ik kan je het niet vertellen, maar als het Den Bosch aandoet, meld ik het hier wel. Tot nog toe geen noodweer hier, wel regenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
De bui richting Den Bosch ziet er vanuit mijn kamer in Tilburg-West echt zéér zwaar uit. Constant flitsen, gitzwart.
Ik kijk nu uit m'n raam en het is NIET normaal. Ik zie gewoon wolken opstijgen...kan iemand me vertellen wat dit is.
Wellicht. Ik denk zelf dat het komt doordat we hier niet zo vreselijk vaak te maken krijgen met wat noodweer kan worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het heisa om niets was. Puur een weerspiegeling van het paniekerige gedrag van de Nederlander.
Zit je toevallig in de buurt van Doetinchem?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Magnificat het volgende:
Er komt hier in de achterhoek donkere dreigende lucht aan, alleen op de radar is niets te zien
Ik zal eens zoekenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
Boven Tilburg-Oost zwart-groene wolken die draaien. Constant bliksem
Ik kan je vertellen dat het echt niet gezond is. Zit namelijk iets oostelijker en zit er dus middenin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kan je het niet vertellen, maar als het Den Bosch aandoet, meld ik het hier wel. Tot nog toe geen noodweer hier, wel regen
En het advies om vooral vroeg van huis te gaan .... en alle andere media heisa er omheenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n heisa was er niet behalve dan misschien van de NS.
Ik slaap al moeilijk en dan moet het nog regenen, onweren en gaan waaien. 3 dingen waardoor ik NIET kan slapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Nachtelijk onweer is kut, dan schiet je elke keer wakker.
Er was wel heisa. KNMI, een mensenhulporganisatie, een faalbusmaatschappij en vrijwel al-le media.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n heisa was er niet behalve dan misschien van de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |