Nah redelijk, meer tegen de duitse grensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de buurt van Doetinchem?
Moet je terug gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
zat op het werk, opende de telegraaf.. stond er met koeie letters: GA NU NAAR HUIS!!
Ik met gierende banden naar huis, lees ik thuis dat het bericht ingetrokken is.
Exactly. De paniekmaatschappij liet zich weer van zijn beste kant zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Er was wel heisa. KNMI, een mensenhulporganisatie, een faalbusmaatschappij en vrijwel al-le media.
Er was heisa.
je bent de 2e al..quote:
Jep, het gaar hier nu echt los in Oss!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Al die zeikers hier dat het weeralarm onzin is. Hier ten oosten van Tilburg gaat het volledig los. Dat had net zo goed over het hele zuiden van het land kunnen gebeuren en dus is het terecht dat het KNMI een weeralarm afgeeft.
Doe je daar niet zelf aan mee als je dit als "heisa" kwalificeert? Dat vind ik ook een beetje overdreven namelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Exactly. De paniekmaatschappij liet zich weer van zijn beste kant zien.
Je bent gewoon niks gewend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Al die zeikers hier dat het weeralarm onzin is. Hier ten oosten van Tilburg gaat het volledig los. Dat had net zo goed over het hele zuiden van het land kunnen gebeuren en dus is het terecht dat het KNMI een weeralarm afgeeft.
Oh.. Weet je nu wel wat je moet doen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
er stond niet: GA NU TERUG NAAR JE WERK!!
Kan geen goeie pics maken, gaat nu echt LOS in Ehv!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
je bent de 2e al..
iemand foto's?![]()
en kan iemand mij vertellen of dit t nou echt was?
Ja, en waarom dan? Wat is dan de reden voor die "paniek"?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
het zijn die hagel kanonnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Hangt er een onweerschild om breda ofzo.
[ afbeelding ]
Aalten zeker? Kan kloppen dat de donkeren wolken te zien zijn. Het verplaatst zich er langzaam, maar het komt langzaam maar zeker dichtbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Magnificat het volgende:
Nah redelijk, meer tegen de duitse grens
Oh gossie wat sneu!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs het slechte weer heeft daar niets te zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Faal..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Leusden meldt zich: hier ook rare luchten en flinke windvlagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef ditisHuub het volgende:
damn, ik zit in Amersfoort Kattenbroek, hier is het superwarm en het wordt heel donker... het gaat los hier!
Nee, bijna goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aalten zeker? Kan kloppen dat de donkeren wolken te zien zijn. Het verplaatst zich er langzaam, maar het komt langzaam maar zeker dichtbij.
Je reageert wel erg paniekerig, het is ook nooit goed. Als het andersom was geweest was er ook kritiek geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Er was wel heisa. KNMI, een mensenhulporganisatie, een faalbusmaatschappij en vrijwel al-le media.
Er was heisa.
Jij maakt er paniek van. Er is alleen een waarschuwing gegeven door het KNMI, niet eens een weeralarm.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, en waarom dan? Wat is dan de reden voor die "paniek"?
En je kunt nog internetten, dus zo erg is het niet.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelfs het slechte weer heeft daar niets te zoeken
Jeeeeej, ik woon op het warmste stukje NL, tevens de plek waar nog geen 'plusjes' voorkomen. Maarrrr...het begint hier nu donker te worden. Go afkoeling, go!quote:
Dat er net zo goed de tering kan uitbreken incl. omgevallen bomen e.d. Dat is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, en waarom dan? Wat is dan de reden voor die "paniek"?
En je kunt nog internetten, dus zo erg is het niet.
Ja precies, het regent ook amper maar harde wind en zeer donker met veel bliksem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zie maar een licht buitje bij Eindhoven?
Nadert Gelderland nu.. Nijmegen heeft ook nog een beetje gerommel..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef LDS het volgende:
Nog niets dan gestommel in Wijchen, ben benieuwd of dat uit Eindhoven deze kant op komt?
IK geloof ze niet meer. Eerst 22 uur, toen 17 uur, toen 0:00 en nu opeens 20 en 22. Faalkneusjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
DOE GRONINGEN OOK EENS!
Je kon geen website openen of tv zender bekijken of het ging over het dreigende noodweer... kom op zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je reageert wel erg paniekerig, het is ook nooit goed. Als het andersom was geweest was er ook kritiek geweest.
[..]
Jij maakt er paniek van. Er is alleen een waarschuwing gegeven door het KNMI, niet eens een weeralarm.
In dit stukje oost-Tilburg (Moergestel) valt het alles mee (of tegen?).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, het gaar hier nu echt los in Oss!!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Op de één of andere manier toch best eng met dat bad achter mijn huis.....trekt toch geen bliksem aan??![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou hier niet, harde regen, zware windstoten en veel geflits en toenemend zware donders!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
In dit stukje oost-Tilburg (Moergestel) valt het alles mee (of tegen?).
Zelfde geldt voor (regio) Tilburg jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Jah, dat vind jij als die hard weermuts overdreven natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe je daar niet zelf aan mee als je dit als "heisa" kwalificeert? Dat vind ik ook een beetje overdreven namelijk.
Zo te zien hangt het in de richting van Berkel-Enschot / Oisterwijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
In dit stukje oost-Tilburg (Moergestel) valt het alles mee (of tegen?).
Het zelfde zou hier het geval moete zijn, maar het intensiveert alleen maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom zit er niks boven Eindhoven op de radar van het KNMI? Doomsday hier
Hahahahaha, kerel, ik weet niet hoe jij je brightness van je TV dan hebt ingesteld, maar ga toch weg met je stormchasersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat er net zo goed de tering kan uitbreken incl. omgevallen bomen e.d. Dat is gewoon levensgevaarlijk.
Wat ik hier zie is gewoon vergelijkbaar met een lucht zoals je die in een gemiddelde stormchasers-aflevering ziet. Maargoed, bij jou is er niks aan de hand. Ergo: Het is onzin.
Ja dat zag ik ook dus, ook nijmegen hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nijmegen, donker en gerommel maar op buienradar lijken de buien net te doven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |