Regen nu hier (Noord).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Trekt definitief langs EindhovenWel wat mooie flitsen in de verte, maar niet meer dan dat.
Echt een stilte hier inderdaad. En het gerommel hoor ik al in de verte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Resistor het volgende:
[..]
En het eerste weerlicht is al zichtbaar
Ik ga weer lekker buiten genieten (zo lang het kan)
Slachtoffers... als in... mensen in een nat pak?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beter dat dan een hoop slachtoffers door een gebrek aan waarschuwingen.
Wat? Heeft NL een achterland???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Hej, Nederland bestaat uit meer dan alleen de randstad he![]()
Bekijk de kaarten van de afgelopen dagen (en ook vandaag) en concludeer dat het ook makkelijk veel heftiger had kunnen verlopen. Kortom: geef je verstand eens voorrang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een land dit...
Al die heisa weer om een normaal buitje...
Ja! iets zegt me dat er na deze lijn nog buien ontstaan, maar als het afgekoeld is zal dat niet veel meer worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Binnen een kwartier helemaal weg. Die bui van gisteren boven Frankrijk, alleen dan omgekeerd.
volgens buienradar moet het ergste nog komen, later op de avond, begin van de nachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Over een uur schijnt de zon hier alweer denk ik, wat een inkakker.
Nachtelijk onweer is kut, dan schiet je elke keer wakker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Coelho het volgende:
Stort volledig in boven Belgie. Hopelijk nog voldoende potentie in de lucht voor ronde twee later vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |