Nah redelijk, meer tegen de duitse grensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zit je toevallig in de buurt van Doetinchem?
Moet je terug gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
zat op het werk, opende de telegraaf.. stond er met koeie letters: GA NU NAAR HUIS!!
Ik met gierende banden naar huis, lees ik thuis dat het bericht ingetrokken is.
Exactly. De paniekmaatschappij liet zich weer van zijn beste kant zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Er was wel heisa. KNMI, een mensenhulporganisatie, een faalbusmaatschappij en vrijwel al-le media.
Er was heisa.
je bent de 2e al..quote:
Jep, het gaar hier nu echt los in Oss!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Al die zeikers hier dat het weeralarm onzin is. Hier ten oosten van Tilburg gaat het volledig los. Dat had net zo goed over het hele zuiden van het land kunnen gebeuren en dus is het terecht dat het KNMI een weeralarm afgeeft.
Doe je daar niet zelf aan mee als je dit als "heisa" kwalificeert? Dat vind ik ook een beetje overdreven namelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Exactly. De paniekmaatschappij liet zich weer van zijn beste kant zien.
Je bent gewoon niks gewend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
Al die zeikers hier dat het weeralarm onzin is. Hier ten oosten van Tilburg gaat het volledig los. Dat had net zo goed over het hele zuiden van het land kunnen gebeuren en dus is het terecht dat het KNMI een weeralarm afgeeft.
Oh.. Weet je nu wel wat je moet doen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
er stond niet: GA NU TERUG NAAR JE WERK!!
Kan geen goeie pics maken, gaat nu echt LOS in Ehv!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
je bent de 2e al..
iemand foto's?![]()
en kan iemand mij vertellen of dit t nou echt was?
Ja, en waarom dan? Wat is dan de reden voor die "paniek"?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |