Verkeerde vlag!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Er gaan geruchten over dat iemand nu met een Franse vlag en Europcar outfit aan het rennen is over het museumplein
Die jongens in de tour vervangen echt niet zelf hun bandjes, hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn renner Sieberg moest voor de etappe al zijn werk doen doordat Greipel een schwalbe probeerde uit te voeren.
Ik vermoed dat die veel te bekend is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik Van Garderen nog adopteren? Of ben ik al te laat...
Xx
Die is al afgewezen wegens te bekend.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Mag ik Van Garderen nog adopteren? Of ben ik al te laat...
Xx
Daar ben'k het niet mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef franklop het volgende:
Omdat er een wezenlijk verschil zit in bekendheid van Turgot en Van Garderen
Qua numerieke aantallen slechts overtroffen door de wereldtitel. Hij hoeft nu dus enkel Hushovd en Cancellara boven zich te dulden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef sportfreak het volgende:
Dit jaar werd Arashiro kampioen van Azie op de weg, en is dus daarmee de beste wielrenner van bijna 4 miljard mensen
[ afbeelding ]
nope, Europcar rijdt met 9 Fransen. de adoptieouder heeft een beetje zitten slapenquote:
Komen jullie nu meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, Europcar rijdt met 9 Fransen. de adoptieouder heeft een beetje zitten slapen
ja, je moet je eigen zoon een beetje in de gaten houden! ik heb ook een aantal keer gekeken of Talabardon nog steeds mee zou doen.quote:
Sportredactie Fok! en jezelf sportfreak noemenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, Europcar rijdt met 9 Fransen. de adoptieouder heeft een beetje zitten slapen
Ja, erg héquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Sportredactie Fok! en jezelf sportfreak noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |