quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:53 schreef moussy het volgende:
Peet vind het een mooi lettertype, tijd om een scheiding aan te vragen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo bewijs je in een klap dat het verstand met de jaren komt Diaan! Oh, gelukkig, de lettertjes worden iets groter, dat helpt wel met lezen.
Ik zat als een bejaarde met mijn gezicht in het scherm
Ik vind het nog steeds een lief lettertype, voor twee regeltjes in een kaartje of op een uitnodiging... Maar zoals nu hier op FOK! kost het me zoveel moeite om te focussen dat ik er hoofdpijn van krijgquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het erg lastig lezen dat Comic Sans hier. En dan te bedenken dat ik dit lettertype 12 jaar geleden erg mooi vond.
Nou dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een lief lettertype, voor twee regeltjes in een kaartje of op een uitnodiging... Maar zoals nu hier op FOK! kost het me zoveel moeite om te focussen dat ik er hoofdpijn van krijg
Ik lufs youquote:
Extra, internetopties, lettertypenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je weer levend Kimski? oh, en uitzetten gaat dus niet. We doen het er maar mee. Maar ik ga geloof ik wel even wat Banners uitzetten hier en daar.![]()
![]()
ik lufs je compleet terug BarbieQ
Klopt, Coen en Sander hebben het bedacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef simmu het volgende:
selenesystem of a lego
![]()
het css gedoetje is afkomstig van 3fm naar het schijnt trouwens
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
home at the Kumars.![]()
Die vrouw met die hond vind ik ook erg grappig. Disturbing, maar grappig. Ik kan me voorstellen dat mensen denken dat hun hond "dingen bedoelt".
ja, want dat wordt je caramel. Door het blikje 1,5 uur in kokend water te zetten *dulce de lechequote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik rook al zoiets
ff vraagje, ik wil zo'n chocolacaramel shortcake maken maar in t recept dat ik heb, staat dat ik gecondenseerde melk nodig heb (is dat echt nodig?)
ja. Maar kijk, help ik je maar mooi met mijn oude grijze hoofd.quote:
ohquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, want dat wordt je caramel. Door het blikje 1,5 uur in kokend water te zetten *dulce de leche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |