xD ik zat me zo te focussen op die je dus ik schreef vindt xDquote:
Joos houdt wel van een bitje sos.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef Rodawa het volgende:
Helemaal gelezen, goed interview.
Tevens terecht dat Socios geïnterviewd is en niet iemand als porsche1.De naam 'Socios' staat gelijk aan kwaliteit.
-edit-quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef smegmanus het volgende:
Nice work TS.
Wie is de volgende die je gaat interviewen, is er een lijstje ofzo?
"Echter wat nerds van mij vinden boeit mij niets, ik verwerp gewoon al hun onterechte aantijgingen. Mijn aanwezigheid wordt door het gros van de vrouwelijke users namelijk wél op prijs gesteld."quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:47 schreef Fluxer het volgende:
Na dit interview gelezen te hebben, vind ik hem niet meer zo aardig.
Hij praat onzin, bv: "iedereen die na 2000 geboren is is vertyft."![]()
of: "Iedere dag is hetzelfde."![]()
En: "Men denkt het allemaal wel te redden op hun waveboard en een energiedrankje als ontbijt. Ook absurd dat mensen onder de 16 jaar zich op internet begeven en de hele dag met een `touchscreentelefoon´ in de hand lopen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een té simpel persoon zeg, bah.
Ik ga jou 9 Juli ontmaagden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:51 schreef smegmanus het volgende:
Ik mis de vraag of 'ie al eens geneukt heeft. Niet geheel onbelangrijk.
Dat waren vraag 14 en 15.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:51 schreef smegmanus het volgende:
Ik mis de vraag of 'ie al eens geneukt heeft. Niet geheel onbelangrijk.
quote:
Ok.quote:
Zal ik doen Swj.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
IK HAD MEER GEWAAGDE VRAGEN EN ANTWOORDEN VERWACHT
MOOI, VERDER EEN GOED TOPIC. HOPELIJK GAAT DIT NIET VERWATEREN.quote:
Goed interview, derhalve verworpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef Oceanview het volgende:
waarom heb ik dit gelezen.
`Pure` laster dit
Ja, want iedereen die je niet mag of ietsniet leuk van je vind is een nerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef Socios het volgende:
[..]
"Echter wat nerds van mij vinden boeit mij niets, ik verwerp gewoon al hun onterechte aantijgingen. Mijn aanwezigheid wordt door het gros van de vrouwelijke users namelijk wél op prijs gesteld."
Derhalve verworpen.
Inderdaad, dit zijn de nerds in kwestie:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef Fluxer het volgende:
Ja, want iedereen die je niet mag of ietsniet leuk van je vind is een nerd.
Via PM.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef monkyyy het volgende:
Hoe is dit interview afgenomen? PM, msn, skype, telefoon, face-to-face?
Albert heijn op de Schrans in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad, dit zijn de nerds in kwestie:
[ afbeelding ]
Allemaal in de rij voor één blikje energiedrank of een frikandelbroodje.
Ronduit kansloos. Enige mazzel die zijn nog hebben is dat ze (nog net) van vóór 2000 zijn.
Klopt helemaal. Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef monkyyy het volgende:
Albert heijn op de Schrans in Leeuwarden?![]()
Heb jij stiekem foto´s liggen maken van ´´nerds´´ met energiedrank en frikandelbroodjes?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronduit kansloos. Enige mazzel die zijn nog hebben is dat ze (nog net) van vóór 2000 zijn.
Vorige week ofzo, ja. Toen ik in een andere rij stond bij een mooi kassameisje. Foto was eigenlijk bedoeld voor een nog te openen KLB-topic, maar de foto kwam nu al goed van pas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:30 schreef UnitedStates het volgende:
Heb jij stiekem foto´s liggen maken van ´´nerds´´ met energiedrank en frikandelbroodjes?
WELKE FOK!KERS ZIJN DAT DAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zit een school in de buurt, Christelijk Gymnasium Beyers Naude, daar heb ik op school gezeten, alle kiddo's gaan in de pauzes "naar de appie".quote:
Nog een berichtje terug gehad?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
Ze staan overigens met flesjes water, ijsthee en eierkoeken. Wat is daar raar aan?
Je bent er een vergeten zwart te maken...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics van het mooie kassameisje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Vorige week ofzo, ja. Toen ik in een andere rij stond bij een mooi kassameisje. Foto was eigenlijk bedoeld voor een nog te openen KLB-topic, maar de foto kwam nu al goed van pas.
Dit valt daar dan weer niet onder. Eerst ff je wetboeken goed lezen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent er een vergeten zwart te maken...
Ik zal dr contacteren, op deze foto wijzen en haar helpen in rechtzaak tegen het schenden van haar potretrecht
Dit dus. Ik had zelfs niets hoeven zwart te maken op de foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dit valt daar dan weer niet onder. Eerst ff je wetboeken goed lezen!
Nee. Maar wel netjes van je. Ik begin je te mogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit dus. Ik had zelfs niets hoeven zwart te maken op de foto.
Kutquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit valt daar dan weer niet onder. Eerst ff je wetboeken goed lezen!
En ik wist dat jij in Leeuwarden woonde, dat maakte het wel wat makkelijker. Ik kan natuurlijk niet elke AH in NL herkennen aan een brakke foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar zit een school in de buurt, Christelijk Gymnasium Beyers Naude, daar heb ik op school gezeten, alle kiddo's gaan in de pauzes "naar de appie".Ik herkende de inrichting van de winkel.
Ik snap dat je het niet tegen mij hebt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
Weinig nieuwe kennis opgedaan omtrent deze baas. Jammer.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef monkyyy het volgende:
En ik wist dat jij in Leeuwarden woonde, dat maakte het wel wat makkelijker. Ik kan natuurlijk niet elke AH in NL herkennen aan een brakke foto.
Dat weet ik toch. Je doet wat je kan. Je wéét niet beter. Jou treft geen blaam.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Socios het volgende:
Ik snap dat je het niet tegen mij hebt.
Maar ik wil even voor de duidelijkheid vermelden dat ik natuurlijk `niets´ met de gestelde vragen te maken heb. Ik heb gewoon `de boel´ beantwoord.
En toevallig hebben ze daar ook een mooi kassameisje!quote:Maar deze op de Schrans heeft een wat uitgebreider assortiment, vandaar dat ik hier één keer in de week ook naartoe ga.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef Cucumissativus het volgende:
En toevallig hebben ze daar ook een mooi kassameisje!
Jezus, Socios wat is je wereld klein zeg.quote:16. In je klaag-topics is vaak te zien dat je afgeeft op de jeugd.
Waarom vind je de jeugd van nu zo vervelend?
Men denkt het allemaal wel te redden op hun waveboard en een energiedrankje als ontbijt. Ook absurd dat mensen onder de 16 jaar zich op internet begeven en de hele dag met een `touchscreentelefoon´ in de hand lopen. Sowieso is iedereen geboren in of na het jaar 2000 vertyft op deze wereld.
18. Wat is je lievelings-dag?
Iedere dag is hetzelfde. Het maakt niet uit wat voor dag het is.
Ik vind dat hij toch voor een klein deel gelijk heeft. Al ben ik het gedeeltelijk met jou eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Azeox het volgende:
[..]
Jezus, Socios wat is je wereld klein zeg.
Je kan dan wel mooie praatjes houden maar je kijk op de wereld dat is
wat er 'vertyfd' is.![]()
Waarom vinden jullie deze kerel zo bijzonder?
Idd een prima user eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed interview TS![]()
Ik snap de aversie jegens Socios ook niet echt.
Ok dat treinenspotten is een rare hobby, maar ieder zijn hobby toch ?
Hij doet er niemand kwaad mee en is ook nooit vervelend tegen andere users.
Men onderschat dit probleem, hoor. Er staat de wereld een grote voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis te wachten. Ik hoop van harte dat `we´ met `z'n allen´ dit het hoofd kunnen bieden, maar voor diegene die ná 2000 geboren zijn, zie ik het vooralsnog somber in. Jongeren die denken te kunnen leven op energiedrankjes zijn debet aan die laatste gedachte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Azeox het volgende:
wat er 'vertyfd' is. :
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef Karina het volgende:
Leuk interview en dat gezeik over zijn hobby moet nou maar eens afgelopen zijn, hij HEEFT tenminste een hobby.
Die users zoeken waarschijnlijk gewoon iemand om op af te gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed interview TS![]()
quote:
Waarschijnlijk So_Surreal_Baby.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Mooi interview, wie is de volgende die je gaat interviewen TS?
SuperwormJim misschien een idee?
Tja, waarschijnlijk een zooitje internethelden met een gebrek een gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef waj1 het volgende:
[..]
[..]
Die users zoeken waarschijnlijk gewoon iemand om op af te geven
Ja, want de jeugd van vroeger was wel helemaal perfect, komop man.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Men onderschat dit probleem, hoor. Er staat de wereld een grote voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis te wachten. Ik hoop van harte dat `we´ met `z'n allen´ dit het hoofd kunnen bieden, maar voor diegene die ná 2000 geboren zijn, zie ik het vooralsnog somber in. Jongeren die denken te kunnen leven op energiedrankjes zijn debet aan die laatste gedachte.
Het is net de middelbare school, oh wachtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef waj1 het volgende:
[..]
[..]
Die users zoeken waarschijnlijk gewoon iemand om op af te geven
Ik heb net je fotoboek gezien, en ik snap die Socios wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nou, hier word ik toch wel even emotioneel van
Lieverd toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Elvanera het volgende:
Precies!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Azeox het volgende:
[..]
wat er 'vertyfd' is.![]()
ik was eerst anti-socios. omdat, sociopaat, hoerenloper, ontmaagd alle leuke fok meisjes, houdt van treinen, liegt, etc etc.. nu ben ik voor socios. geef het dus gewoon tijd.quote:
Ik ben het een klein beetje met je eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Men onderschat dit probleem, hoor. Er staat de wereld een grote voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis te wachten. Ik hoop van harte dat `we´ met `z'n allen´ dit het hoofd kunnen bieden, maar voor diegene die ná 2000 geboren zijn, zie ik het vooralsnog somber in. Jongeren die denken te kunnen leven op energiedrankjes zijn debet aan die laatste gedachte.
Ja en dat plaatje heeft natuurlijk weer alles te maken met mijn post. want "nerds" gaan in de pauze naar de c1000/ah/jumbo/... . ;')quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Idd. Als je hem niet al te serieus meer neemt, wordt het gewoon een baas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was eerst anti-socios. omdat, sociopaat, hoerenloper, ontmaagd alle leuke fok meisjes, houdt van treinen, liegt, etc etc.. nu ben ik voor socios. geef het dus gewoon tijd.
precies! je moet hem gewoon zien als dat muisje wat je elke dag voor de deur van je buren ziet. zolang hij maar bij je buren zit en niet bij jou kan het best vermakelijk zijn! zo nu en dan voeren en dan wordt ie dik en groot.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Idd. Als je hem niet al te serieus meer neemt, wordt het gewoon een baas.
"voor" een fok persoon zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was eerst anti-socios. omdat, sociopaat, hoerenloper, ontmaagd alle leuke fok meisjes, houdt van treinen, liegt, etc etc.. nu ben ik voor socios. geef het dus gewoon tijd.
Lol, nadat je bent in gaan zien dat al de door jou genoemde punten niet waar zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
rightquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, nadat je bent in gaan zien dat al de door jou genoemde punten niet waar zijn?
Dat doe ik toch... Dit topic heeft voor mij een waarde van 3/10.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
onzin topics niet op waarde weten te schatten
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is een socios topic. dat is altijd +4 omdat myraela erin post.
Waarom reageer je je zo af op 'jongeren en energy drank.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Socios het volgende:
[..]
hij valt op geile kassameisjes van ah. die zijn 16. en dat mag dus niet. omdat hij ze niet kan krijgen maakt hij de hele groep van 16 jaar en jonger belachelijk. zou ik ook doen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Azeox het volgende:
[..]
Waarom reageer je je zo af op 'jongeren en energy drank.
Tevens is de monetaire crisis veroorzaakt door de mensen boven de 30 dus niet
veroorzaakt door de jeugd die geboren is na '2000'
Omdat het tentoonspreidt wat voor mentaliteit hier achter schuilt. Waarom niet fatsoenlijk ontbijten met een paar bruine volkoren boterhammen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Azeox het volgende:
Waarom reageer je je zo af op 'jongeren en energy drank.
Dat beweer ik ook nergens.quote:Tevens is de monetaire crisis veroorzaakt door de mensen boven de 30 dus niet
veroorzaakt door de jeugd die geboren is na '2000'
Vrouwen spotten op die manier, mag dat ook ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:37 schreef shiznuts het volgende:
Energydrink & Frikandelbroodjes?Guilty...
Is niet per definitie G-star, petjes en VW Golf hoor.
Verder...Trainspotting. Ik zeg 'doen'. Whatever floats your boat of eh... makes your train follow the tracks. Beter dat dan gecamoufleerd en gewapend met een verrekijker vogels spotten, hoewel dat eigenlijk net zo goed iemands recht is natuurlijk.
Want iedere scholier die energy drankjes en/of frikandellenbroodjes koopt ontbijt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat het tentoonspreidt wat voor mentaliteit hier achter schuilt. Waarom niet fatsoenlijk ontbijten met een paar bruine volkoren boterhammen?
In ieder geval het gros. Als ik zie hoe men om even na 08.00u een blikje energy drink in de trein zit op te drinken, vind ik dat niet normaal. Ik kan mij niet voorstellen dat daar een fatsoenlijk ontbijt aan vooraf gegaan is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Fluxer het volgende:
Want iedere scholier die energy drankjes en/of frikandellenbroodjes koopt ontbijt niet.
Hey, zij lopen in het wild... da's dan ook op hun eigen risico om gespot te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen spotten op die manier, mag dat ook ?
'Ontbijt kopen' klinkt toch wel erg consumerend en kant-en-klaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Want iedere scholier die energy drankjes en/of frikandellenbroodjes koopt ontbijt niet.
Nerds die alles verwerpen wat populair is en zichzelf beter schattenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:32 schreef Zenato het volgende:
8. Heb je ooit vrienden gehad?
Altijd een select aantal. Sowieso is het hebben van 365 `vrienden´ zoals Hyves- en Facebookgebruikers hebben simpelweg nep en onmogelijk.
Fuck yeah. Wie anders maakt zich hedentendage nog druk om het ontbijt- en lunchgedrag van onze jongeren. Hun ouders? Puh, think again! Nee, dán onze Soos. Een man waar je nog op kan bouwen, een man van wie je zeker weet dat daar minstens een paar volkoren boterhammen met karig beleg in zijn gegaan die ochtend, om het goede voorbeeld te geven en om de energie te hebben om dergelijke misstanden adequaat het hoofd te kunnen bieden.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fuck yeah. Wie anders maakt zich hedentendage nog druk om het ontbijt- en lunchgedrag van onze jongeren. Hun ouders? Puh, think again! Nee, dán onze Soos. Een man waar je nog op kan bouwen, een man van wie je zeker weet dat daar minstens een paar volkoren boterhammen met karig beleg in zijn gegaan die ochtend, om het goede voorbeeld te geven en om de energie te hebben om dergelijke misstanden adequaat het hoofd te kunnen bieden.
Nu heb je het dan alleen over de jongeren, maar er zijn ook erg veel ouderen die niet ontbijten of slecht ontbijten, maar ik ben natuurlijk vergeten; de jongere generatie is "vertyft".quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Socios het volgende:
[..]
In ieder geval het gros. Als ik zie hoe men om even na 08.00u een blikje energy drink in de trein zit op te drinken, vind ik dat niet normaal. Ik kan mij niet voorstellen dat daar een fatsoenlijk ontbijt aan vooraf gegaan is.
En een frikandelbroodje als lunch is natuurlijk ook ronduit slecht.
Die generatie is voornamelijk `vertyft´ door de eerder genoemde -door vele gebagatelliseerde- wereldwijde problemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:50 schreef Fluxer het volgende:
Nu heb je het dan alleen over de jongeren, maar er zijn ook erg veel ouderen die niet ontbijten of slecht ontbijten, maar ik ben natuurlijk vergeten; de jongere generatie is "vertyft".![]()
Constant afgewezen worden.quote:Wat doe je trouwens voor werk. Even voor de zekerheid.
en waarom word je constant afgewezenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Die generatie is voornamelijk `vertyft´ door de eerder genoemde -door vele gebagatelliseerde- wereldwijde problemen.
[..]
Constant afgewezen worden.
je kunt het beste zelf daarna nog eens terugbellen met degeen die het interview heeft afgenomen en vragen wat je beter had kunnen doen. kijken of je op een wat minder formeel niveau kan komen. dan hoor je vaak dingen waar je misschien wel wat mee kunt. en zie het gewoon als feiten dus niet in de verdediging schieten; die persoon heeft het zo ervaren en mogelijk kom je ook bij anderen zo over. wil nog niet zeggen dat jij ook zo bent maar is dan wel een punt waar je op kan oefenen voor je volgende sollicitatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Staat wel in dat topic. Altijd dezelfde verhalen bladiebla.
Slecht ontbijt een wereldprobleem?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Die generatie is voornamelijk `vertyft´ door de eerder genoemde -door vele gebagatelliseerde- wereldwijde problemen.
Nu begrijp je mij verkeerd, ja. Ik doelde op de voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis (zoals eerder genoemd). De houding die `de jeugd van tegenwoordig´ aanneemt m.b.t. energiedrankjes en frikandellenbroodjes spreekt boekdelen en is vergelijkbaar met de houding die de wereld aanneemt omtrent de nog veel grotere problematiek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:54 schreef Fluxer het volgende:
Slecht ontbijt een wereldprobleem?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of begrijp ik je nou verkeerd
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nu begrijp je mij verkeerd, ja. Ik doelde op de voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis (zoals eerder genoemd). De houding die `de jeugd van tegenwoordig´ aanneemt m.b.t. energiedrankjes en frikandellenbroodjes spreekt boekdelen en is vergelijkbaar met de houding die de wereld aanneemt omtrent de nog veel grotere problematiek.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Elvanera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik heb net je fotoboek gezien, en ik snap die Socios wel!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef Monopoly het volgende:
Leuk interview. Socios is ook een toffe user!Met plezier gelezen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goed interview TS![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:18 schreef Karina het volgende:
Leuk interview en dat gezeik over zijn hobby moet nou maar eens afgelopen zijn, hij HEEFT tenminste een hobby.
quote:
Zegt genoeg lijkt mequote:
Het is geen interview voor Elsevier he? Wat voor vragen had je zelf gesteld dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:51 schreef Dastan het volgende:
Niet zulke goede vragen. Net, volgens verwachting, weinig diepgang.
dat was het ook ooitquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit zou eigenlijk een item voor op de frontpage en het forum moeten worden
Geen idee... misschien na een paar goede interviews?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar moeten we weer naar toe
Hoe is dit te regelen?
.. dat zeg je ook alleen maar omdat je in de volgende komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe is dit te regelen?
Dan zeg ik het wel...quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
.. dat zeg je ook alleen maar omdat je in de volgende komt
Helemaal niet, van mij part mogen ze mij skippen dan hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
.. dat zeg je ook alleen maar omdat je in de volgende komt
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel...
Hoe is dit te regelen?
Nee, dus? Ik weet niet wat voor vragen ik zou hebben gesteld, maar ik heb dan ook niemand geïnterviewd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is geen interview voor Elsevier he? Wat voor vragen had je zelf gesteld dan?
Serieus, deze wereld speelt zich niet af in de 50's. De jeugd veranderd nou eenmaal en dat is niet erg. Je moet gewoon niet zo huilie huilie doen. En over je werk, waarom ga je niet een andere studie doen dan iets economisch/financieels, want daar is sowieso bijna geen plekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nu begrijp je mij verkeerd, ja. Ik doelde op de voedsel-, energie-, klimaat- en monetaire crisis (zoals eerder genoemd). De houding die `de jeugd van tegenwoordig´ aanneemt m.b.t. energiedrankjes en frikandellenbroodjes spreekt boekdelen en is vergelijkbaar met de houding die de wereld aanneemt omtrent de nog veel grotere problematiek.
Don't worry, kom er wel overheenquote:
Mwah, ik sta waarschijnlijk niet voor niks niet bij degene met wie hij nog wil afsprekenquote:
Waarom is dit kansloos?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Kan dit op slot.. dit is toch echt zo kansloos
Iets kansloos vinden als je zelf niet in de spotlights staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:37 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Kan dit op slot.. dit is toch echt zo kansloos
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef Socios het volgende:
[..]
"Echter wat nerds van mij vinden boeit mij niets, ik verwerp gewoon al hun onterechte aantijgingen. Mijn aanwezigheid wordt door het gros van de vrouwelijke users namelijk wél op prijs gesteld."
Derhalve verworpen.
Brabantquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iets kansloos vinden als je zelf niet in de spotlights staat.
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Gelukkig, maar.quote:
Haha, klopt helemaal. En ach, jij en ik weten allebei van elkaar dat ons buddyschap puur platonisch is.quote:Mwah, ik sta waarschijnlijk niet voor niks niet bij degene met wie hij nog wil afspreken
Verder had hij iedereen al lastiggevallen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef Elvanera het volgende:
Mwah, ik sta waarschijnlijk niet voor niks niet bij degene met wie hij nog wil afspreken
Kijk die smooth talker eens gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:54 schreef Socios het volgende:
Haha, klopt helemaal. En ach, jij en ik weten allebei van elkaar dat ons buddyschap puur platonisch is.
"Hosselen" is dus helemaal niet een vereiste om je zo te waarderen als FOK!ster.
Socios, probeer dit niet negatief op te vatten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Maak van dat laatste woord maar "lijden", ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef TONETTA. het volgende:
Vrij eentonig interview van iemand die een vrij grijs leven lijkt te leiden.
Oh, wow...quote:18. Wat is je lievelings-dag?
Iedere dag is hetzelfde. Het maakt niet uit wat voor dag het is.
Is een echte aanrader. Het verveelt nooit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:59 schreef NaRRaToR het volgende:
Nu ik dit gelezen heb wil ik ook treinen als hobby nemen !
Ooit van je hobby je werk willen maken?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Is een echte aanrader. Het verveelt nooit.
Zie post #107.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ooit van je hobby je werk willen maken?
Kon dat maar!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ooit van je hobby je werk willen maken?
Ja, klopt. Riekje uit Waterhuizen (vlakbij Groningen).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:21 schreef Polenbatser het volgende:
D'r is toch ergens zo'n wijf die treinen in z'n tuin heeft staan als hobby en overwegbomen enzo... Ooit eens gezien op tv, maar was lang geleden, dus weet het al niet meer precies.
Ahhh je kent haar? Geen zin om je eigen collectie te beginnen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt. Riekje uit Waterhuizen (vlakbij Groningen).
Ik ken haar niet, maar weet wie je bedoelt.quote:
Ik heb nauwelijk `spoorattributen´. Naast wat oude spoorboekjes een oude bordje "Spoor 7". Dat is het wel.quote:Geen zin om je eigen collectie te beginnen?
Knap! Aan de hand van mijn schrale beschrijvingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar weet wie je bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |