Ach, moet kunnen toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:00 schreef Leatherface het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de gebroeders Klitshko,
IJzersterke prestatie van deze talentvolle Rus. Ik voorspel dat we die nog meer gaan zien deze Tour.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef DutchSL het volgende:
Egor Silin wist de valpartijen vakkundig te ontwijken en liet zich op het slotklimmetje zelfs even zien, uiteindelijk 21e geworden op 6 seconden. Prima eerste etappe in een grote ronde voor mijn jonge Rus.
Jouw renner zul je nog wel zien in de finale. Hij kan zo maar eens een top3 doen in een voor hem gunstige finish-sprintquote:Op zondag 3 juli 2011 11:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Sabatini eindigde gisteren 142e net achter Petacchi
Betrokken bij de grote valpartij en een knieverwonding aan over gehouden. Flinke tegenvaller.quote:Arnaud Coyot (Saur-Sojasun) : chute au km 179 : plaie du genou superficielle
waar quote je van?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Betrokken bij de grote valpartij en een knieverwonding aan over gehouden. Flinke tegenvaller.
En nee, geen pics van het zusje...quote:Bonjour à tous,
Pendant le Tour de France je vais jouer la secrétaire de Tony pour son blog, après chacun de ses appels, je vous ferai part de son ressenti, sa place etc.....
Au faites je suis Ellen sa soeur, qui malheureusement n'est pas très douée en orthographe... alors s'excuse par avance...
1ère étape
Aujourd'hui j'ai eu un Tony émerveillé au téléphone.... Il est impréssionné par l'organisation, les belles routes traversées, et principalement par le nombre de spectateurs....
Il est assez content de sa course, un beau soleil, et surtout il à réussi à éviter toutes les chutes!! Il termine à la 30ème place à 6 secondes.
A demain tout le monde
Heuj niks tegen Alan Perez he!quote:Op zondag 3 juli 2011 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
Izagirre heeft 'zijn' Euskaltel-ploeg helaas niet mee op sleeptouw kunnen nemen naar een toptijd. Jammer dat je je mindere ploeggenoten niet zomaar achter kunt laten.
Maar goed, Gorka's dagen komen nog wel.
De hele ploegentijdrit op hangen en wurgen achteraan hangen en op het laatste moment gewoon weer mee inschuiven, is wel een heldenactie jaquote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef TheFastOne het volgende:
En jawel, Ivan heeft Cadel bijna in het geel gereden, wat een klasbak is het toch.
Julien El Fares staat na deze ploegentijdrit, waar hij onzettend hard gewerkt heeft om de ploeg niet laatste te laten worden, 123e. 1,2 of 3 is nu net de positie die hij in de komende etappes wil gaan behalen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Anthony Delaplace start met nummer 213. Dit is zijn geluksnummer, want het staat voor de podiumindeling: links nr. 2, midden nr. 1 en rechts nr.3. Dit zegt alles over zijn ambities!
Hij woont dus in de buurt, dus kende het parcours en wist dat het moeilijk zou worden, maar heeft erg genoten van de dag!quote:Je ne connaissais pas le Tour, et je viens de passer une première journée exceptionnelle. Ce matin, nous avions prévu quun dentre nous soit dans léchappée, car cest le tempérament de notre équipe. Alors je me suis déclaré pour y aller, et je suis sorti du peloton dès le premier kilomètre. Ensuite jai passé la journée avec deux bons rouleurs, mais Westra na pas vraiment appuyé ses relais. Nous navons pas eu suffisamment davance pour croire à la victoire. Jhabite La Roche sur Yon, et je connais très bien ces routes. Donc je savais que nous aurions à lutter sur des routes larges, en ligne droite, et très exposées. Du coup cétait un peu voué à léchec, mais jai quand même passé la journée à savourer les encouragements du public. Jai eu beaucoup de frissons.
http://www.anthonydelaplace.fr/quote:Une superbe expérience pour moi avec toujours un nombreux public sur tout le parcours et des bonnes sensations.
Kom op Tony, je kan het!quote:2ème étape : Les essarts
Comme vous avez pu le constater ça n'a pas été une très bonne journée pour Tony. Il à réussi à éviter les chutes hier, malheureusement aujourd'hui il a été victime d'un ennui mécanique, qui n'a pas aidé le reste de l'équipe....
Résultat cofidis termine 21ème de l'épreuve, classement général 67ème.
Le moral n'est pas au meilleur.... En espérant que demain soit un autre jour....
A demain
Ellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |