Je kon geen website openen of tv zender bekijken of het ging over het dreigende noodweer... kom op zeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je reageert wel erg paniekerig, het is ook nooit goed. Als het andersom was geweest was er ook kritiek geweest.
[..]
Jij maakt er paniek van. Er is alleen een waarschuwing gegeven door het KNMI, niet eens een weeralarm.
In dit stukje oost-Tilburg (Moergestel) valt het alles mee (of tegen?).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, het gaar hier nu echt los in Oss!!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Razor21 het volgende:
Op de één of andere manier toch best eng met dat bad achter mijn huis.....trekt toch geen bliksem aan??![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou hier niet, harde regen, zware windstoten en veel geflits en toenemend zware donders!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
In dit stukje oost-Tilburg (Moergestel) valt het alles mee (of tegen?).
Zelfde geldt voor (regio) Tilburg jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Hangt er een onweerschild om breda ofzo.
[ afbeelding ]
Jah, dat vind jij als die hard weermuts overdreven natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe je daar niet zelf aan mee als je dit als "heisa" kwalificeert? Dat vind ik ook een beetje overdreven namelijk.
Zo te zien hangt het in de richting van Berkel-Enschot / Oisterwijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
In dit stukje oost-Tilburg (Moergestel) valt het alles mee (of tegen?).
Het zelfde zou hier het geval moete zijn, maar het intensiveert alleen maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom zit er niks boven Eindhoven op de radar van het KNMI? Doomsday hier
Hahahahaha, kerel, ik weet niet hoe jij je brightness van je TV dan hebt ingesteld, maar ga toch weg met je stormchasersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat er net zo goed de tering kan uitbreken incl. omgevallen bomen e.d. Dat is gewoon levensgevaarlijk.
Wat ik hier zie is gewoon vergelijkbaar met een lucht zoals je die in een gemiddelde stormchasers-aflevering ziet. Maargoed, bij jou is er niks aan de hand. Ergo: Het is onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |