Image tagsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
Alan Perez Lezaun is echt geen kleine. Hier doet ie ff een training samen met niemand minder dan Indurain.
http://twitpic.com/4fdf59
http://twitpic.com/3zu89u
Kiek em gaan
[Kan iemand helpen met de pics]
is volgens mij al eerder als te bekend aangemerktquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:00 schreef Ensaf het volgende:
En als de niet kan dan ga ik natuurlijk voor Tejay van Garderen.
Of is die te bekend?
ik vermoed dat deze ook te bekend gaat zijn.....maar dat laat ik aan de spelleiding overquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik zou graag Johnny Hoogerland willen adopteren. Tis tenslotte ook een Zeeuw en zijn tourdebuut.
Er gaan geruchten over dat iemand nu met een Franse vlag en Europcar outfit aan het rennen is over het museumpleinquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:09 schreef brandlex het volgende:
Captain Fabulous zal euforisch zijn. Quemeneur zit in de eerste ontsnapping!
Verkeerde vlag!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over dat iemand nu met een Franse vlag en Europcar outfit aan het rennen is over het museumplein
Die jongens in de tour vervangen echt niet zelf hun bandjes, hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn renner Sieberg moest voor de etappe al zijn werk doen doordat Greipel een schwalbe probeerde uit te voeren.
Ik vermoed dat die veel te bekend is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik Van Garderen nog adopteren? Of ben ik al te laat...
Xx
Die is al afgewezen wegens te bekend.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik Van Garderen nog adopteren? Of ben ik al te laat...
Xx
Daar ben'k het niet mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef franklop het volgende:
Omdat er een wezenlijk verschil zit in bekendheid van Turgot en Van Garderen
Qua numerieke aantallen slechts overtroffen door de wereldtitel. Hij hoeft nu dus enkel Hushovd en Cancellara boven zich te dulden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef sportfreak het volgende:
Dit jaar werd Arashiro kampioen van Azie op de weg, en is dus daarmee de beste wielrenner van bijna 4 miljard mensen
[ afbeelding ]
nope, Europcar rijdt met 9 Fransen. de adoptieouder heeft een beetje zitten slapenquote:
Komen jullie nu meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, Europcar rijdt met 9 Fransen. de adoptieouder heeft een beetje zitten slapen
ja, je moet je eigen zoon een beetje in de gaten houden! ik heb ook een aantal keer gekeken of Talabardon nog steeds mee zou doen.quote:
Sportredactie Fok! en jezelf sportfreak noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, Europcar rijdt met 9 Fransen. de adoptieouder heeft een beetje zitten slapen
Ja, erg héquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Sportredactie Fok! en jezelf sportfreak noemen
Om het boetekleed aan te trekken. Ik kan dat kunnen checken.quote:
quote:Beñat Intxausti and Andrey Amador are getting X-rayed after stage one crash
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:09 schreef Agüero het volgende:
Daniel werd net als Gesink gehinderd door omvallende wielrenners maar krijgt de tijd van de eerste ploeg.
142. OSS Daniel 95 LIQUIGAS-CANNONDALE 4h 41' 37" + 00' 06"
twitter:Daniel87Oss twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 19:34:04Crash Last 2km.. shame but i feel good!!! reageer retweet
quote:172. DELAPLACE Anthony 213 SAUR-SOJASUN 4h 44' 59" + 03' 28"
Ik verwacht morgen dus een hongerklop, tenzij dat ontbijt alsnog is gebracht.twitter:laurenmangel twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 16:43:14@bkustera near far wherever you are you're a joke ps bring me breakfast reageer retweet
Het zijn maatjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
176. TALABARDON Yannick 219 SAUR-SOJASUN 4h 44' 59" + 03' 28"
Hij is gezellig met ploegmaat Jeandebosz naar de finish gefiets. beetje oefenen voor de ploegentijdrit
ook Frederik Willems was van de partij
Ach, moet kunnen toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Leatherface het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de gebroeders Klitshko,
IJzersterke prestatie van deze talentvolle Rus. Ik voorspel dat we die nog meer gaan zien deze Tour.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef DutchSL het volgende:
Egor Silin wist de valpartijen vakkundig te ontwijken en liet zich op het slotklimmetje zelfs even zien, uiteindelijk 21e geworden op 6 seconden. Prima eerste etappe in een grote ronde voor mijn jonge Rus.
Jouw renner zul je nog wel zien in de finale. Hij kan zo maar eens een top3 doen in een voor hem gunstige finish-sprintquote:Op zondag 3 juli 2011 11:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Sabatini eindigde gisteren 142e net achter Petacchi
Betrokken bij de grote valpartij en een knieverwonding aan over gehouden. Flinke tegenvaller.quote:Arnaud Coyot (Saur-Sojasun) : chute au km 179 : plaie du genou superficielle
waar quote je van?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Betrokken bij de grote valpartij en een knieverwonding aan over gehouden. Flinke tegenvaller.
En nee, geen pics van het zusje...quote:Bonjour à tous,
Pendant le Tour de France je vais jouer la secrétaire de Tony pour son blog, après chacun de ses appels, je vous ferai part de son ressenti, sa place etc.....
Au faites je suis Ellen sa soeur, qui malheureusement n'est pas très douée en orthographe... alors s'excuse par avance...
1ère étape
Aujourd'hui j'ai eu un Tony émerveillé au téléphone.... Il est impréssionné par l'organisation, les belles routes traversées, et principalement par le nombre de spectateurs....
Il est assez content de sa course, un beau soleil, et surtout il à réussi à éviter toutes les chutes!! Il termine à la 30ème place à 6 secondes.
A demain tout le monde
Heuj niks tegen Alan Perez he!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
Izagirre heeft 'zijn' Euskaltel-ploeg helaas niet mee op sleeptouw kunnen nemen naar een toptijd. Jammer dat je je mindere ploeggenoten niet zomaar achter kunt laten.
Maar goed, Gorka's dagen komen nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |