Ik weet niet of een boom zo'n goed idee is. Er kunnen ook taken van bomen waaien sinds de windsnelheid ook een stuk omhoog zal gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef TommyGun het volgende:
M'n auto heb ik van de oprit gehaald en staat nu half op de stoep naast een geluidswand onder een boom dus al wat beschut
Vooral bij jullie (Tholen) zo te zien. Ik zie ze vanaf Schouwen mooiquote:
Die is zo te zien al weer overbelast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef mrspoeZ het volgende:
Wel Maastricht: http://90.145.4.49:8080/view/index.shtml
Was Lezzer niet onderweg naar Heerlen???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:35 schreef -CRASH- het volgende:
Boven heerlen een zwarte pit... En dat komt naar het noorden![]()
+1, om te genietenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef jameshont het volgende:
Hier in de Achterhoek nog 35.8 graden achter het huis in de schaduw! In het open land nog 33 graden, heerlijk
zoek eens op sterrewacht armand-pien... die heeft een wbcam gericht op het noorden helaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef Infection het volgende:
Iemand toevallig een cam van het noodweer in België of misschien Zeeland om het aan te kunnen zien komen?
Komen we vanzelf wel achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was Lezzer niet onderweg naar Heerlen???
Daar wilde/moest ze heen ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was Lezzer niet onderweg naar Heerlen???
Voorlopig is het afzien voor onsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Adverb het volgende:
Hier in Twente nog niks te merken van aankomend noodweer. Pff maar van mij mag het wel hoor. Even wat afkoeling na deze snikhete dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |