Reden? Te bekend? Nee hé, iedereen is die al vergete..quote:
nee hoor te bekend, absoluutquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef VinoTourov het volgende:
[..]
Reden? Te bekend? Nee hé, iedereen is die al vergete..
Heey Franklop. Het klopt wel dat hij tamelijk bekend is als aanvaller. Maar zijn prestaties afgelopen tijd zijn ook niet bepaald navenant. Die jongen kan toch wel dispensatie krijgen?quote:
Zelfs ik ken emquote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey Franklop. Het klopt wel dat hij tamelijk bekend is als aanvaller. Maar zijn prestaties afgelopen tijd zijn ook niet bepaald navenant. Die jongen kan toch wel dispensatie krijgen?
ja oke. Maar qua resultaten is het niet echt fantastisch. Als ie op iets latere leeftijd had gedebuteerd had niemand hem als toptalent aangemerkt, en was hij nog steeds onbekend. Dit is zeg maar de Tweede Remmert Wielingaquote:Op maandag 27 juni 2011 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zelfs ik ken em![]()
Maar ik vraag me af of er nog onbekenden over zijn... Wat een deelnemers, dit jaar!!
hij is gewoon te bekend, ook al zijn de prestaties wat minderquote:Op maandag 27 juni 2011 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ja oke. Maar qua resultaten is het niet echt fantastisch. Als ie op iets latere leeftijd had gedebuteerd had niemand hem als toptalent aangemerkt, en was hij nog steeds onbekend. Dit is zeg maar de Tweede Remmert Wielinga
Denys Kostjuk of Fabio Sabatini misschien? Alhoewel de laatste ook al redelijk bekend is, maar ik denk nog net onbekend genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Iemand nog een renner voor mij in de aanbieding?
Sabatini gaat ook zeker nog wel top10 pakken. Tamelijk goede sprinter wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Denys Kostjuk of Fabio Sabatini misschien? Alhoewel de laatste ook al redelijk bekend is, maar ik denk nog net onbekend genoeg
neenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:00 schreef debeterebob het volgende:
Mag ik Alan Perez omruilen voor Thomas de Gendt?
quote:N.b.: mits de geclaimde renner niet wordt opgesteld, mag de desbetreffende user een andere onbekende coureur kiezen. Dat mag uiteraard pas als zeker is dat je eerste claim niet deelneemt en ook moet deze renner nog bechikbaar zijn. Geef je alternatief s.v.p. per PM door aan franklop
Ach, de OP zit vol met spelvautenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |