat hun hond "dingen bedoelt".
ja, want dat wordt je caramel. Door het blikje 1,5 uur in kokend water te zetten *dulce de lechequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik rook al zoiets
ff vraagje, ik wil zo'n chocolacaramel shortcake maken maar in t recept dat ik heb, staat dat ik gecondenseerde melk nodig heb (is dat echt nodig?)
ja. Maar kijk, help ik je maar mooi met mijn oude grijze hoofd.quote:
ohquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, want dat wordt je caramel. Door het blikje 1,5 uur in kokend water te zetten *dulce de leche
stevia, mag hij dat wel? Dan kun je het daar mee zoetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Saffier het volgende:
He wat jammer Simmu
Vraagje voor de bakmiepen hier, Tobias wil graag appeltaart eten, maar hij mag geen suiker dus een gewone appeltaart valt af. Nu dacht ik aan een springvorm bekleden met bladerdeeg, appel, kaneel, geklutst eitje, abrikozen (of perzik oid) en in de oven schuiven. Wordt dat wat of wordt dan de bodem te nat?
Ik ook!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef BarbieQ het volgende:
Ik vind dit er ook wel als een geschikt recept uitzien http://appeltaarten.web-l(...)suikervrije-app.html
allemaal aan de suikervrije gebakjes van de bakkerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef Saffier het volgende:
Als je met zoetstof gaat bakken krijg je een heel bittere nasmaak aan je gebak. Het mag maar tot een bepaalde temp verhit worden, zit je daarboven dan krijg je dat dus. Als ik eronder blijf en dan mijn baktijd verleng hou ik hetzelfde probleem. Ik heb gewoon nog nooit zélf lekker gebak met suikervervangers gemaakt.
Stevia? Dat ken ik niet BarbieQ, ga ik eens naar op zoek.
Het 'probleem' Rocks is dat Tobias 'gewoon' mee wil doen en niet elke keer een apart gebakje wil hebben. Dat snap ik heel goed en heb 'm dus appeltaart beloofd. Heb overigens nog nooit aan de bakker gevraagd hoe die zijn suikervrije spul maakt.
Die andere recepten kijk ik later even naar, bedankt dames!
Ja, mooi he? Is alleen voor OUD!quote:
die ene die school heet ? waar ik gisteren tot laat ( als in 22.00) was en vanrmogen alweer voor half 8 ? Die steen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
SMIDDAGS! Onder welke steen lag u mevroi Muksels?
<internet en telefoon er urenlang uit>quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Balen simmu. Hadden jullie er al op verheugd?
Ik kon maar niet op haar Nick komen!! Ik mis haar ook al ene tijd, heb pas nog oude topics zitten kijken hoe ze ook alweer heette, maar ben niet ver genoeg terug geweest denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben er nu pas achter wie ik mis hier
waar is Pinquit?!
de jongste kat springt zo op je been in de tuin als daar toevallig een vliegje langskomtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:48 schreef Fannie het volgende:
Als ik die kat knuffel dan blijft die kont maar omhoog gaan![]()
En auw, tand door de lip van een kattekopstoot... brrrr![]()
![]()
Ja Pinq, waar zit die, die zie ik ook nooit meer elders op Fok!
zoeten met Stevia? het is nu niet meer verboden dacht ik en een goede suikervervangerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:25 schreef Saffier het volgende:
He wat jammer Simmu
Vraagje voor de bakmiepen hier, Tobias wil graag appeltaart eten, maar hij mag geen suiker dus een gewone appeltaart valt af. Nu dacht ik aan een springvorm bekleden met bladerdeeg, appel, kaneel, geklutst eitje, abrikozen (of perzik oid) en in de oven schuiven. Wordt dat wat of wordt dan de bodem te nat?
ze waren een bom aan het demonteren toch, daar bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:33 schreef simmu het volgende:
en internet, telefoonj (en vanochtend ook tv) eruit hier, plus hagel (dus niet naar buiten kunnen) zo om het half uur en f16 oefeningen. grmbl dus.
sangdrax komt zo lekker vroeg thuis, en die neemt lekker een flesje (of 2) wijn mee
geen idee. normaal zoek ik dat op, op internetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze waren een bom aan het demonteren toch, daar bij jullie in de buurt?
het heeft een optie "niet bloederige beelden"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef Fannie het volgende:
Ow okeej, manlief heeft ook dat soort spul ja
(is dat nie erg bloederig voor dr?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |